Strona 70 z 70
Re: Rozwój postaci
: 16 lip 2024 11:51
autor: Seoari
Jaki? Najlepiej zgodny z prawdą.
(ew. z jakimś dopiskiem typu np." wygląda na kogoś kto jest bardzo doświadczony, choć teraz wydaje Ci się nieco osłabiony")
Choć dla mnie logicznym jest, że skoro 'zgonisz' no to nie możesz mieć takich samych sił. Przecież Twoja postać jest jako tako "poturbowana" i nie może wyglądać tak jak wyglądała przed tym "poturbowaniem".
A jak Cię razi w oczy, mógłbyś sobie ów tytuł wyłączyć jak nie chcesz by inni widzieli...
Ale chyba i tak Cie porównają i przeliczą. <rozklada rece bezradnie>
Re: Rozwój postaci
: 16 lip 2024 13:31
autor: Kerian
To jest forum dla poczatkujacych, a nie problemy koncepcyjne widocznego poziomu postaci. Zalozcie sobie topic w banku pomyslow. To moze nawet cos wam przyklikam.
Re: Rozwój postaci
: 03 paź 2024 10:07
autor: Dormont
Mam 1 podcechę do bardzo doświadczonego i 15% zawodu korsarza. Zrobienie postępu solo zajmuje mi półtorej godziny. W duecie nie jest lepiej w dodatku na większości expowisk gdzie solo postęp widzę w duecie już go nie ma. To jest totalnie frustrujące. Tak to ma wyglądać.? Jak mam perspektywę poświecenia dwóch godzin, bo jeszcze trzeba zebrać ekwipunek, na to żeby zobaczyć postęp to wolę sobie pograć w coś innego.
Re: Rozwój postaci
: 03 paź 2024 16:29
autor: Kerian
No... ogolnie to... tak bedzie na nizszych poziomach bez umow i magikow. Zejdziesz pozniej moze do godzinki
Jednak wiedz, ze ten postep jest "niedopaminowo" wyswietlany, bo tych postepow trzeba zrobic z kilkadziesiat na nastepny poziom, a od "wielce" tych postepow trzeba robic kilka tysiecy, a czas wcale sie duzo nie skraca. Chociaz od mocnej legendy to idzie solo w 20 min zrobic postep, bez magikow, tylko, ze tych postepow trzeba z 6 tys zeby wbic pierwszego nadludzia
Arkadia to maraton, a nawet podwojny maraton...
Re: Rozwój postaci
: 04 paź 2024 10:04
autor: Lioandel
Fajniej byłoby przeczekać ten okres przejściowy levelingu zawodu na zleconych przez trenera zabiciu iluś konkretnych wrogów z losowych/okresowych expowisk, żeby zrobić postępy na danym poziomie umiejetności, aż do pełnych umiejętności, skąd możemy expić na dowolnym expowisku, przy czym etat normalnie dalej by rósł wprost proporcjonalnie do frekwencji gracza w grze.