Strona 74 z 77
Re: CMUD
: 26 maja 2017 09:38
autor: Tuargan
Svala pisze:'telnet' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.
Panel Sterowania -> Programy i Funkcje -> Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows
zaznaczamy "Klient Telnet" i klikamy "OK".
(Od Visty w windowsach telnet jest domyślnie wyłączony).
Re: CMUD
: 02 cze 2017 11:52
autor: Svala
Microsoft Windows [Version 10.0.14393]
(c) 2016 Microsoft Corporation. All rights reserved.
C:\Windows\System32>telnet arkadia.rpg.pl:23
Connecting To arkadia.rpg.pl:23...Could not open connection to the host, on port 23: Connect failed
C:\Windows\System32>
To musi być kwestia tego łącza radiowego, bo zanim aktywowałem telnet CMUD mi pięknie działał na neostradzie.
Re: CMUD
: 02 cze 2017 17:05
autor: Werbat
Sprawdź jeszcze, czy działa po IP (zamiast 'arkadia.rpg.pl' wpisz '188.165.19.40').
Jeśli nie pomoże, ważne jest pytanie: czy komunikat błędu następuje od razu, czy przez kilka(naście) sekund najpierw wisi na 'connecting', a dopiero potem wywala?
Re: CMUD
: 02 cze 2017 22:33
autor: Svala
Microsoft Windows [Version 10.0.14393]
(c) 2016 Microsoft Corporation. All rights reserved.
C:\Windows\System32>telnet 188.165.19.40:23
Connecting To 188.165.19.40:23...Could not open connection to the host, on port 23: Connect failed
C:\Windows\System32>
"Connect failed" pojawia się po około sekundzie.
Re: CMUD
: 03 lip 2017 20:03
autor: Adair
Czy macie może pomysł, dlaczego #show i #showprompt nie działają mi w triggerach GMCP?
EDIT:
https://zuggsoft.com/forums/viewtopic.php?t=36561
Znalazłem. Ale dlaczego Zurwen użył #showp i u niego działa, u Irwina działa, a u mnie nie?
EDIT2:
Ale #sayp dziala...
Re: CMUD
: 04 lip 2017 00:29
autor: Zurwen
Przedwczoraj działało, wczoraj już nie - dziwny błąd. Fajnie, że to znalazłeś, trzeba poprawić u mnie na #sayp w takim wypadku... O ile #say poprawnie obsługuje znak nowej linii (#show obsługiwał).
Re: CMUD
: 05 lip 2017 12:46
autor: Adair
Czy może mi ktoś wytłumaczyć co robi ten fragment kodu Zurwena?
Rozumiem, że to lek na puste linie, ale bez niego pustych linii i tak nie ma.
Re: CMUD
: 06 lip 2017 13:27
autor: Zurwen
Może w międzyczasie Rafgart zmienił trochę specyfikę co jest wysylane w GMCP, jezeli wszystko działa ok bez tego, możesz to spokojnie usunąć.
Re: CMUD
: 30 sie 2017 11:08
autor: Nobia
Witajcie,
Sprawa dotyczy mappera w cMUDzie.
Tworzę mapę za pomocą skryptów z poleceniem #make. Po krótce wygląda to tak, że skrypt łapie mi kierunek w którym idę i tworzy sobie odpowiednio rooma jeśli nie mam go w "bazie" lub linka jeżeli room istnieje.
Nabazgrałem już kilka lokacji i powiedzmy (żeby łatwo zobrazować problem) mam coś takiego:
lokacja startowa, se, sw, nw, i kolejne wyjście na ne, które ma prowadzić do zupełnie odrębnej lokacji, niż lokacja startowa, jednak "wizualnie" będącej w tym samym miejscu na mapperze co lokacja startowa.
Czy jest jakaś komenda aby sprawdzić czy lokacja jest fizycznie na mapie w danym kierunku i jeżeli tak, rysuje ją na na górnej lub dolnej warstwie
lub czy istnieje jakiś inny sposób by ominąć ten problem?
Pozdrawiam i proszę o pomoc
ps. jeśli jest coś niejasne załączę obrazek
Re: CMUD
: 05 wrz 2017 10:40
autor: Zefel
Witam
Po ostatnich zmianach w GMCP i w skryptach Zurwena pojawiły się pewne problemy które też zostały rozwiązane
ale u mnie nie wiem czy u kogoś jeszcze pojawił się inny problem mianowicie triggery z funkcją #print nie działają poprawnie
Karczma NulnJest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
GPS: Polnocne NulnSa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Oraz skrypty przestały mi rysować wyjścia
Proszę o pomoc bo o ile rysowanie nie jest mi potrzebne wcale to działanie tych triggerów jest bardzo irytujące i powstają niesamowite bazgroły na ekranie gry. Szczególnie gdy podczas walki dostaje komunikaty o pękniętej zbroi, broni, itd.