Zmiana kary za zgon
Zmiana kary za zgon
Krótko i na temat:
To, że kara musi być, to wiedzą wszyscy - nie chcemy tu drugiego WoW
Czy Twoim zdaniem jej zmiana jest w ogóle potrzebna?
Jeśli tak: Czy masz jakiś pomysł?
Jeśli nie: Piszesz tylko, że nie
Bez obrzucania się błotem, bez opowiadania bajek jak to można zrobić 'zwiedzil' w 2 dni, itd.
Mój pomysł:
Zgon nie powoduje utraty doświadczenia, tylko okresowy spadek cech - np o 1/3 na 2 tygodnie.
Po 14 dobach RL postać odzyskuje swe siły.
Plusy? Kara jest - praktyczne wyeliminowanie z PK, bo co ja będę mógł mając cechy jak elf?
Minusy? Oświećcie mnie
To, że kara musi być, to wiedzą wszyscy - nie chcemy tu drugiego WoW
Czy Twoim zdaniem jej zmiana jest w ogóle potrzebna?
Jeśli tak: Czy masz jakiś pomysł?
Jeśli nie: Piszesz tylko, że nie
Bez obrzucania się błotem, bez opowiadania bajek jak to można zrobić 'zwiedzil' w 2 dni, itd.
Mój pomysł:
Zgon nie powoduje utraty doświadczenia, tylko okresowy spadek cech - np o 1/3 na 2 tygodnie.
Po 14 dobach RL postać odzyskuje swe siły.
Plusy? Kara jest - praktyczne wyeliminowanie z PK, bo co ja będę mógł mając cechy jak elf?
Minusy? Oświećcie mnie
Ogre!
Re: Zmiana kary za zgon
A co będzie karą dla tych, którzy nie chodzą na PK? Postać przeidluje 2 tygodnie i nawet jej to nie zaboli.
Zmiany są potrzebne, ale może byłoby lepiej, gdyby kara za zgon była indywidualnie ustalana według wzoru uwzględniającego średnie przyrosty doświadczenia postaci w ostatnich tygodniach. Dla osoby, która gra godzinę dziennie utrata nawet pół levela to szmat czasu, inny odrobi kilka poziomów w ciągu tygodnia. Można by też zrobić tak, że tracimy tylko postępy z poziomu, na którym już jesteśmy ( jeżeli to byłby sam początek, można by wprowadzić dodatkową karę w postaci kilku podcech).
P.S. Ankieta nie działa, jak wszystkie inne od miesięcy.
Zmiany są potrzebne, ale może byłoby lepiej, gdyby kara za zgon była indywidualnie ustalana według wzoru uwzględniającego średnie przyrosty doświadczenia postaci w ostatnich tygodniach. Dla osoby, która gra godzinę dziennie utrata nawet pół levela to szmat czasu, inny odrobi kilka poziomów w ciągu tygodnia. Można by też zrobić tak, że tracimy tylko postępy z poziomu, na którym już jesteśmy ( jeżeli to byłby sam początek, można by wprowadzić dodatkową karę w postaci kilku podcech).
P.S. Ankieta nie działa, jak wszystkie inne od miesięcy.
Re: Zmiana kary za zgon
Oj, zaboli! Zielarz bez mentali? Nie zarobi kasy... Kupiec bez mentali? Nic nie wyceni, też nie zarobi...Hunrim pisze:A co będzie karą dla tych, którzy nie chodzą na PK? Postać przeidluje 2 tygodnie i nawet jej to nie zaboli.
Hmm... mje ankieta działa... i widzę, że jakieś głosy się pojawiają... więc może jednak bangla
Edit: No i kij tam z ankietą-liczy się Wasze zdanie (znaczy mam nadzieję, że się liczy ) i np Rafgart sobie poczyta w wolnej chwili co tam powymyślamy
Ostatnio zmieniony 09 lis 2011 16:08 przez Miuosh, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogre!
Re: Zmiana kary za zgon
Mi nie działa. Może tylko jedna, właściwa odpowiedź jest możliwa?
Masz przy sobie wianek z trawy i aksamitnoczarnego modrookiego gwarka.
> zaloz wianek
Nosisz ubranie uniemozliwiajace zalozenie tej zbroi...
