Strona 7 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 07 lip 2014 12:27
autor: Nobia
re Dalan:
dostajesz więcej expa, powiedzmy że 250xp

Re: Ogólna mechanika muda

: 07 lip 2014 12:41
autor: Dalan
Ok dzięki za odpowiedź, tak mi się właśnie wydawało, ale chciałem potwierdzić :)

Re: Ogólna mechanika muda

: 22 lip 2014 20:33
autor: Fels
Godzina u kowala, dzień u kaletnika czy snycerza, ile to może być realtime?

Re: Ogólna mechanika muda

: 22 lip 2014 20:39
autor: Maylinne
To akurat łatwo sprawdzić. Komenda 'czas' pokazuje, która jest godzina, więc można zaobserwować jak często owa się zmienia. A dzień to dwadzieścia cztery razy godzina.

Re: Ogólna mechanika muda

: 22 lip 2014 20:40
autor: Fels
Dziękuję.

Pozdrawiam.

re down: Faktycznie, próbowałem u kowala to wyniki nie były zgodne. Ale czas nie kłamie.

Re: Ogólna mechanika muda

: 22 lip 2014 22:14
autor: Finmor
Godzina = 2 minuty.
Dzień = 48 minut.
30 dni = 24 godziny.
Itd.

Re: Ogólna mechanika muda

: 24 lip 2014 19:26
autor: Galatea
Czy komenda "nagraj" ma obecnie jakiekolwiek zastosowanie? Ze starych czasów pozostał nawyk kończenia poprzez nagraj;zakoncz, ale nie mam pojęcia, czy samo zakoncz nie dawało by dokładnie takich samych rezultatów. W końcu "nagrywam postać" pojawia się tak czy inaczej.

Re down: dzięki!

Re: Ogólna mechanika muda

: 24 lip 2014 19:30
autor: Haern
Przy zakańczaniu nie ma.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.

Re: Ogólna mechanika muda

: 24 lip 2014 19:30
autor: Haern
Przy zakańczaniu nie ma.
Przy grze, trochę ma - w wypadku padu Arkadii (ale nie łącza, tylko całego muda/serwera w sposób, który spowoduje nagłe wyłączenie programu) tracisz wszystkie zmiany w postaci od ostatniego 'nagrania' (lub zalogowania) - postępy, zyskane/stracone przedmioty, itp. Sytuacja ta jest na szczęście dość rzadka.

Re: Ogólna mechanika muda

: 27 lip 2014 01:15
autor: Hagsevern
Witam serdecznie

1.doswiadczenie
Czy ilosc otrzymywanego expa dalej zalezy od stosunku sily bojowej postaci do wroga? Wg wiki tak, jednak zgodnie z tym co tam jest napisane, ocenianie wroga daje linijke z porownaniem tejze sily bojowej, a takowej nie ma, przynajmniej jak ocenialem snotlinga to jej nie dostalem, stad nie wiem czy ten system dalej tak dziala ;)

2.rozkazy
Czy rozkazy daja cokolwiek poza zmniejszaniem chaosu na polu bitwy?
Zalozmy taka sytuacje: 2 ludkow A i B bije innych 2 ludkow C i D: czy rozkaz ludka A dla ludka B: atakuj ludka C rozni sie czymkolwiek od powiedzenia ludkowi B : bij C po czym ten wpisuje 'zabij C'? Czy sa jakies rozkazy, ktorych da sie uzyc tylko jako rozkaz a nie da wpisac normalnie?

3. zbroje
pelne zbroje: Poczytalem kilka logow sobie z walk i jedna rzecz mnie zastanawia: nikt nie uzywa pelnych zbroji, dlaczego? Skladak jest lepszy w jakis sposob?

Czy zbroja zmniejsza w jakis sposob otrzymywane obrazenia czy tez moga albo calkiem nie przepusic obrazen albo przepuscic i roznia sie tylko szansa na to pierwsze ?

4.Umiejetnosci

Porownujac zawod straznika z korsarzem (wg opisow z wiki)
Straznik ma lepsza zaslona grupowa jednak nie uzywajac tarczy gorzej potrafi stawic czola grupie wrogow, ktorych wzial na siebie.
I jeden i drugi maja 2 umiejetnosci defensywne, straznik parowanie i uniki, korsarz tarczownictwo i uniki. Czy tarczownictwo jest wiec lepsze niz parowanie jesli chodzi o skutecznosc? Bo ilosc skilla ciezko wywnioskowac z opisu (swietne tarczownictwo u korsarza, czy niezwykle skuteczne parowanie u straznika) zakladam wiec podobna.

Jak wyglada sytuacja w zawodach pod wzgledem nauki umiejetnosci walki bronia? We wszystkich (chodzi mi o masowe bojowe) jest ona na takim samym poziomie?
Czy jesli jakis zawod oferuje walke kilkoma rodzajami broni do wyboru czy na jednakowym poziomie ?

Sadzac z opisow na wiki, z mobami radza sobie dobrze zawody z wysoka defensywa, ktory z zawodow ma ja najlepsza ? pomijam tu wykorzystywanie np ukrywania jako specyficznej formy defensywy ;)

5. Spec

Jak duza roznica jest w sile specow tych zawodow, ktore niby maja je silne do tych, ktore maja je slabe? kilka % czy moze blizej kilkudziesieciu, kilkuset?

Jak duza w ogole jest sila speca w stosunku do zwyklych atakow?

6. Wytracenie broni: jak ono dziala? postac po wytraceniu walczy piescia? Czy tez po prostu nie moze uzywac speca? Jak dlugo to dziala? Czy wszystkim mobom mozna wytracic bron? (chodzi oczywiscie o takie, ktore w ogole ja maja, bo jak uzywa jakis pazurow czy zebow to wiadomo, ze sie nie da)

z gory dziekuje za wszelakie odpowiedzi ;)