Strona 4 z 5
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 16 lip 2015 22:25
autor: Kerhenia
u mnie działa:
zakoncz gre
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 16 lip 2015 23:34
autor: Tercoral
Bug sie trafil. Ale skoro zakoncz gra dziala to i na gmcp poprawione trzeba bedzie poczekac
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 20 lip 2015 10:56
autor: Trooph
zakoncz gre dziala:)
bugi do tej pory
czasami se gubi na mapie po kilku szybkich lokacjach.
odmiana pod f3 nie zawsze wylapuje wroga z ktorym sie walczy lub ktory jest na lokacji.
/med zlicza podcechy i pokazuje ile do poziomu jednak poziom jest 'xxxxxx'
ogólnie przerzucam sie w pełni na te skrypty oraz klienta gdyz dziala fantastycznie pod win 8.1
dziekuje bardzo zs udostępnienie
Trooph
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 20 lip 2015 12:12
autor: Tercoral
Zakoncz nie dziala w wersji "drugiej", (trzeba dopisac send("zakoncz",false) do aliasa zakoncz )
GMCP nie dziala napewno. -> Trzeba sie przejechac po mapie jeszcze raz i pozbierac koordynaty.
F3 nie zabardzo dziala, ono w ogole jest troche do przerobienia
Licznik nie dziala znaczy zliczanie podcech. (Tak mi sie wydaje)
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 24 lip 2015 13:30
autor: Trooph
Znalazlem drobny blad w mapie...i chialbym poprawic sciezki w 2 lokacjach..
Jak to osiagnac?:)
Dodatkowo...
jesli sie nie myle zaslony w druzynie sa zbindowane pod alt + 1 2 3 4 prawda?
MI nie dzialaja
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 24 lip 2015 15:30
autor: Tercoral
1/ Poczytaj alliasy i help do mappera.
2/ Moze temu ze nie ustawiles kolorow. Albo nikt z druzyny teraz nie walczy. Popatrz w walce.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 02 wrz 2015 14:00
autor: Ygluk
Witajcie.
Czy jest mozliwosc by ktos udostepnil ten skrypt? Chcialbym sprobowac pograc na czyms innym niz na kliencie ze stronki.
Dzieki wielkie.
Y.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 02 wrz 2015 16:35
autor: Tercoral
Czytaj pierwszego posta.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 28 wrz 2015 16:55
autor: Trooph
@Tercoral
Czy skrypt potrzebuje jakiś ogromnych zmian po wczorajszej akualizacji Arki? (Hyhy jak to brzmi arka dostała patcha) jeśli tak to czy coś trzeba wyłączyć w obecnym skrypcie by nie zostać zmniecionym z powieszchni ziemi? I
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
: 28 wrz 2015 19:00
autor: Tercoral
Nie wiem. Nie mam jakis specjalnych auto-masowych odmian o ktorych pisal rafgart.
Nie planuje dodawac tego ob123, bo raz ze delay, dwa ze nie bardzo wiem jak to zrobic, to co jest w skrypcie wystarcza mi w 100%.
W ogole chce wystawic nowa wersje bo kilka bugow jest w starej, ale to jeszcze w najblizszym czasie.