Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Od skryptów 3.15 zmienił się system pojemników. Podjedź do ostatniego posta Adremena w tym wątku. Tam jest nowy plik imie.txt i linki do tego jak teraz ogarnąć pojemniki. Poza tym zapraszam na discorda: https://discord.gg/SYeCfP
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Oczywiście teraz wszystko działa. Mój błąd i niedopatrzenie.
Wielkie dzięki za pomoc
Wielkie dzięki za pomoc
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Czołem,
używam skryptów Adremena, i są naprawde świetne, więc w pierwszej kolejności wIelkie dzięki za kawał pracy i podzielenie się nią ze społecznością.
I teraz pytanie: Czy planujesz dodać do skryptów odrębne okienko w którym wyświetlana jest tylko komunikacja z innymi graczami? Chodzi o to, żeby podczas gdy dużo się dzieje na ekranie wyłapać, że ktoś coś mówi - chyba, że coś takiego już jest a ja nie znalazłem, wtedy prośba o info jak to uruchomić:)
używam skryptów Adremena, i są naprawde świetne, więc w pierwszej kolejności wIelkie dzięki za kawał pracy i podzielenie się nią ze społecznością.
I teraz pytanie: Czy planujesz dodać do skryptów odrębne okienko w którym wyświetlana jest tylko komunikacja z innymi graczami? Chodzi o to, żeby podczas gdy dużo się dzieje na ekranie wyłapać, że ktoś coś mówi - chyba, że coś takiego już jest a ja nie znalazłem, wtedy prośba o info jak to uruchomić:)
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Już jest taka funkcja, nazywa się talk_window. Odszukaj w pliku imie.txt
i zmień na:
oraz ew. dostosuj pozostałe parametry.
Kod: Zaznacz cały
scripts.ui.separate_talk_window = false
Kod: Zaznacz cały
scripts.ui.separate_talk_window = true
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Dzięki wielkie za pomoc. Właśnie o to mi chodziło
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Taka mała informacja dla tych, którzy mają rozdzielczość 2560x1440(a przynajmniej u mnie był w tym mega problem):
Stopka ze statusami broni, przemykania itp nie dopasowywała się do obecnego stanu rozdziałki i musiałam w skryptach "na chama" zmienić wartość, aby się rozsuwały bardzo, a w innym miejscu dodać po prostu dwa wiersze.
Mam tu na myśli dokładniej item "ui_footer_info".
Chociaż istnieje możliwość, że zwyczajnie czegoś nie umiałam ustawić w .txt i musiałam sobie poradzić inaczej
Stopka ze statusami broni, przemykania itp nie dopasowywała się do obecnego stanu rozdziałki i musiałam w skryptach "na chama" zmienić wartość, aby się rozsuwały bardzo, a w innym miejscu dodać po prostu dwa wiersze.
Mam tu na myśli dokładniej item "ui_footer_info".
Chociaż istnieje możliwość, że zwyczajnie czegoś nie umiałam ustawić w .txt i musiałam sobie poradzić inaczej
Rezolutna elfka mowi filozoficznie w Starszej Mowie: Swiat dzieli sie na elfki, ktore potrafia lepiej zabic potwora i lepiej zabic dziure w stodole.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Cześć,
Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem komputerowo - skryptowym. Mam zainstalowanego najnowszego mudleta, ściągnięte najnowsze skrypty oraz utworzony plik postaci. Pomimo tego nie działają mi bindy do tablic, bram etc. Jakieś sugestie dlaczego mogą nie działać?
Saul
Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem komputerowo - skryptowym. Mam zainstalowanego najnowszego mudleta, ściągnięte najnowsze skrypty oraz utworzony plik postaci. Pomimo tego nie działają mi bindy do tablic, bram etc. Jakieś sugestie dlaczego mogą nie działać?
