Strona 68 z 70
Re: Rozwój postaci
: 10 lut 2024 11:32
autor: Memnos
Witam
Czy jak wymaksuję uma w jednej profesji i będę chciał przejść na inną profesje czy umiejętność pozostanie?
Re: Rozwój postaci
: 10 lut 2024 11:45
autor: Ethel
Memnos pisze: ↑10 lut 2024 11:32
Witam
Czy jak wymaksuję uma w jednej profesji i będę chciał przejść na inną profesje czy umiejętność pozostanie?
To zalezy ;)
Generalnie umiejetnosci po zmianie zawodu spadaja do maksymalnego dostepnego w ramach nowego zawodu, czyli:
- jesli w nowym zawodzie masz te sama umiejetnosc, ale na nizszym poziomie - to spadnie tylko do poziomu mozliwego do wytrenowania w nowym zawodzie.
- jesli nie masz dostepnej tej umiejetnosci - spadnie do poziomu GP (czyli dostepnego dla wszystkich).
Re: Rozwój postaci
: 10 lut 2024 18:50
autor: Memnos
Czy umiejętność myśliwego do pozyskiwanie skór też przepadnie po zmianie zawodu?
Re: Rozwój postaci
: 10 lut 2024 23:21
autor: Ethel
Memnos pisze: ↑10 lut 2024 18:50
Czy umiejętność myśliwego do pozyskiwanie skór też przepadnie po zmianie zawodu?
Tak - mysliwy jest jedynym zawodem z tak wysoka umiejetnoscia. Nie znaczy to, ze nie wytniesz juz zadnej: na przyklad niedzwiedzia czy zajaca bedziesz nadal mogl oskorowac. Natomiast rzadsze i cenniejsze - tylko mysliwy.
Re: Rozwój postaci
: 12 lut 2024 02:13
autor: Memnos
Takie pytanie.
Jak często zabijają cię inni grający? Czy to mutanci npc pod nul czy elfy szukające vendety?
Re: Rozwój postaci
: 12 lut 2024 09:56
autor: Ethel
Memnos pisze: ↑12 lut 2024 02:13
Takie pytanie.
Jak często zabijają cię inni grający? Czy to mutanci npc pod nul czy elfy szukające vendety?
Ale masz na mysli graczy czy NPC?
W temacie graczy: jesli jeszcze jej nie poznales, zapoznaj sie z komenda ?zasady - to poniekad odpowiada na pytanie.
Zgodnie z zasadami - zeby Twoja postac zostala zabita przez innego gracza, musi sobie najpierw na to "zasluzyc" (na przyklad poprzez przynaleznosc do wrogiego stowarzyszenia). Grajac postacia niezgildiowana (albo bedaca w gildii nie skonfliktowanej z innymi) raczej nie powinienes zostac zabity ot tak - nawet jesli przypadkowo znajdziesz sie w niewlasciwym miejscu i czasie.
NPC - to juz zupelnie inna historia, sporo NPC atakuje z automatu po wkroczeniu na ich teren, gwardia atakuje za zabojstwa dokonane na przypisanym do niej terenie (oraz wspiera "lokalne" stowarzyszenia). Tutaj to juz zalezy od gracza - zdarza sie zagapic na expie albo niewlasciwie oszacowac sile bojowa w miejscu, z ktorego trudno jest uciec.
Natomiast obecny system przewiduje relatywnie niewielka kare za zgon (nie wieksza niz jedne nieboty), wiec w razie czego straty sa dosc latwe do odrobienia.
Re: Rozwój postaci
: 16 lut 2024 02:30
autor: Gwendall
Celem uzupełnienia poprzedniej wypowiedzi pozwole sobie polecić włączenie formy. Oraz, co może wydawać sie oczywiste, nie zapominanie o tym, że się ja ma (sam złapałem parę zgonów bo zapomniałem wklepać +kondycja).
Re: Rozwój postaci
: 16 lut 2024 10:01
autor: Memnos
A tak szczerze.
Czy o płaca się najpierw robić zawód Myśliwego by zebrać kasę na rozwój docelowo korsarza. Czy lepiej przemęczyć się i od początku grać korsarzem.
Re: Rozwój postaci
: 16 lut 2024 10:02
autor: Kerian
Od poczatku korsarzem. Na paczkach raz dwa zarobisz, nawet nie wiesz kiedy zejdzie.
Re: Rozwój postaci
: 17 lut 2024 12:26
autor: Memnos
Czy jest miejsce gdzie nie można atakować graczy?
Zabił mnie Bezwzgledny masywny ogr w mieście Bogenhafen czterema ciosami. Zabrał wszystko, ciała też nie ma (w karczmie której się obudziłem też nic nie było). W miejscu w którym mnie zabił też nic niema.