Hacki zyciowe do Mudleta
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Dobra wiadomosc to taka ze latwo da sie to zrobic:
tempTimer(czas, kod)
tempTimer( 0.5, [[send("kill elfa")]] )
tempTimer( 1.5, [[send("kill elfa")]] )
Zla to taka, ze musisz se sprawdzic na wlasnej skorze (ewentualny piorun) czy takie timerowane alliasy sa legalne, bo ja nie wiem.
tempTimer(czas, kod)
tempTimer( 0.5, [[send("kill elfa")]] )
tempTimer( 1.5, [[send("kill elfa")]] )
Zla to taka, ze musisz se sprawdzic na wlasnej skorze (ewentualny piorun) czy takie timerowane alliasy sa legalne, bo ja nie wiem.
Tęczowe serce...
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
raczej legalne, niczym sie nie rozni taki alias od komendy wykonaj.
Tu masz troche rozwinieta wersje zalezna od ilosci cial, np 'lua wycinanko(3)' wytnie wsztstko co napisales po kolei z pierwszego, drugiego i trzeciego ciala.
Tu masz troche rozwinieta wersje zalezna od ilosci cial, np 'lua wycinanko(3)' wytnie wsztstko co napisales po kolei z pierwszego, drugiego i trzeciego ciala.
Kod: Zaznacz cały
function wycinanko(ile)
local licznik = 0
local liczebniki = {"pierwszego",
"drugiego",
"trzeciego",
"czwartego",
"piatego",
"szostego"
}
for i = 1, ile do
for y = 1, 6 do
tempTimer(licznik, [[send("wytnij kiel z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
licznik = licznik + 1
end
for y = 1, 2 do
tempTimer(licznik, [[send("wytnij szczekonoze z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
licznik = licznik + 1
end
for y = 1, 1 do
tempTimer(licznik, [[send("wytnij guz z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
licznik = licznik + 1
end
end
end
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
@Zori
Jako zielony w mudzie potrzebuje małej pomocy, bo nie moge sobie poradzic.
http://imgur.com/dMh6R8u
Jako zielony w mudzie potrzebuje małej pomocy, bo nie moge sobie poradzic.
http://imgur.com/dMh6R8u
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
prawie dobrze
aliasy i triggery przekazuja dane w tablicy 'matches', czyli np przy paternie ^wycinanko (.*)$
matches[1] - to cala zlapana linia np "wycinanko 3"
matches[2] - to pierwsze nawiasy - czyli "3"
zawsze mozna sprawdzic czy dziala przez
czyli tak,
dodaj nowa element w sekcji Scripts i przeklej tam kod funkcji/
a w aliasie dodaj samo wywolanie tak
i sprobuj wywolac komenda
wycinanko 1
jakos tak w kazdym razie
aliasy i triggery przekazuja dane w tablicy 'matches', czyli np przy paternie ^wycinanko (.*)$
matches[1] - to cala zlapana linia np "wycinanko 3"
matches[2] - to pierwsze nawiasy - czyli "3"
zawsze mozna sprawdzic czy dziala przez
Kod: Zaznacz cały
display(matches)
dodaj nowa element w sekcji Scripts i przeklej tam kod funkcji/
a w aliasie dodaj samo wywolanie tak
Kod: Zaznacz cały
wycinanko(matches[2])
wycinanko 1
jakos tak w kazdym razie
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Witam,
Nie mogłem się doczekać na link do skryptów, więc napisałem swoje do obsługi Mapy i stanu postaci z GMCP.
Jak ktoś zainteresowany to dajcie znać.
Nie mogłem się doczekać na link do skryptów, więc napisałem swoje do obsługi Mapy i stanu postaci z GMCP.
Jak ktoś zainteresowany to dajcie znać.
- Załączniki
-
- arkadia.png (20.34 KiB) Przejrzano 7888 razy
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
gejdze troche duze ale ta mapa fajna, jak zrobiona?
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Mapa to mapa z klienta webowego i oskryptowana, żeby ładnie działąła pod Mudletem. Zachowuje się dokładnie jak mapa webowa.
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Ma ktoś może skrypt, który zlicza normalne ciosy, ciosy specjalne i pudła speców - jakby jeszcze podawał procentowo jak to wygląda to byłbym wniebowzięty
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
W adremenowych jest, /stat - ale nie wiem, czy zlicza spece.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
+--------------------- Statystyki ----------------------+
| |
| WSZYSTKIE ciosy: .................. 0 |
| |
| OGOLEM ciosy |
| � otrzymane: .................... 0 (0%) |
| � wyparowane: ................... 0 (0%) |
| � unikniete: .................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE ciosy na czesci ciala |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez |
| � bron: ......................... 0 (0%) |
| � zbroje: ....................... 0 (0%) |
| � tarcze: ....................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez zbroje |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE na czesci ciala/WYPAROWANE przez zbroje |
| � glowa: ....... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � ramiona: ..... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � korpus: ...... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � nogi: ........ 0 (0%) / 0 (100%) |
| |
+-------------------------------------------------------+
Wyglada, ze albo to wrzuca do jednego wora, albo tylko zwykle. Pewnie autor musialby sie wypowiedzec.
BTW. Ktos ma pomysl na skrypcik na gnomia mowe (w sensie jej generacji z normalnego tekstu)?
| |
| WSZYSTKIE ciosy: .................. 0 |
| |
| OGOLEM ciosy |
| � otrzymane: .................... 0 (0%) |
| � wyparowane: ................... 0 (0%) |
| � unikniete: .................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE ciosy na czesci ciala |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez |
| � bron: ......................... 0 (0%) |
| � zbroje: ....................... 0 (0%) |
| � tarcze: ....................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez zbroje |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE na czesci ciala/WYPAROWANE przez zbroje |
| � glowa: ....... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � ramiona: ..... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � korpus: ...... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � nogi: ........ 0 (0%) / 0 (100%) |
| |
+-------------------------------------------------------+
Wyglada, ze albo to wrzuca do jednego wora, albo tylko zwykle. Pewnie autor musialby sie wypowiedzec.
BTW. Ktos ma pomysl na skrypcik na gnomia mowe (w sensie jej generacji z normalnego tekstu)?