Strona 28 z 33

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 lip 2016 13:49
autor: Mungr
A propos terminatora. Wie ktos jak zmusic terminator i tt++, zeby klawisze na numpadzie mialy inny kod niz strzalki/cyfry? W tym momencie num4 wysyla mi z numlockiem ten sam kod co cyfra 4 (\e4), a bez numlocka ten sam kod co strzalka w lewo (\e\e[D). Na razie uzywam xterma ktorego udalo mi sie zmusic do rozrozniania klawiszy numpada w kazdej kombinacji, ale terminator lepiej maskowalby sie w pracy z reszta terminali ;)

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 lip 2016 19:41
autor: Dorien
sprobuj pobawic sie z #showme {\e>} i #showme {\e=}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 26 lip 2016 08:46
autor: Mungr
Niestety #sh {\e>} i #sh {\e=} nie dzialaja. Problem wydaje sie lezec po stronie terminatora/gnome-terminala. Na stronie tt++ jest informacja ze gnome-terminal nie wspiera numpad application mode, ale podejrzewam, ze mozna jakos przemapowac klawiature aby wysylala te same sekwencje.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 26 lip 2016 16:31
autor: Mungr
Okazuje sie, ze problem jest nieco bardziej skomplikowany niz myslalem. #sh {\e=} i #sh {\e>} dzialaja jak nalezy. Niestety tryb 'application mode' jest zepsuty w bibliotece libvte (https://github.com/GNOME/vte), na ktorej oparty jest terminator i gnome-terminal. Sprobuje napisac patch wprowadzajacy poprawny 'application mode'.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 27 lip 2016 02:22
autor: Mungr
Ok, jakby ktos byl zainteresowany to napisalem patcha, ktory naprawia numpad w gnome-terminator.
Instukcja instalacji: https://gist.github.com/mungr/f17a0a352 ... c62e9922db

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 23 wrz 2016 13:42
autor: Ralandil
Nowa wersja TinTin++ ;)

Kod: Zaznacz cały

tokenize.c     Added support for local variables with the #LOCAL command. Most
               commands that manipulate variables will use a local variable
               if it has been declared.

utils.c        Fixed crash bug on substitutions on system messages.

session.c      Showing all connect retry attempts and seconds left.

session.c      Any manual input while connecting will cancel connect retry.

main.c         Can create macros for ctrl-d and ctrl-z again.

mapper.c       Added #map color background option to set a background color
               for the map display. 

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 24 wrz 2016 09:07
autor: Butma
Calkiem przyjemna sprawa z dodaniem komendy #local od strony optymalizacji. Szkoda tylko, ze teraz nie mozna ustawic #map set roomcolor kodami kolorow typu <abc>, ale moze to bug.
Przy okazji, jest sens dodawania flag do kompilacji tintina?

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 15 lis 2016 13:09
autor: Dorien
#map set roomlabel {<cfc><FCF>[ ]<088>}

a tak nie dziala?

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 gru 2016 09:11
autor: Butma
Migr pisze:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC SB GMCP objects.data IAC SE} 
{
#var {obda} {%0};
#list {numwrog} clear;
#list {nwrog} clear;
#foreach {$obda[]} {vob} 
 {
 #forall {$obda[$vob][]} 
  {
  #var {obda2[$vob][&0]} {$obda[$vob][&0]};
  }
 };
_gmcp
}
Jest lepszy sposob na aktualizacje zlozonych tablic w tintinie.

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC SB GMCP objects.data IAC SE} 
{
#var {obda} {%0};
#list {numwrog} clear;
#list {nwrog} clear;
#var {obda2} {$obda2} {$obda};
_gmcp
}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 14 kwie 2017 15:59
autor: Dorien
info dla fanow: udalo sie skompilowac tt pod androidem wiec nie trzeba robic ssh do vpsa a efekt jest zadowalajacy ale trzeba dopracowac troche

oto jak to wyglada

http://m.imgur.com/S0Xf6sW
http://m.imgur.com/Dtk2ZYS