Strona 29 z 73

Re: Zmud pomoc

: 11 wrz 2012 21:37
autor: Haern
Można chyba używać nazw. A jak nie - to posprawdzaj...
Wpisujesz linie np.:
#SHOW AAAAABBBB

I potem odpalasz
#CO 1
#CO 2
itd.
Linia zmienia kolor.

Re: Zmud pomoc

: 11 wrz 2012 22:00
autor: Kurtz
Nie wiem jak w starszych, w nowym (7.21) zMudzie masz color picker w menu "Help" (skrót CTRL+I). Możesz sobie wybrać "Ansi colors" i posprawdzać kombinacje.

Jeżeli chodzi o same kolory czcionek, to Ci może pomóc:
Screen z kolorami Ansi

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 03:55
autor: Gurghor
Dymhard pisze:Jakie są kody kolorków w Zmudzie 4.62 ? Wiem że #cw 11 to niebieski ale co dalej ? Chciałbym sobie więcej pokolorować a nie chce mieć wszystkiego na niebiesko.
Czołem
Oto pierwsze 100 kolorów:)

Kod: Zaznacz cały

#Loop 100 {#SH Witaj to kolor %i.;#CO %i}

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 08:43
autor: Gothrin
Mam nadzieję, że wyznajecie się w inglisz, więc załatwiam sprawę z kolorami, podkręśleniami, migaczami itp.
The #COLOR helpfile used to include a nice list of the standard colors (recognized by %ansi, %color, #COLOR, #CW, etc.) which gave the corresponding numbers and the formulas to generate the number for a particular combo. I've done my best to reproduce it here:

0 black
1 blue
2 green
3 cyan
4 red
5 magenta
6 brown
7 gray

For bright colors, add (dodaj) 8 (Special color names, 14 = yellow, 15 = white)
For background color, multiply by (pomnóż przez) 16
For bold font (if enabled), add (dodaj) 128
For underline add (dodaj) 256
For blink add (dodaj) 512

Your number will be the sum of all the color/attribute choices you've made.
Examples:
#COLOR 1 //blue (1)
#COLOR 10 //bright green (8 + 2)
#COLOR 75 //bright cyan with red background (8 + 3 + (8 * 4))
#COLOR 135 //bold grey (usually mapped to bright grey) (128 + 7)
#COLOR 269 // underlined bright magenta (256 + 8 + 5)
#COLOR 526 // blinking bright brown (yellow) (512 + 8 + 6)
#COLOR 558 // blinking yellow with green background (512 + 14 + (16 *2))

It's usually easier to just use the names, though. The same examples using text. NOTE: No spaces between words.
#COLOR blue
#COLOR hi,green
#COLOR hi,cyan,red
#COLOR bold,grey
#COLOR under,hi,magenta
#COLOR blink,hi,brown
#COLOR blink,yellow,green
Powodzenia. Czasami potrzebny kalkulator. :)

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 11:06
autor: Lubomira
Czy można mieć coś takiego, że podczas łowienia ryb gdy pojawia się komunikat, iż ryba zlapala sie na haczyk odtwarzany jest jakis krotki dźwięk?
jeżeli jest to dozwolone to pomoze mi ktos z tym?
zz gory dziekuje!

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 11:07
autor: Haern
#BEEP - odtwarza pojedyncze mono 'piknięcie'.
#PLAY czy coś takiego (popatrz w helpa) odtwarza wybrany plik .wav chyba.

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 15:26
autor: Lubomira
#beep Działa ale tylko jedno piknięcie a ja bym chciała np 3 razy.
Jeżeli wpisuje w triigersie trzy razy komende to nie działa.

A #play to juz w ogólnie nic. Mam dźwięc wav. W folderze zmuda, arkadi, i we wszystkich możliwych i go nie odtwarza... Nie wiem co robie źle :<

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 15:53
autor: Rouan
#BEEP
#WAIT 1000 (ile milisekund)
#BEEP
#WAIT 1000 (ile milisekund)
#BEEP

Fachowcy pewnie zrobią to na LOOPie :)

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 18:02
autor: Gość
Fachowcy doradzą, żeby wystrzegać się komendy #wait i zamiast tego używać #alarm
:geek:

Re: Zmud pomoc

: 14 wrz 2012 18:31
autor: Kurtz
Wejdź sobie w View -> Preferences -> Sounds i ustaw dźwięk BEEP na jakiś niestandardowy, dłuższy wav. A później używaj #beep w triggerze :)