Re: Propozycje zmian ....
: 16 cze 2016 09:08
Oflagowywanie sie w jakikolwiek sposob wedle mnie to bardzo slaby pomysl, bo masz rpgowo podchodzic do postaci gracza, a nie reagowac na jego flagi.
Zmiana idloexpa na "wincyj idloexpa w ciezkim terenie" w sumie to mi sie podoba nawet, ale wiem ze po 2 tygodniach bede mial beepy na wszystkie zagrozenia i ten teren nie bedzie juz tak niebezpieczny. Czyli koncem koncow bede mial normalne expowisko gdzie szybciej wyexpie legende. Juz wolal bym obnizony exp za idlo moby, ALE wprowadzone powtarzalne zadania (np co 48h) ktore wymuszaja na mnie chodzenie po calej arce zeby sobie np w godzinke/dwie zrobic "imponujace" i rzucic gre w cholere na dwa dni do czasu resetu zadania. Chociaz nie sadze zeby cos takiego zostalo wprowadzone bo to spowodowalo, by gwaltowny spadek liczby godzin zalogowania. I nooby nie mialy by z kim pogadac w i tak juz pustawym swiecie.
Co do ogluszania to takie zadanie...
Napada cie 7 mutantow nie masz gdzie uciec wiec stoisz na lokacji. 3 z nich ma wlaczona opcje ogluszania. Oblicz procentowa szanse na zgona. Chociaz faktycznie bylo by troszeczke latwiej z tym ogluszaniem. I mozna bylo, by sobie posubowac spece konczace.
A moze jeszcze taki pomysl na szybko, ze nie trzeba wlaczac ogluszania tylko od np: ledwo zywego da sie wykonac na przeciwniku manewr ogluszenia (za forme) dzialo by to tak samo jak ogluszenie, albo w ogole rozwinac mozliwosc uzywania formy w walce PK i np bez formy czlowiek nie dobije wroga. To chyba bylo by ciekawe.
Prywatne listy wrogow to kiepski pomysl. Chyba zeby miec na poczcie potwierdzenie, ze nie bedzie sie zgona zglaszalo i ze sie nie chowa zadnej urazy za smierc.
W ogole wedle mnie powinna istniec granica jakiegos dobrego smaku (nie wiem czy na arkadii mozliwe) po ktorej przekroczeniu dostaje sie pioruna. Ale w niej miesci sie zabijanie ludzi "bo mi sie chce". Wolal bym zeby zasade "nie zabijaj, bo dostaniesz piorunem" zamienic na "nie umiesz dobrze wyerpgowac napadu to nie napadaj bo dostaniesz piorunem".
Zmiana idloexpa na "wincyj idloexpa w ciezkim terenie" w sumie to mi sie podoba nawet, ale wiem ze po 2 tygodniach bede mial beepy na wszystkie zagrozenia i ten teren nie bedzie juz tak niebezpieczny. Czyli koncem koncow bede mial normalne expowisko gdzie szybciej wyexpie legende. Juz wolal bym obnizony exp za idlo moby, ALE wprowadzone powtarzalne zadania (np co 48h) ktore wymuszaja na mnie chodzenie po calej arce zeby sobie np w godzinke/dwie zrobic "imponujace" i rzucic gre w cholere na dwa dni do czasu resetu zadania. Chociaz nie sadze zeby cos takiego zostalo wprowadzone bo to spowodowalo, by gwaltowny spadek liczby godzin zalogowania. I nooby nie mialy by z kim pogadac w i tak juz pustawym swiecie.
Co do ogluszania to takie zadanie...
Napada cie 7 mutantow nie masz gdzie uciec wiec stoisz na lokacji. 3 z nich ma wlaczona opcje ogluszania. Oblicz procentowa szanse na zgona. Chociaz faktycznie bylo by troszeczke latwiej z tym ogluszaniem. I mozna bylo, by sobie posubowac spece konczace.
A moze jeszcze taki pomysl na szybko, ze nie trzeba wlaczac ogluszania tylko od np: ledwo zywego da sie wykonac na przeciwniku manewr ogluszenia (za forme) dzialo by to tak samo jak ogluszenie, albo w ogole rozwinac mozliwosc uzywania formy w walce PK i np bez formy czlowiek nie dobije wroga. To chyba bylo by ciekawe.
Prywatne listy wrogow to kiepski pomysl. Chyba zeby miec na poczcie potwierdzenie, ze nie bedzie sie zgona zglaszalo i ze sie nie chowa zadnej urazy za smierc.
W ogole wedle mnie powinna istniec granica jakiegos dobrego smaku (nie wiem czy na arkadii mozliwe) po ktorej przekroczeniu dostaje sie pioruna. Ale w niej miesci sie zabijanie ludzi "bo mi sie chce". Wolal bym zeby zasade "nie zabijaj, bo dostaniesz piorunem" zamienic na "nie umiesz dobrze wyerpgowac napadu to nie napadaj bo dostaniesz piorunem".