Strona 21 z 33
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 11 lut 2014 10:00
autor: Verisha
Dzieki wszystkim za info. actiony po "kolorkach" przydadza sie do przerzucenia opisow lokacji i wyjsc na inny panel "podrozy"zeby glownego nimi nie zasmiecac
Pytalem ejszcze
kilka postow wczesniej, jak "spompresowac" 4 actiony w jeden, po ktorych i tak jest wykonywana ta sama akcja. W gaszczu wszytkich moich pytan pewnie umknelo
A i jeszcze jedno, co bedzie szybciej przerzucac na inny panel:
czy wrzucanie do loga i odczytywanie tailem -fs 0.1 co 100 ms ( bo taila chyba nie da sie szybciej wywolywac) (fakt, juz na starcie tail bedzie mial max 100 ms opznienia)
Oczywisice przy logu i tailu uzywalbym ramdysku, zeby "strat" na i/o nie bylo
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 11 lut 2014 11:45
autor: Dorien
ja robie w ten sposób że 4 actiony (jesli nie maja podobnych patternow) sa jak ty masz ale wywoluja jakis alias albo funkcje i w razie potrzeby modyfikuje te funkcje,
i
bedzie zdecydowanie szybszy imho
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 20 lut 2014 13:47
autor: Torn
Chciałbym zapytać czy dla programu lepsze są 3 actiony z patternami w stylu:
Kod: Zaznacz cały
#action {^Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: %5}
#action {^Sa tutaj {dwa|trzy|cztery} widoczne wyjscia: %5}
#action {^Jest tutaj {piec|szesc|siedem|osiem|dziewiec} widocznych wyjsc: %5}
czy też jeden:
Kod: Zaznacz cały
#action {^{Sa|Jest} tutaj {jeden|dwa|...|dziewiec} widoczn{e|ych} wyjs{cie|cia|c}: %5}
???
Co działa szybciej, lepiej, zdrowiej?
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 24 lut 2014 22:28
autor: Ralandil
Zdecydowanie jeden action jest lepszym rozwiązaniem.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 16 kwie 2014 16:34
autor: Legas
A jak przypisac alias do klawisza? Przykladowo F1, F2?
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 16 kwie 2014 20:34
autor: Torn
Uzyj komendy #macro.
oznacza: klawisz F10 - wesprzyj
Odpowiedni kod (np. \e[21~) wyświetli się po naciśnięciu danego klawisza w terminalu.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 17 kwie 2014 23:51
autor: Legas
A jeszcze cos takiego... Postanowilem chociaz troche rozjasnic sobie walke kolorujac ja.
Mam jednak pewien problem. Wszystko dziala... Prawie poprawnie gdy postac sklada sie z trzech skladowych %1 %2 %3 "Gruby brzydki troll" Jednak przy znanych mi z imienia postaciach wszystko sie psuje...
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 18 kwie 2014 08:34
autor: Torn
Wklej tutaj swój kod to się zobaczy. Różnie można kolorować walkę. W tym celu zazwyczaj używa się komendy #highlight i #substitute.
Przy okazji napisz czy masz ustawione na mudzie kolorki poprzez komende np. "kolor pozostali czerwony" i na jakim systemie operacyjnym masz TinTina.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 18 kwie 2014 17:22
autor: Tercoral
Mam jednak pewien problem. Wszystko dziala... Prawie poprawnie gdy postac sklada sie z trzech skladowych %1 %2 %3 "Gruby brzydki troll" Jednak przy znanych mi z imienia postaciach wszystko sie psuje...
Nie znam sie na tintinie, ale opowiem moja historie
Ogolnie nie da sie zrobic zeby wszystko lapalo tak jak trzeba, sa moby 1, 2, 3 i 4 "slowne", jedynym niezawodnym sposobem na kolorowanie postaci to zainteresowanie sie "opcje kolory", a tak musisz sie zadowolic tylko nazwa moba. Podkresl kolorkiem lekko jasniejszym od koloru twojego tekstu to bedzie ladnie sie prezentowalo.
No i to co jest jeszcze pewnie to cos w stylu:
Zrecznie zaslaniasz {cos} przed ciosami {cos2}.
Chodzi mi o to, ze {cos} jest zawsze pomiedzy jakimis slowami, a to sie da wykorzystac.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 19 kwie 2014 08:25
autor: Torn
Pomyślałem i doszedłem do wniosku, że składnia w stylu:
Kod: Zaznacz cały
#sub {^Ledwo muskasz %1 %w %w %w, trafiajac %5 w %6.} {<174>(1/6)Ledwo muskasz<099> > %1 > %2 %3 %4 > %6.}
stanowi jakieś rozwiązanie.
Problem pojawia się jednak przy opisach broni innych niż przy użyciu 3 słów. Nie wiem czy można poradzić sobie z tym zagadnieniem za pomocą odpowiednich wyrażeń regularnych. Już prędzej można kombinować z ustawieniem kolorów wrogów lub pozostałych mobów w grze a następnie wyłapać odpowiednie kody kolorów w TinTinie za pomocą:
i porobić odpowiednie colour triggery...