Bardziej dokladny, bo lapie wiecej opisow (nie krzaczy sie na jedno i 3 opisowych, i na poznanych osobach)Rennz pisze:Osobiście bym zrobił pattern:
Masakrujesz %w %w %w (*), trafiajac go w cialo.
I skrypt:
#sub Masakrujesz %1 %2 %3 w cialo.
Ale jestem pewien, że ktoś ma lepszy i bardziej optymalnysposób (-:
^({@ciosy}) (*) {@bronwnarzedniku}, trafiajac %w w (*).$
Robisz zmienna string @ciosy Ledwo muskasz|Lekko ranisz|Ranisz|Powaznie ranisz|Bardzo ciezko ranisz|Masakrujesz
I podmieniasz: #sub %1 %2 w %3 (#sub, a nie #su - duza roznica )
@bronwnarzedniku mozesz wprowadzac sam za kazdym razem jak zmieniasz, albo zrobic samokalibrujacego triggera np.
pattern: ^{@ciosy} %w %w %w (*), trafiajac *.$
#additem bronwnarzedniku %1 - mozna to podpiac pod button i zrobic tymczasowego triggera (#temp) coby lapal nowa bron tylko na rzondanie, bo przy niestandardowych opisach wrogow bedzie lapal inne rzeczy)
moglem jakis detal przeoczyc w tej chwili, pozniej sprawdze czy dziala. (dziala mi juz)
Edit
I przeoczylem opis broni oczywiscie, poprawilem. Zapomnialem tez, ze trzeba teraz klamry z cmudzie wstawiac wokol zmiennych w patternie.
Swoja droga, Mudy w Sosie sa opustoszale i na innym forum zupelnie. Moze by jednak tutaj otworzyc podforum, bo jak widac zainteresowanie takimi tematami jest.