Exp.
: 25 maja 2010 04:32
Temat "Pytania do Czerodziejów" jest niestety zamknięty, także zadam moje pytanie tutaj:
Drodzy Czarodzieje, czy po swoich betatestach expa na żywym oraganiźmie moglibyście powrócić do starego systemu zdobywania doświadczenia, dopóki nie naprawicie swojej ostatniej 'poprawki' ("Zmiany w systemie doswiadczenia", ewangelia Mistrza Rafgarta, datowana na "14 21 V")?
Algorytm tej zmiany został wyraźnie źle napisany, bo miał dotyczyć osób, które celowo obniżały swoje zdolności bojowe w celu zdobycia doświadczenia (jeśli znaleźliście tu błąd, to jest tylko błąd ludzi, którzy robili wcześniejszą 'zmianę' w zdobywaniu doświadczenia), a nie osób, które nie mają speca i nie mogą mieć speca (ze swoim zawodem AJ, czy ze swoim brakiem zawodu). Czemu zatem karzecie graczy z umami 'gp', czy 'aj'? Ja rozumiem, że "efekty w grze moga byc rozne zaleznie od sytuacji i rodzaju przeciwnika", ale gdzie bym nie poszedł, zdobywam doświadczenie (via postępy) wolniej, niż kiedy dwa tygodnie temu expiłem tam z wyższym oraz niższym poziomem i tymi samymi umiejętnościami.
Prosiłbym o poprawienie algorytmu na tyle, żeby nie szkodził osobom, które nie mają i nie mogą mieć speca (GP i AJ), skoro zmiana miała dotyczyć osób, które mogą mieć speca, a celowo zaniżały swoją 'wartość bojową' i o tymczasowe zawieszenie tego nowego naliczania zdobywanego doświadczenia, dopóki nie zostanie naprawione.
Pozadrawiam.
Drodzy Czarodzieje, czy po swoich betatestach expa na żywym oraganiźmie moglibyście powrócić do starego systemu zdobywania doświadczenia, dopóki nie naprawicie swojej ostatniej 'poprawki' ("Zmiany w systemie doswiadczenia", ewangelia Mistrza Rafgarta, datowana na "14 21 V")?
Algorytm tej zmiany został wyraźnie źle napisany, bo miał dotyczyć osób, które celowo obniżały swoje zdolności bojowe w celu zdobycia doświadczenia (jeśli znaleźliście tu błąd, to jest tylko błąd ludzi, którzy robili wcześniejszą 'zmianę' w zdobywaniu doświadczenia), a nie osób, które nie mają speca i nie mogą mieć speca (ze swoim zawodem AJ, czy ze swoim brakiem zawodu). Czemu zatem karzecie graczy z umami 'gp', czy 'aj'? Ja rozumiem, że "efekty w grze moga byc rozne zaleznie od sytuacji i rodzaju przeciwnika", ale gdzie bym nie poszedł, zdobywam doświadczenie (via postępy) wolniej, niż kiedy dwa tygodnie temu expiłem tam z wyższym oraz niższym poziomem i tymi samymi umiejętnościami.
Prosiłbym o poprawienie algorytmu na tyle, żeby nie szkodził osobom, które nie mają i nie mogą mieć speca (GP i AJ), skoro zmiana miała dotyczyć osób, które mogą mieć speca, a celowo zaniżały swoją 'wartość bojową' i o tymczasowe zawieszenie tego nowego naliczania zdobywanego doświadczenia, dopóki nie zostanie naprawione.
Pozadrawiam.