Saul
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Planuje w najblizszych dniach spora aktualizacje z nowym systemem ziol. Najwazniejsze informacje o planowanej aktualizacji:
1. Wszystkie dane ziol (nazwy, shorty, uzycia, bindy) beda pobieranie z serwera. Pomoze to z sytuacjami kiedy brakujace ziolo/opis wymusza aktualizacje calych skryptow.
2. Bedzie wsparcie budowania bazy ziol z pre- i post- akcjami. Czyli przykladowo jesli trzymamy woreczki przy pasie + kilka w jakims pojemniku, to wszystko bedzie sie dalo skonfigurowac.
3. Wszystkie ziola i uzycia w pokazywanej bazie ziol beda klikalne:
3.1 Po kliknieciu lewym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.2 Po kliknieciu prawym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- wez/wez N ziol: wezmie jedno lub N ziol
- przezuj/zjedz/przezuj N/zjedz N: przezuj/zje jedno lub N ziol
Parametry "N" bedzie mozna sobie skonfigurowac, domyslnie bedzie prawdopodobnie 1 i 3.
Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
3.3 Po kliknieciu lewym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.4 Po kliknieciu prawym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- uzyj/uzyj N: uzyje jedno lub N ziol
Ilosc (parametr "N") odpowiada tym samym wartosciom co przy kliknieciu na glowna nazwe ziola.
Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
4. Pojawila sie propozycja aby rowniez usprawnic dawanie ziol czlonkom druzyny. Mozna to zrobic w ten sposob, ze pod tabelka ziol bedzie wydrukowana lista czlonkow druzyny i po prawym kliknieciu na konkretnym czlonku druzyny bedziemy otrzymywali menu z wyborem:
Bede wdzieczny za wszelkie komentarze i dyskusje co jeszcze przydatnego mogloby sie znalezc w nowych ziolach.
1. Wszystkie dane ziol (nazwy, shorty, uzycia, bindy) beda pobieranie z serwera. Pomoze to z sytuacjami kiedy brakujace ziolo/opis wymusza aktualizacje calych skryptow.
2. Bedzie wsparcie budowania bazy ziol z pre- i post- akcjami. Czyli przykladowo jesli trzymamy woreczki przy pasie + kilka w jakims pojemniku, to wszystko bedzie sie dalo skonfigurowac.
3. Wszystkie ziola i uzycia w pokazywanej bazie ziol beda klikalne:
3.1 Po kliknieciu lewym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.2 Po kliknieciu prawym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- wez/wez N ziol: wezmie jedno lub N ziol
- przezuj/zjedz/przezuj N/zjedz N: przezuj/zje jedno lub N ziol
Parametry "N" bedzie mozna sobie skonfigurowac, domyslnie bedzie prawdopodobnie 1 i 3.
Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
3.3 Po kliknieciu lewym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.4 Po kliknieciu prawym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- uzyj/uzyj N: uzyje jedno lub N ziol
Ilosc (parametr "N") odpowiada tym samym wartosciom co przy kliknieciu na glowna nazwe ziola.
Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
4. Pojawila sie propozycja aby rowniez usprawnic dawanie ziol czlonkom druzyny. Mozna to zrobic w ten sposob, ze pod tabelka ziol bedzie wydrukowana lista czlonkow druzyny i po prawym kliknieciu na konkretnym czlonku druzyny bedziemy otrzymywali menu z wyborem:
Kod: Zaznacz cały
daj komosa
daj komosa 3
daj deliona
daj deliona 3
...
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Adremenie,
Jak zawsze wspaniały projekt i już widzę, że wykonanie też będzie genialne!
Uwag nie mam. Czekam cierpliwie.
Dziękuje za Twoją cała pracę!
Jak zawsze wspaniały projekt i już widzę, że wykonanie też będzie genialne!
Uwag nie mam. Czekam cierpliwie.
Dziękuje za Twoją cała pracę!
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Hej, możecie mi coś podpowiedzieć? Jak zrobić taki "dynamiczny" guzik, który za każdym kliknięciem oglądałby kolejną rzecz? Tj. ob 1. kwiatek, ob 2. kwiatek, ob 3. kwiatek itd?