Strona 12 z 12

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 17 lis 2013 18:45
autor: Coronius
Żeby gildie były otworzone, to musi być jakiś standard obron, żeby to było to trzeba z połowę gildii od nowa napisać.
Dodatkowo są takie niuanse jak np siła obrony, warunki zdobywania (np własnie tylko w dzien, ale wtedy co z tymi, co graja po nocach, bo taki maja tryb zycia, albo mieszkaja zamagranica).
Pomijając kwestię tego, że to w pytę pracy kodowej, to jeszcze więcej kombinowania jak zrobić, żeby to wszystko miało ręce i nogi.

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 17 lis 2013 18:48
autor: Musin
Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.

No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? :) Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co ;) a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc ;)

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 17 lis 2013 22:11
autor: Grothan
Coronius: no to ujowo, wychodzilem z zalozenia ze skoro kiedys funkcjonowalo, to bedzie mozna to przywrocic do zycia.

Musin: czasy wyvern i golemow minely bezpowrotnie :mrgreen: Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 17 lis 2013 23:53
autor: Musin
Ja nie pisze o drużynach 10-20 osób jak kiedyś golemy i smocze :)
Tylko dziwi mnie trochę ze kiedyś się dało w 4-6 a teraz już nie :) no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki :)

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 18 lis 2013 02:16
autor: Veiro
Moze lepiej lac sie o miasta? Wystarczy przeniesc gladow i mafiozow. MG poswieca czas na takie pierdoly jak usuniecie jednego miasteczka, (ktore bylo od zawsze) wzgledem innego z dupy wzietego, wiec pewnie maja czas na to zeby zakodowac kilka nowych lokacji dla przeniesienia gildii. Gwardia bedzie sie zmieniala w zaleznosci od tego kto obecnie wlada miastem i juz. Nawet gildii nie trzeba otwierac.

I kilka wyrazow podziekowania dla wizow. Jestescie ********, *****, **********, ***********, ***** i jeszcze gwiazdki z nieba wam zycze :)

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 18 lis 2013 11:53
autor: Garar
Musin pisze:Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.

No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? :) Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co ;) a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc ;)

Możliwe jest to, że kiedyś ludzie mieli niższe poziomy i mniej umów? Ale wszyscy płakali i wypłakali, teraz łatwiej poziom wbić i umy zdobyć (i tu nie pisze, że te zmiany były złe, ja uważam je za dobre). I dalej część płacze, że kara za zgon za duża i za każdym razem pisze, że nastąpi inflacja poziomów, ale nikt nie słucha :) Widać niektórzy już odczuwają inflacje.

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 24 lis 2013 19:12
autor: Ulav
Oczywiście jest to żartobliwa notka nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością. Przedstawia ona moje marzenia:

Podobno Komando rozpoczyna walki z WKS na całym świecie(Więc już nie tylko w Lyrii, tak jak przez ostatni czas).
Reszty nadal się boi, bo wciąż jest słabe.

Nie będziemy pisać żadnego arta, bo wizowe gotowi nas pokasować za to. No ale oczywiście obrazek wrzucimy ;] (ilane <3)

Obrazek

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 24 lis 2013 19:27
autor: Larius
"Zabujca klimatu" wygrywa wszystko. :D

Do zobaczenia na arce. ;)

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

: 25 lis 2013 10:56
autor: Sigard
@Ulav: 100 godzin roboty w paintcie:
Obrazek