Strona 1 z 7

Kluby

: 29 kwie 2011 14:10
autor: Emet
Sadze, ze w Klubach istnieje duzy potencjal, a juz dawno nie powstaly zadne poza wyznaniowkami. Nie sa obciazone one specjalnymi wymaganiami kodowymi, przez co moze ich powstawac pelno, oraz maja nieodlaczny charakter erpegowy, moga posiadac itemy klubowe, tytuly, siedzibe, wszystko czego dusza zapragnie. Potrzebny jest tylko ciekawy pomysl i dobre umiejscowienie w realiach Warhammera oraz Sapka.

Kod: Zaznacz cały

Z tego miejsca chce prosic kazdego gracza o propozycje klubow, od tych najbardziej abstrakcyjnych, poprzez groteskowe, po te smiertelnie powazne  ;)
Pomniejszy tego efekt bedzie inspiracja dla Wizjonerow na tworzenie tych zapomnianych ugrupowan, a dla mnie skarbnica do zaczerpywania tematow na pisanie takich klubow. Mam juz aspiracje do napisania jednego, mam nadzieje ze dolaczycie do zabawy i na luzno przedstawicie w tym temacie kazda propozycje, ktora wam do glowy przychodzi.

Re: Kluby

: 29 kwie 2011 14:28
autor: Emet
Zeby nie byc goloslownym, oto kluby o ktorych realizacji myslalem:

(Ishtar)

klub lancknechtow (item klubowy: barwny stroj lancknechcki, klub dla piechoty)

klub cyrulikow (ik: zapach mieszanki ziolowej, mozliwy klub przejsciowy do przyszlej alchemii)

klub ishtarowskiego rycerstwa (duza gama emotow i wybor heraldyki, mozliwe pojedynki miedzy wrogimi 'domami')

(Imperium)

klub skavenow - likantropia (ogonek, siersc jako item klubowy)


edit
Nie sugerujecie sie nazwami, chodzi o motyw przewodni :P

Re: Kluby

: 29 kwie 2011 15:00
autor: Zurwen
Żeby powstał Klub potrzebna jest rzesza chętnych graczy, która w tym klubie się będzie udzielała.
Myślę, że jak znajdzie się grupka aktywnych graczy, którzy do tego napiszą sensowny projekt danego klubu, to jest naprawdę spora szansa na zakodowanie tego projektu.

Re: Kluby

: 29 kwie 2011 16:46
autor: Aleksander
Zurwen, a szlachta ? Już kilka projektów się przewinęło...

Re: Kluby

: 29 kwie 2011 20:28
autor: Miuosh
Zurwen pisze:Żeby powstał Klub potrzebna jest rzesza chętnych graczy, która w tym klubie się będzie udzielała.
Myślę, że jak znajdzie się grupka aktywnych graczy, którzy do tego napiszą sensowny projekt danego klubu, to jest naprawdę spora szansa na zakodowanie tego projektu.
Rzesza (Horda?) chętnych graczy (ogrów?) do udzielania się w Klubie Wyznawców Wielkiego Zouomdka mówi: "UG!"
;)

Re: Kluby

: 30 kwie 2011 11:42
autor: Emet
Zurwenie moge tylko domyslac sie atrakcyjnosci wsrod graczy proponowanych klubow, ale mysle ze najlepszym powodzeniem moze cieszyc sie kwiat rycerstwa ishtarowskiego. Nie chcialbym z kolei upubliczniac postepow prac, gdyz efekty powinny zawsze byc dostepne tylko dla waskiego grona graczy wspoltworzacych klub, jak i Wizow nadzorujacych prace. Czy da sie utworzyc jakis zamkniety do wgladu watek na forum dla takiej dzialalnosci?

Re: Kluby

: 30 kwie 2011 14:57
autor: Zurwen
Nikt nie broni wam stworzyć forum, na którym będziecie pracować i następnie zaprosić na nie czarodzieja. :)

Re: Kluby

: 30 kwie 2011 17:54
autor: Emet
Jestem sam jeden, nie mam tez wiedzy na temat tworzenia forow :) Czy moglbym uzyskac jakies uprawnienia wstepu w jednym zamknietym watku w banku opisow? Bede tam wrzucal wszystko i sie nie panoszyl. Moglby to byc nawet ten watek.

Re: Kluby

: 30 kwie 2011 18:06
autor: Zurwen
Napisz cały projekt i wyślij go na alias 'mg' w takim razie.

Re: Kluby

: 30 kwie 2011 19:12
autor: Galard
Szczerze mówiąc doszedłem ostatnio do takiego samego wniosku, jeżeli chodzi o brak nowych klubów, poza wynaniówkami. A jakby powstało coś na kształt tego rycerstwa, z mozliwościa wyboru własnego herbu, to sam bym bardzo chętnie z tego skorzystał. W granicach mozliwości, służę pomocą w tworzeniu tego klubu.