Strona 6 z 79

Re: Ogólna mechanika muda

: 30 cze 2014 12:49
autor: Haern
Nie kosztują tyle samo.
Pozostaje liczenie treningów.

Re: Ogólna mechanika muda

: 30 cze 2014 16:17
autor: Bargor
http://www.ea.fleurka.pl/ - software - tam masz kalkulator piniadzowo skillowy - nie ma wszystkich skilli niestety :)

Re: Ogólna mechanika muda

: 04 lip 2014 16:55
autor: Hermion
Witam wszystkich i prosze o pomoc.
Nie moge nigdzie znalesc zadnych ziol mimo odpowiedniego treningu.
Jedynie widze komunikat 'Nie znajdujesz zadnych ziol' nawet na terenach bogatych w ziola.
Problem mam od dwoch dni, wczesniej wszystko bylo ok.
Chcialem byc zielarzem a tu...
Czy ktos wie w czym problem?

Re: Ogólna mechanika muda

: 04 lip 2014 17:01
autor: Radgast
Najprawdopodobniej chodzi o pore roku.

Re: Ogólna mechanika muda

: 04 lip 2014 17:10
autor: Hermion
Dzieki, najpewniej o to chodzi.
Kolejne pytanie, w jaki sposob poradzic sobie ze zmeczeniem mentalnym ktore predko ogarnia zielarza?

Re: Ogólna mechanika muda

: 04 lip 2014 17:20
autor: Nadia
Odpoczywać trzeba, jest też pewne ziółko, które potrafi nieco many zregenerować. No i ilość/regeneracja many zależą od cech mentalnych, więc dobrze jest mieć je na wyższym poziomie.

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 lip 2014 16:45
autor: Tharivor
Mam pytanie odnośnie postępów. Za każdym razem kiedy wracam do gry, mój pasek postępu jest wyzerowany. Czy w takim razie, żeby "ocenić" swoje cechy wyżej trzeba nabić cały pasek podczas jednego logowania?
I jak właściwie można swoje cechy podnieść? W trybie medytacji mogę tylko zobaczyć jak dużo brakuje mi do ocenienia wyżej danej cechy oraz ustawić je 6 razy. Czy po zdobyciu poziomu otrzymam więcej punktów do rozdania?

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 lip 2014 17:15
autor: Tercoral
Mam pytanie odnośnie postępów. Za każdym razem kiedy wracam do gry, mój pasek postępu jest wyzerowany.

To normalne

Czy w takim razie, żeby "ocenić" swoje cechy wyżej trzeba nabić cały pasek podczas jednego logowania?

Niet. to idzie tak ze jak uzyskasz X expa to masz "nieznakami', a zeby zrobic poziom musisz zrobic np XX nieznakow. Exp sie "sejfuje" nawet jak nie zrobisz tego nieznaka, poprostu nie bedzie go widac.



I jak właściwie można swoje cechy podnieść?

Expiac

W trybie medytacji mogę tylko zobaczyć jak dużo brakuje mi do ocenienia wyżej danej cechy oraz ustawić je 6 razy.

Tak tak sobie expisz to za goblina dostajesz "100" pktow doswiadczenia i ten exp rozdziela sie na cechy jak ustawisz sile 3 razy to najwiecej bedzie szlo do sily. Jak ustawisz rowno to bedzie szlo rowno. Sa tez szablony ras ktore sa ustawiane przez wizow znaczy to ze ogr bedzie mial wiecej sily niz elf na tym samym poziomie i przy rownym ustawieniu cech.

Czy po zdobyciu poziomu otrzymam więcej punktów do rozdania?

Z poziomem rosnie ilosc wymaganego expa na nieznaka. :P

Re: Ogólna mechanika muda

: 06 lip 2014 22:05
autor: Tharivor
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź, teraz mi się trochę rozjaśniło :)
Gra jest świetna, ale rzeczywiście mechanika na początku zabija...

Do zobaczenia w grze,
Thar

Re: Ogólna mechanika muda

: 07 lip 2014 12:14
autor: Dalan
Jak to jest z expem?

Jeśli walczę z jednym goblinem to za zabicie dajmy na to dostaję 100xp

Jeśli walczę z dwoma na raz to dostaję nadal 100 za goblina (czyli 200za całą walkę), czy ich siła bojowa się jakoś sumuje i dają wtedy więcej xp?