Zawody Elitarne [Ankieta]

Archiwum zamkniętych tematów.

Czy jestes za usunieciem zawodow elitarnych i zastapienie ich masowymi?

Tak, nie ma na nie miejsca
139
54%
Nie, powinny zostać
118
46%
 
Liczba głosów: 257

Gość

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Gość »

Cały czas sprowadzacie grę w Arkadię do fragowania. Zupełnie pomijając inne aspekty gry w muda. Zamiast tego odpalcie sobie CSa czy Quake. Zawody elitarne i ich siła mają blokować rozpełznięcie chaosu i graczy o poziomie erpega 'twoja stara' na całego muda. Pewnie wielu już zapomniało jak wyglądał mud gdy nie było takich ograniczników (początek gildii mutantów z ich uber siłą). Wymarłe Oxen, Novi czy Nuln. Trupy enpeców czy żółtków walające się przed bramami. Likwidacja przewagi jasnej strony poprzez sprowadzenie poziomu elitarek do zwykłych masówek będzie początkiem końca tego muda. W przypadku wyprawy chaosu na Imperium siły im przeciwne nie będą miały szans zebrać się w odpowiedniej sile (dwie gildie nastawione na pk zawsze będą stanowiły większą siłę niż mająte teoretycznie takie same możliwości 3 - 4 gildie nastawione na cokolwiek innego).
Daggerro
Posty: 77
Rejestracja: 15 lut 2009 15:22

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Daggerro »

Re up:

Powtorze to co pisalem wczesniej.
Od balansu i oceniania tego czy dany gracz lamie zasady czy nie sa Czarodzieje.

Stawianie jakiejkolwiek gildii w roli Straznika Obyczajow czy Klimatu jest kompletna bzdura.

Reprezentowany przez ciebie poglad stawia na linii Czarodzieje-gracze odrebna frakcje tworzac uklad Czarodzieje-Straznicy-gracze a to jest po prostu chore.
Gość

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Gość »

Sarakinie powtarzasz, te same teksty, które padały w kółko w tej dyskusji. Ale rozumiem, że nie chciało Ci się uważnie przebrnąć przez 523 posty. Udzielę więc odpowiedzi, które pewnie padały tutaj równie często :mrgreen:
Sarakin pisze:Cały czas sprowadzacie grę w Arkadię do fragowania. Zupełnie pomijając inne aspekty gry w muda. Zamiast tego odpalcie sobie CSa czy Quake.
Ta dyskusja rzeczywiście toczy się na temat walki, która jest istotnym elementem tej gry. Oczywiście, że nie jedynym. I nawet w tym topicu były poruszena kwestie rpg. Pewnie się zdziwisz, ale to właśnie graczom z zawodami elitarnymi zarzucano rażące uchybienia w tej sprawie właśnie na rzecz większej efektywności PK. Jeżeli jednak chcesz sobie porozmawiać na forum o tematach niedotyczących PvP, to masz mnóstwo innych wątków i możesz nawet założyć swój własny
Sarakin pisze:Zawody elitarne i ich siła mają blokować rozpełznięcie chaosu i graczy o poziomie erpega 'twoja stara' na całego muda.
:|
...
Reprezentanci chaosu to Ci, którzy mówią 'twoja stara', a elitarni to ci, którzy mówią 'autoatak'?
Sarakin pisze:Pewnie wielu już zapomniało jak wyglądał mud gdy nie było takich ograniczników (początek gildii mutantów z ich uber siłą).
Kiedyś mutanci mieli uber zawody, w porównaniu do większości postaci. Teraz wszyscy mogą mieć te same zawody i nie potrzebują już bandy supermanów
Sarakin pisze:Wymarłe Oxen, Novi czy Nuln. Trupy enpeców czy żółtków walające się przed bramami.
Zabijanie żółtków, czy w ogóle graczy dużo słabszych (pod warunkiem, że sami nie zaangażowali się w konflikty) jest zabronione zasadami tej gry. Ci co próbują są mocno karani.
Za zabijanie npcy ścigają strażnicy miast.
Sarakin pisze:Likwidacja przewagi jasnej strony poprzez sprowadzenie poziomu elitarek do zwykłych masówek będzie początkiem końca tego muda.
Bardzo chwytliwe, ale też już tu byyyyło ;)
Sarakin pisze:W przypadku wyprawy chaosu na Imperium siły im przeciwne nie będą miały szans zebrać się w odpowiedniej sile (dwie gildie nastawione na pk zawsze będą stanowiły większą siłę niż mająte teoretycznie takie same możliwości 3 - 4 gildie nastawione na cokolwiek innego).
Ciekawe jest pojęcie gildii nastawionych na pk i gildii nastawionych na coś innego. Zasadniczo wszystkie stowarzyszenia dawniej będące gildiami zawodowymi są nastawione na pk. Bo na co innego - zbieranie ziół albo łowienie ryb? Exp jest środkiem dla realizacji powyższego, a rpg jest esencją tej gry w ogóle - tak samo dotyczy graczy stowarzyszonych, jak i nie.

