Strona 5 z 11

Re: Dialog graczy z Wizami

: 16 sie 2013 16:33
autor: Zurwen
No ale tym dokładnie jest PK.

Jak dwie drużyny się spotykają i biją między sobą - super. Takie zjawisko nazywam PvP - są chętni gracze po jednej i drugiej strony i bawią się między sobą.

Re: Dialog graczy z Wizami

: 16 sie 2013 16:43
autor: Veiro
Zurek, i to jest piekne stwierdzenie. Ale chyba nie chcesz powiedziec ze urzadzenie zasadzki na wroga jest czyms zlym? Ostatnio dodalisc paralizujacy strach, ktory jest lepszy od bloka o ktorym mowa wyzej. A co do eleganckiego PvP to niestety nic sie nie dzieje w tym kierunku, oczywiscie wg. mnie. Wiem ze z przerobieniem gildii jest sporo roboty, ale kiedys mozna bylo na nie wjezdzac i jakos to bylo. Tyle ze ta piekna zabawa skonczyla sie chyba przez glaz OK. A co do PK, to nie zauwazylem zeby biedni nowicjusze byli napastowani przez wytrenowanych graczy (nie mylic z seciami donosicielami, takich powinno mg niszczyc zaraz po zalogowaniu)

Re: Dialog graczy z Wizami

: 16 sie 2013 21:04
autor: Merkava
To niech by było mało skuteczne, albo wymagało w praktyce jednej komendy do przełamania. Ale to co jest teraz, gdy spotykają się dwa teamy, ktoś zaczyna blokować i wszyscy pryskają jest jakąś parodią. Niech by ten blok wyglądał że jak sześć osób w szyku biegnie to dwie zostaną na blokującym i same muszą pójść i się uratować. Albo że ma się 90% szans na przełamanie go ale trzeba wklepać to 'przełam obronę x' żeby wyjść.

Żeby walka była czymkolwiek innym niż my gonimy albo nas gonią... I żeby uciekanie przez klikniecie na mapperze było ryzykiem większym niż cofanie się krok po kroku w stronę bezpiecznego miejsca nawet w mieście. Żeby walka trwała, a nie cały dzień ciągnęły się trzysekundowe zderzenia... Nie wiem, może dziwny jestem ale mnie bawi jak stoję jeden na jeden z przeciwnikiem i patrze jak ciosy wchodzą, kondycja spada i zastanawiam się - uciekać, nie uciekać, a może wejdzie spec... I jak ucieknę lub on ucieknie to w sercu traktuję to tak samo jakby był mój lub jego frag. Sory, mnie bieganie za kimś lub uciekanie przed kimś nie bawi, oderwanie się od przeciwnika to koniec walki a nie 'stały element gry'...

Ale pewnie po prostu marudzę. :)

Re: Dialog graczy z Wizami

: 16 sie 2013 21:31
autor: Ralandil
Coronius pisze:Takie blokowanie było przegięte (np 3 osoby blokowały na sztywno kierunek ucieczki z expowiska, a reszta biegała za pocietymi celami).
Dokładnie. Nigdy więcej takiego blokowania.

Re: Dialog graczy z Wizami

: 16 sie 2013 21:38
autor: Veiro
Merkava, jedna rzecz, Ty masz wiore z tego co pamietam. Wiec wystarczy ze wpiszesz ukryj sie, jaka walka jakie emocje?

Re: Dialog graczy z Wizami

: 16 sie 2013 22:23
autor: Gniot
Wizowie i ich pomysly na pvp ... a raczej brak pomyslow :D
Od czasu do czasu dokodowane zostanie cos bez pomyslunku co
robi pk chorym...pozniej poprawianie i tak od lat.

Gdzie jest powalenie/ogluszenie... arka to taki poligon doswiadczalny pobawcie sie a nie szlifujecie szlifujecie...

Re: Dialog graczy z Wizami

: 17 sie 2013 08:09
autor: Gość
Merkava: masz ochotę częściej padać?...

Re: Dialog graczy z Wizami

: 17 sie 2013 14:04
autor: Slain
Wychodźcie częściej z Cechu to będzie ciekawie :D

Re: Dialog graczy z Wizami

: 17 sie 2013 14:09
autor: Bam
Slain pisze:Wychodźcie częściej z Cechu to będzie ciekawie :D
Nie ma z kim, bo gracie firstami teraz ;)

Re: Dialog graczy z Wizami

: 17 sie 2013 14:15
autor: Slain
Eee tam, u nas z reguły wszyscy firstami pomykają ;)