Thorbjorn pisze: ↑17 paź 2023 14:01
Czy wizowie mogliby się w końcu zainteresować zdobywaniem doświadczenia przez postacie o niepełnym zawodzie? Jest jakiś powód dla którego postacie z etatem robią postępy w około 20 min (obwieszone magikami nawet w 10 min), a postacie na poziomie GP muszą się męczyć około godziny czasu? Jest kilka osób które chcą sobie pograć tylko od czasu do czasu bo dzieci, bo dom i żona, a nie mają możliwości klikać sobie z pracy. Taka osoba nie dość ze nie ma kilku kilkunastu godzin dziennie na robienie niebotów to jeszcze wyexpienie 1 postępu to jakaś porażka tylko dla tego, że nie jest w stowarzyszeniu.
Na moje oko gra została stworzona dla grona uczniów/studentów, którzy nie mieli kasy, ale mieli sporo czasu i dostęp do neta i na tamte czasy była najlepszą rozrywką dla nich.
Czasy się zmieniły, każdemu przybyło ze 20 lat, zaczęliśmy pracować, zarabiać, nie chce nam się dorosłych lat spędzać przed kompem, ale nikt nie stara się tego dostosować pod aktualna ilość graczy i ich aktualny wiek.
Świat jest ogromnie rozbudowany, bardzo ciekawy, ciągle poprawiany, ale trochę jak Europa staje się skansenem.
Ciężej jest spotkać innego gracza i ciężej jest znaleźć powód, żeby wejść z nim jakikolwiek konflikt (jeśli ktoś lubi pvp).
Aktualnie gra około 60 osób online, to tyle co kiedyś można było spotkać na trasie Ubersreik - Nuln, a teraz mamy ponad sto tysięcy lokacji, na których praktycznie nic się nie dzieje.
Szybkość zdobywania expa powinna być zachęcająca dla wszystkich. Niezależnie od ilości posiadanego levela, zawodu, magików czy bycia w jakimś Stowarzyszeniu, tak jak to było kiedyś. Dziś jedyną taką możliwość daje 'zdobywanie wiedzy', ale jest to mocno ograniczone.
No i coś na co nie mam pomysłu, bo niestety wszyscy przywykli już do maksymalnej ilości lokacji, ale fajnie byłoby jakby ilość lokacji 'skurczała się' do ilości zalogowanych aktualnie osób. Czyli 200 osób = 100% lokacji, 60 osób = 30% lokacji. Wtedy nasze postacie nie spacerowałyby samotnie po świecie, bo ktoś akurat gra na drugim końcu arki, a tego co pamiętam ideą arki było wchodzenie w interakcje z innymi graczami, a nie samotne granie.