edycja:
Natomiast dawne gildie rasowe faktycznie interesują się jeszcze rozmaitymi innymi kwestiami: elfy zbierają zioła, halflingi pieką pączki, mahakamczycy łowią ryby, khazadzi szyją spódnice, gnomy majstrują wynalazki, osadnicy polują na dziczyznę, półelfy erpegują z podwójną intensywnością, a ogry piszą wiersze...
Niektóre z tych stowarzyszeń mają ten komfort, że są neutralne, a niektóre niestety mają wrogów (nawet nie z wyboru - z założeń rpg właśnie). Gracz dołączając do takiego skonfliktowanego stowarzyszenia oprócz tych innych rzeczy, które stowarzyszenie mu daje (koledzy, siedziba, etat, pole do odgrywania postaci, czy terminatorzy w Nuln :D) dostaje również wrogów.
Zresztą śmiertelnych wrogów można sobie zrobić nawet bez dołączania do stowarzyszenia. Dla przykładu łatwo jest takiemu niezgildiowanemu mutantowi wytłumaczyć, żeby go nie bili, bo on nie chce być zaangażowany w pk, a tylko interesuje się szerzeniem swoich przekonań religijnych?
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Visborg »

To ja mam alternatywny pomysl -zakodowac elitarke Rycerstwo Bretonni ktora bedzie toczyc wojne zarowno z ZS jak i z MC, do tego bedzie w sojuszu z TW i nie bedzie lubic ZT.
:D
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Godar »

i wiedźminów by można w końcu...
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Gniot »

USUNAC OFENSYWNE UMY ELITARNE. Dac poszkodowanym* siedziby z elitarna obrona, emoty zapierajace dech w piersiach...czy tez bliskie podrasowane expowiska. :D oczywiscie wizowie tego nie zrobia bo jest spora czesc elitarnych graczy ktorzy ciezko na te umiejetnosci pracowali szczegolnie swoja watroba :lol: .

A i chcialem zauwazyc ze wiekszosc jest za usunieciem... wiec na co czekamy ? ... a to ma byc tak ze do momentu kiedy nie bedzie tego "ostatniego sprawiedliwego"
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Awatar użytkownika
Xion
Posty: 180
Rejestracja: 12 lut 2009 21:10
Lokalizacja: Opole

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Xion »

Gniot pisze:A i chcialem zauwazyc ze wiekszosc jest za usunieciem... wiec na co czekamy ?
Smutny byłby to dzień, w którym na Arce zaczęłaby decydować "większość". I to w dodatku forumowa.
Życie jest sumą przypadków.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Coronius »

Xion pisze:
Gniot pisze:A i chcialem zauwazyc ze wiekszosc jest za usunieciem... wiec na co czekamy ?
Smutny byłby to dzień, w którym na Arce zaczęłaby decydować "większość". I to w dodatku forumowa.
Wiekszosc forumowa zadecydowala o tym, zeby graczom odchodzacym z elitarek spadaly umy i tak jest na arce.
Spozniles sie.
Atan
Posty: 40
Rejestracja: 02 sty 2010 00:43

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Atan »

Zakon nalezy zostawic jaki byl, z mozliwoscia dalszego rozwoju ilosciowego.
Dlaczego? Dlatego, ze jesli mutanci moga lac gp i aj - postacie znacznie slabsze, to musi istniec jakas przeciwwaga, tlukaca mutantow.
I nie ma tu nic do rzeczy poziom rpg'a u kogokolwiek, chodzi o zwykle utrudnianie gry. Skoro oni moga - bez wysilku - utrudniac gre innym, znacznie slabszym, to ktos powinien miec mozliwosc rownie latwego utrudniania gry mutantom.
pulkownik Jurgen von Krall zwany Gryfem
Dhoogrin
Posty: 26
Rejestracja: 15 cze 2010 23:51

Re: Zawody Elitarne [Ankieta]

Post autor: Dhoogrin »

Pewnie. A kto wtedy będzie utrudniał grę zakonowi?
Zablokowany