Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
No cóż. Nie mogę się nie zgodzić z Visborgiem.
Dla mnie to trochę chore, że od kilku miesięcy regularnie wpadają mi jakieś postępy, a podcechy uparcie trwają przy swoim (aczkolwiek! nie wiem jak ze zręcznością, epik nie daje możliwości dokładniejszej oceny, a nie jestem jeszcze na tyle zdesperowana, żeby się upijać, wyliczać etc..). I to nie to, że to są nowe postępy, które nie odpowiadają starym. Przy takiej ilości expa powinno coś wskoczyć (bazuję na poprzednich doświadczeniach) - oczywiście, gdyby nie wprowadzono aktualnego ograniczenia.
Nie twierdzę, że przeszłam grę i nie mam co robić, bo mam. Miewam różne fazy w graniu, do jednej z nich należy expienie. I miło widzieć jakieś efekty machania mieczem, toteż chwała sekondom.
Ja rozumiem - legenda, jak sama nazwa wskazuje, powinna być legendą. Kolesiem, który przez pięć lat expił, widząc skok podcech co kilka miesięcy. Tylko komu się chce? (No dobrze, znam kilka przypadków, ale to wciąż jednak za mało jeśli chcemy zatrzymywać starych graczy przy Arce).
Tylko moim zdaniem kilka rzeczy jest tutaj nie w porządku. Wprowadzono ograniczenie, więc wszyscy poniżej zwiedził zazdroszczą tym wyżej - że sami nie zdążyli się wyexpić przed zmianą. I dogonienie tamtych jest niemalże niemożliwe - a to już jest nie fair. A ze względu na to, jak dużo się traci przy zgonie, osoby z wyższymi levelami też są potraktowane niesprawiedliwie - masz wielce, zezgonisz i możesz wrócić do tego poziomu, jeśli będziesz przez rok codziennie expić. I jak by nie patrzeć, to też ograniczanie gracza - ktoś, kto ma wysoki poziom i sobie go ceni, nie zdecyduje się teraz na niebezpieczne wyprawy w nieznane. I nie wyskakujcie z masochizmem czy przesadną uwagą poświęcaną poziomowi i sile postaci - dużej części z nas również i na tym zależy (poza Ulikiem samobójcą).
Toteż z mojej perspektywy powinno być albo-albo - albo dajemy konkretne ograniczenie na możliwość osiągnięcia wyższego poziomu, przy czym strata punktów za zgona będzie mniejsza, albo nie dajemy tak radykalnego ograniczenia, za to zgon mocniej zaboli.
Iii nie wiem co tam jeszcze chciałam.
Dla mnie to trochę chore, że od kilku miesięcy regularnie wpadają mi jakieś postępy, a podcechy uparcie trwają przy swoim (aczkolwiek! nie wiem jak ze zręcznością, epik nie daje możliwości dokładniejszej oceny, a nie jestem jeszcze na tyle zdesperowana, żeby się upijać, wyliczać etc..). I to nie to, że to są nowe postępy, które nie odpowiadają starym. Przy takiej ilości expa powinno coś wskoczyć (bazuję na poprzednich doświadczeniach) - oczywiście, gdyby nie wprowadzono aktualnego ograniczenia.
Nie twierdzę, że przeszłam grę i nie mam co robić, bo mam. Miewam różne fazy w graniu, do jednej z nich należy expienie. I miło widzieć jakieś efekty machania mieczem, toteż chwała sekondom.
Ja rozumiem - legenda, jak sama nazwa wskazuje, powinna być legendą. Kolesiem, który przez pięć lat expił, widząc skok podcech co kilka miesięcy. Tylko komu się chce? (No dobrze, znam kilka przypadków, ale to wciąż jednak za mało jeśli chcemy zatrzymywać starych graczy przy Arce).
Tylko moim zdaniem kilka rzeczy jest tutaj nie w porządku. Wprowadzono ograniczenie, więc wszyscy poniżej zwiedził zazdroszczą tym wyżej - że sami nie zdążyli się wyexpić przed zmianą. I dogonienie tamtych jest niemalże niemożliwe - a to już jest nie fair. A ze względu na to, jak dużo się traci przy zgonie, osoby z wyższymi levelami też są potraktowane niesprawiedliwie - masz wielce, zezgonisz i możesz wrócić do tego poziomu, jeśli będziesz przez rok codziennie expić. I jak by nie patrzeć, to też ograniczanie gracza - ktoś, kto ma wysoki poziom i sobie go ceni, nie zdecyduje się teraz na niebezpieczne wyprawy w nieznane. I nie wyskakujcie z masochizmem czy przesadną uwagą poświęcaną poziomowi i sile postaci - dużej części z nas również i na tym zależy (poza Ulikiem samobójcą).