> zaloz wianek
Nosisz ubranie uniemozliwiajace zalozenie tej zbroi...
Re: Zmiana kary za zgon
Wszyscy zrobia w koncu legendy? ;-)Miuosh pisze: Minusy? Oświećcie mnie ;)
Nie moge zaglosowac tez, ale zgadzam sie, ze przydaloby sie zmienic ten system. Gorzej, ze chyba naprawde ciezko sie wstrzelic w idealny srodek szanowania zycia postaci, miedzy olaniem zgonu, a przesadnym strachem o niego.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Zmiana kary za zgon
No tak, nie pomyślałem o najprostrzym No, wtedy nazwa poziomu miałaby jedynie funkcje reprezentacyjną W końcu po zgonie dalej jestem tym samym ogrem, który wdział kawał świata, tyle że jestem osłabiony przez jakiś czasPaulie pisze:Wszyscy zrobia w koncu legendy?Miuosh pisze: Minusy? Oświećcie mnie
Ogre!
Re: Zmiana kary za zgon
Ja jestem za nie stosowaniem kar tylko nagrod dla osob ktore cos osiagnely lub sa w czyms dobre. A w kontekscie zgonu arkowego to zeby nie odbierac expa tylko dodawac zabijajacemu wiecej expa.
Zgon i utrata ekwipunku same w sobie sa kara.
Albo moze za zabicie przez npc odbierac expa a za zabicie przez gracza nie.
Albo na odwrot - za zabicie przez gracza odbierac expa a za zabicie przez npc nie. Albo tak jak pierwsza opcja w ogole nie odbierac.
Pozdrawiam
Shulz
edit:
Nie wzialem pod uwage balansu swiata niestety i faktu ze wtedy za duzo byloby wyexpionych graczy, ale w takim razie moznaby obnizyc expa za potworki.
edit2
Pomysl z utrata cech i liniowym odzyskiwaniem calkiem mi sie podoba. To cos jakby postac po zgonie byla pokiereszowana i musiala sie wykurowac: ]
Zgon i utrata ekwipunku same w sobie sa kara.
Albo moze za zabicie przez npc odbierac expa a za zabicie przez gracza nie.
Albo na odwrot - za zabicie przez gracza odbierac expa a za zabicie przez npc nie. Albo tak jak pierwsza opcja w ogole nie odbierac.
Pozdrawiam
Shulz
edit:
Nie wzialem pod uwage balansu swiata niestety i faktu ze wtedy za duzo byloby wyexpionych graczy, ale w takim razie moznaby obnizyc expa za potworki.
edit2
Pomysl z utrata cech i liniowym odzyskiwaniem calkiem mi sie podoba. To cos jakby postac po zgonie byla pokiereszowana i musiala sie wykurowac: ]
Ostatnio zmieniony 09 lis 2011 17:05 przez Shulz, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiana kary za zgon
Propozycja małej modyfikacji do pomysłu Miuosha:
Podczas tej czasowej kary zgona postac odzyskiwalalby cechy liniowo tylko w trakcie gry, expienie przyspiesza odzyskiwanie tych cech, ale nie daje nic ponad to co mielismy przez zgonem, zatem rosniemy dopiero od momentu kiedy postac 'wyzdrowieje'. Czas w jakim postac odzyskuje cechy moze sie zwiekszac wraz z poziomem.
+ Zgon nie zniecheca do gry.
+ Legendy jednak wolniej.
- Legendy jednak koniec koncow.
Podczas tej czasowej kary zgona postac odzyskiwalalby cechy liniowo tylko w trakcie gry, expienie przyspiesza odzyskiwanie tych cech, ale nie daje nic ponad to co mielismy przez zgonem, zatem rosniemy dopiero od momentu kiedy postac 'wyzdrowieje'. Czas w jakim postac odzyskuje cechy moze sie zwiekszac wraz z poziomem.
+ Zgon nie zniecheca do gry.
+ Legendy jednak wolniej.
- Legendy jednak koniec koncow.
Re: Zmiana kary za zgon
Ankieta nie działa. Nie mogę zagłosować.
Re: Zmiana kary za zgon
Jest dobrze tak jak jest.