Strona 27 z 69

Re: Rozwój postaci

: 17 sty 2016 22:24
autor: Bargian
bedzeisz mial kase to bediesz mogl wytrenowac

Re: Rozwój postaci

: 19 sty 2016 21:51
autor: Ald
Nie wiem, czy to dobre miejsce na takie pytanie, ale spróbuję.
Jaką ścieżkę wyboru zawodu uważacie za najkorzystniejszą dla samotniczej postaci? Tzn mam zamiar walczyć głównie w pojedynkę.
Zawód miecznik mi się podoba ze względu na fajne możliwości defensywne, ale mocną stroną tej profesji są też zdolności druzynowe, których nie mam zamiaru zbyt często używać. Możecie coś podpowiedzieć?

Re: Rozwój postaci

: 19 sty 2016 22:57
autor: Vidris
Polecam gladiatora. Ładnie łączy w miarę nawet silny atak i obronę.
http://www.mudy.republika.pl/
Strona Wakahiko bardzo ładnie przedstawia zalety (m.in.) zawodów.

Re: Rozwój postaci

: 19 sty 2016 23:59
autor: Herin
Ald pisze:Nie wiem, czy to dobre miejsce na takie pytanie, ale spróbuję.
Jaką ścieżkę wyboru zawodu uważacie za najkorzystniejszą dla samotniczej postaci? Tzn mam zamiar walczyć głównie w pojedynkę.
Zawód miecznik mi się podoba ze względu na fajne możliwości defensywne, ale mocną stroną tej profesji są też zdolności druzynowe, których nie mam zamiaru zbyt często używać. Możecie coś podpowiedzieć?
Jak nie wiesz co wciąć i jeszcze nie do końca masz pomysł na postać to osobiście sugerowałbym zawód z tarczą połączoną z "mieciem" albo toporkiem. Gdy człowiek z czasem się ogarnie, pozna świat i poczuje głód zmiany łącznie z zawodem to daje w miarę sensowny punkt zaczepienia bez potrzeby zaczynania od zera, większość zawodów ma w ofercie te dwa typy broni (wiadomo jak kogoś później najdzie np. strażnik to po frytkach). Choć postać nie musi łazić w drużynach to przypisane im umy mogą się przydać, w szczególności walka w szyku bo to może być ostatnia deska ratunku by przełamać blokujące wyjście moby jak wejdziesz gdzie nie trzeba (albo blokujących graczy):).

Re: Rozwój postaci

: 20 sty 2016 10:42
autor: Gleanevall
Walka w szyku do łamania bloka? Nie sondzem.

Re: Rozwój postaci

: 24 sty 2016 13:32
autor: Ald
Mam jeszcze parę pytań dotyczących stowarzyszeń i zawodów.

1. Nie wiem, czy dobrze rozumiem - mogę sobie wybrać dowolny zawód masowy, ale etat otrzymam wyłącznie będąc członkiem danego stowarzyszenia? Przykładowo jeżeli chciałbym być Odkrywcą i mieć etat to muszę być przede wszystkim gnomem, ponieważ tylko gnomy mogą być w SGW? Gdzieś mi mignęło że czasem można zostać poleconym trenerowi i mieć etat nie będąc członkiem stowarzyszenia, ale nie wiem czy czegoś źle nie zrozumiałem?

2. Udało mi się wyczytać, że półelfy muszą należeć do stowarzyszenia by się "ujawnić" i to było dla mnie dość zrozumiałe, jednak później się okazało że to chyba przestarzałe informacje, ponieważ w grze przeczytałem że Stowarzyszenie Półelfów otworzyło się także na inne rasy. Więc jak to teraz jest, czy przystępując do niego nadal mam możliwość "zostania" półelfem czy trzeba to zrobić jakąs pochodzeniówką czy może jeszcze inaczej?

3. Czy Stowarzyszenie półelfów ma jakiś swój przypisany zawód?

4. Czy umiejętności wyuczone w GP albo u trenerów spadają z czasem jeśli ich nie używam, czy zostają na stałe?

5. Czy klub Obieżyświatów nadal działa, a jeśli tak to czy gnomkę mozna spotkać na "normalnych" lokacjach Ishtar, czy też tylko takich bardziej niedostępnych/niebezpiecznych? (nie pytam o dokładną lokalizację :)

Re: Rozwój postaci

: 24 sty 2016 13:57
autor: Gerdia
1. Każdy zawód masowy jest dostępny u trenera po uiszczeniu niezbyt wygórowanej oplaty i możesz go trenować do wysokości 75% bez konieczności przynależenia do stowarzyszenia. Stowarzyszenie, dowolne, umożliwia trening do 100%.

2. Zostać półelfem możesz będąc GP. Poszukaj wskazówek w okolicach Tretogoru.

3. Nie.

4. Nie. Wyjątek to umiejętności z zawodu etatowego. Po odejściu ze stowarzyszenia spadają ze 100% do 75%.
Ah i jeszcze: Palenie i górnictwo, ale to specyficzne rodzaje umiejętności.

5. Funkcjonuje, a Fluxa biega po normalnych lokalizacjach.


Pozdrawiam,
G. :twisted:

edit: Uściślona odpowiedź :)

Re: Rozwój postaci

: 24 sty 2016 14:01
autor: Ethel
I jeszcze, nie ma juz na Arkadii Stowarzyszenia Polelfow.

@Numeron: nie "wytykam" bledu, podkreslam tylko, ze nie ma juz stowarzyszenia skupiajacego wylacznie polelfy. Po co ta napinka? :-)

Re: Rozwój postaci

: 24 sty 2016 14:28
autor: Numeron
Stowarzyszenie Polelfow zostalo przeksztalcone w Zajazd 'Bialy Kiel'.

@Ethel: wytknac blad mozna, ale naprostowac juz nie?

Re: Rozwój postaci

: 24 sty 2016 14:43
autor: Ald
Dzięki za odpowiedzi! Bardzo mi pomogliście, ale jeszcze nie do końca kumam z tym etatem (wybaczcie, może mi trzeba tak łopatologicznie), a zatem:

Załóżmy, że wybiorę sobie ten zawód Odkrywcy. To jako człowiek lub półelf mam szansę go wytrenować w 100% czy nie? No bo do gnomiego stowarzyszenia mnie nie przyjmą przecież. Czy też dowolne stowarzyszenie do tego wystarczy żeby móc się starać o taki etat?