Toteż z mojej perspektywy powinno być albo-albo - albo dajemy konkretne ograniczenie na możliwość osiągnięcia wyższego poziomu, przy czym strata punktów za zgona będzie mniejsza, albo nie dajemy tak radykalnego ograniczenia, za to zgon mocniej zaboli.
Iii nie wiem co tam jeszcze chciałam.
There must be some way out of here, said the joker to the thief
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
so god damn true mimo ze mam dopiero wiele przeszedl xD
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Nie kazdy musi miec legende.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Ale każdy musi mieć teoretyczną (teoretyczną to słowo-klucz) możliwość mieć legendę.
To elementarne założenie gier masowych z rozwojem postaci. Inaczej gracze odejdą.
To elementarne założenie gier masowych z rozwojem postaci. Inaczej gracze odejdą.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Uważam że zmniejszenie ilości traconego expa wystarczy całkowicie. (Pod warunkiem że nadal tracimy 1/3 expa bojowego przy zgonie [dawno nie grałem ])
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
WoW, WAR, AoC, Aion i reszta ma jedno wspolne z arka:
Ludzi na forum, ktorzy wiedza dokladnie "jak zrobic to lepiej", i, nie widzac gry jako calosci (a jedynie jako swoje poletko), sugerujacy rozwiazania pod swoje widzimisie. I przede wszystkim tych, ktorzy mysla, ze grozba tego, ze ktos "odejdzie" z gry, naprawde zadziala na blue/wiza.
Adapt or die
Ludzi na forum, ktorzy wiedza dokladnie "jak zrobic to lepiej", i, nie widzac gry jako calosci (a jedynie jako swoje poletko), sugerujacy rozwiazania pod swoje widzimisie. I przede wszystkim tych, ktorzy mysla, ze grozba tego, ze ktos "odejdzie" z gry, naprawde zadziala na blue/wiza.
Adapt or die
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
I nadmienię, że nie jest to offtop...Dołączenie: 09 Paź 2010 13:44
Posty: 1
Odważne słowa i niezła znajomość tematu jak na jednogodzinną postać.
Przynajmniej miej odwagę pokazać kim jesteś.
A co do samego komentarza...
WoW ma całe kordony ludzi, którzy zajmują się balansem. Sądzę, że może być ich więcej niż nas wszystkich tutaj - graczy i wizów. Więc wspólny mianownik, który wymieniasz wbrew pozorom nie jest taki strasznie wspólny.
Poza tym wszyscy tworzymy tę grę. Dzięki temu tak wiele w niej można, dlatego dialog na poziomie wiz-gracz, który tak strasznie piętnujesz, jest naprawdę potrzebny.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Maly comeback na arke po latach. A ze akurat fora roznych MMO od lat znam od podszewki, to inna sprawa.
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
JA zagłosowałem na nie. Dlaczego na nie? Otoz wole by zostalo tak jak jest. Czasem sam sie denerwuje jak padne, ale jakos po dwoch trzech dniach sie zbieram i dalej "pisze". Gdyby poziomy nie spadaly to kazdy bylby owiany legenda i wtedy co to by byla za gra? JAkos nie moge sobie wyobrazic tego. Wiem, że niekiedy zgony spowodowane są zerwaniem połączenia, głupim zachowaniem niektórych graczy, którym się jakoby nudzi i z nudów zabijają wszystko co napotkają. To jest chyba najbardziej wkurzające.. ale by mieć wysoki poziom trza na niego zapracować, po prostu. Ile osób na arce tak naprawdę miało postać owianą legendą? Wydaje mi się że mało. A gdyby to weszło ile osób miało by owianego legendą? dużo, przez co poziom "owiany legendą" jak teraz ludzie patrzą na niego z podziwem, tak później dla nich byłby to zwyczajny poziom jak doświadczony.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 13 lut 2009 22:45
Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
Larius chyba nie wiesz jak to jest expić na wielce i wzwyż i jak czasowo wychodzi tam kara za zgon.