Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 01 wrz 2012 23:12
Aby utworzyć przejście niestandardowe należy użyć polecenia:
#map exit <direction> <command> (sets the exit command)
Na przykład:
[A]---[#]
#map exit w command {wyjscie}
Połączenie jednokierunkowe utworzymy poleceniem:
#map link <direction> <room name>(links 2 rooms)
Uwaga! Od wersji 2.00.8 polecenie wymaga argumentu 'both' do tworzenia dwukierunkowych przejść.
Na przykład:
[A]---[C]
|
| /
[D]
Dla 2.00.7
#map link ne 55 <- utworzy przejscie w obu kierunkach
Będąc w pokoju C możemy sobie usunąć przejście do D #unlink sw
Dla 2.00.8
#map link ne 55 <- utworzy przejscie w jednym kierunku
55 to tzw. Room vnum. Można to sprawdzić poleceniem #map info
#map exit <direction> <command> (sets the exit command)
Na przykład:
[A]---[#]
#map exit w command {wyjscie}
Połączenie jednokierunkowe utworzymy poleceniem:
#map link <direction> <room name>(links 2 rooms)
Uwaga! Od wersji 2.00.8 polecenie wymaga argumentu 'both' do tworzenia dwukierunkowych przejść.
Na przykład:
[A]---[C]
|
| /
[D]
Dla 2.00.7
#map link ne 55 <- utworzy przejscie w obu kierunkach
Będąc w pokoju C możemy sobie usunąć przejście do D #unlink sw
Dla 2.00.8
#map link ne 55 <- utworzy przejscie w jednym kierunku
55 to tzw. Room vnum. Można to sprawdzić poleceniem #map info