Strona 4 z 7

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 31 paź 2014 17:50
autor: Werbat
To musi nieźle mulić.

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 31 paź 2014 18:06
autor: Herenvarno
Niekoniecznie, ogolnie caly skrypt jest nieaktywny, naprawde jestem zmuszony go uzyc moze raz, dwa razy na 12 godzin gry, oraz wyjatkowo kiedy "ide spac" w innym miejscu niz sie budze (a raczej gdy budze sie w nowym miejscu).

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 31 paź 2014 21:37
autor: Haern
Polecam pakiet triggerów w klasie Autostart, wyłączanej po pełnym zalogowaniu postaci, reagujących na short/long, i ustawiających mapper po zalogowaniu.

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 02 lis 2014 02:18
autor: Werbat
Mój klient jest bezklasowy, jak w marksistowskiej utopii.

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 09 lis 2014 19:03
autor: Thornag
Przy GMCP to w sumie teraz lajtowo nie trzeba shortow ani nic. Jelsi chodzi o gubienie sie to rozwiazalismy to mieszanka podazania za druzyna, druzyna za Toba, 'followem', GMCP lub podobnym, w sumie, w miejscu gubienia sie zawsze bedzie na trakcie opis z GMCP zeby ustawic na nowo.

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 18 lis 2014 10:07
autor: Aiwazz
Symon pisze:jestem za Draconem!

po pierwsze - wielu graczy, jak ja, nie umie sobie oskryptować cmuda, zmuda czy innych klientów tak, ze nawet mapper ukryte wyjścia pokazuje;

po drugie - panowie, to nie czasy, gdy arka była wielkości Novigradu - taką arkę sam sobie bym narysował :);

po trzecie - młodzi gracze, także wiekowo, często nawet o tym nie pomyślą, toż to różnica pokoleń;

po czwarte - co wam szkodzi mapa dla młodych i słabszych? - wy i tak biegacie już pewnie na pamięć :);

po piąte - zgadzam się z przedmówcami, że widok siatki lokacji na mapie, to i tak nie to samo co wejść, poczytać opisy, znaleźć coś ciekawego, zostać zaatakowanym przez niewidzianego dotąd moba.

po szóste - niedawno dodano nowy las w Brettonni - jego mapa jest na stronie Wakahiko - dopóki tam jednak nie poszedłem postacią, nic mi to nie odebrało radości z odkrywania tego miejsca - a jak pięknie się błąkałem po nocy ;d.

reasumując, uważam, że bez obawy można dodać wszystkie mapy do klienta

wszystkiego dobrego!
Nie bądź baba!
To że nie umie ktoś jeździć samochodem, nie znaczy że ma dostać voucher na TAXI za darmo ;)
Jednym się chce poświęcić na coś czas, dzięki temu są w tym lepsi od tych, którym się nie chce. To samo jest z każdą inna dziedziną życia :) I na tym polega jego urok, inaczej byłoby nudno.

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 05 mar 2015 20:53
autor: Irelia
Moja mapka do Zmuda wygląda już całkiem kozacko :3
Demo

Mam pozaznaczane wszystko fajnie kolorkami.
Tam gdzie są trakty i trzeba iść wolniej żeby się nie męczyć,
łąki i lasy gdzie można się ukryć,
góry + w którym kierunku są przepaście,
ukryte/nietypowe przejścia,
imiona npc,
expowiska z zaznaczonymi bossami,
imiona npc + jakieś podpowiedzi
+ do tego triggery na poruszanie się z druzyną, odnajdywanie sie(#teleport), znikające przejścia...

Zrobienie jej kosztowało mnie sporo pracy, nie wyobrażam sobie grania bez mapki, ale też nie chce sobie wyobrazić dziczy na Arkadii gdyby wszyscy taką mieli. Trzeba trochę pozwiedzać i samemu narysować ^^ albo kupić.

Ir.

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 05 mar 2015 21:32
autor: Nuzu
Dla mnie tworzenie mapy to jedno z ciekawszych zajęć. :)

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 09 mar 2015 23:02
autor: Gruul
Jak robisz 'idź' to w miejscach, w których mud nie wysyła komunikacji 'idziesz na .*' się gubi. Przynajmniej mój, znaczy thornagowy ;-) I nie widzę możliwości, żeby miał się nie gubić - 'wykonuje komende idz marszem' to nie jest wartościowa informacja o kierunku wykonanego ruchu, a to jedyny output ;-)
na przykladzie musha

Kod: Zaznacz cały

def go_w (name, line, wildcards):
    global socket
    world.Send('w')
    send_to_mapper('navigate:exit:w\n')
tylko trzeba wtedy powylaczac czesc triggerow pewnie. zreszta imho takie rozwiazanie jest bardziej eleganckie od triggera

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

: 23 lip 2015 20:04
autor: Darqhar
Jako, że mam słabą pamięć i trochę gubię się w światach wykreowanych zawsze chciałem mieć dostęp do map.
Ale... mapy nie mogą być za dokładne, bo odbiorą frajdę z zabawy. Na chwile obecną wydaje mi się, że oficjalny klient równoważy sytuację. Na kartce (tradycyjnie) będę nanosił własne notatki i poprawię sobie tym samym pamięć. Natomiast przeciwny jestem by mapy były dostępne całe i dla wszystkich. Najlepszym rozwiązaniem jest zdobywanie map w Arkadii; kup u kartografa, wymień się doświadczeniem z obieżyświatem, etc.

ale... co ja tam wiem, młody krasnolud jestem. Zresztą nie dawno chyba w łeb czymś twardym dostałem bo nic z dzieciństwa nie pamiętam.
a może... to piwa za dużo?