Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Tak, oprócz zawodów bojowych elitarnych, które są teraz niedostępne dla nikogo i niebojowego elitarnego zawodu kupca, który jest dostępny jedynie w Stowarzyszeniu CKN.
Re: Porady dla graczy.
Tak, wyjątkiem jest zawód Kupca, który trenuje się tylko w Cechu i, jeśli się nie mylę, zawód Wynalazcy (czy jak to się nazywa), który jest dostępny w SGW.Rhil pisze:Witam. Czy dowolna gildia moze posiadac etat u nauczyciela dowolnego zawodu?
<Gruer> troche wiocha by byla z jakas inna elfka wyjsc na miasto ale ty jestes ziomalka
<3<3<3
Pam pam
<3<3<3
Pam pam
Re: Porady dla graczy.
SGW ma obieżyświata, czy jak to się tam zwie
<edit> Odkrywcę?
<edit> Odkrywcę?
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Re: Porady dla graczy.
Za gorami za lasami...chyba nie tak daleko i nie tak dawno byly zlecenia u karczmarzy. Zostaly definitywne usuniete ? Jesli tak to dlaczego i czy jest szansa na to ze wroca w postaci takiej jakiej byly lub lekko zmodyfikowanej.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Porady dla graczy.
Ale nie takie. Nie tutaj. Pisało Ci to już milion osób, jesteś naprawdę tak głupi, żeby to zrozumieć, czy trollujesz specjalnie?Laszlo pisze:Po to jest dzial z poradami, aby w nim o rady prosic.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Porady dla graczy.
Nie musisz od razu obrażać Laszlo. Bądźmy wyrozumiali dla nowych graczy.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: Porady dla graczy.
Mam pytanie o obpostepy. Gdzies przeczytalam, ze co ogromne obpostepy zawiniatko powinno sie zmieniac, ale wydaje mi sie, ze tak nie jest. Do pierwszego awansu zrobilam dwa ogromne, jeden wspanialy i kilka pomniejszych. No ale nie wiem, jak wtedy bylo z apokalipsami, a z tego, co rozumiem, awansuje sie po apokalipsach. Ale po tamtym postepie znowu zrobilam ogromne i duzo pomniejszych (specjalnie sie ograniczalam, zeby zobaczyc, co sie stanie) i nic. Wiec jak to wlasciwie jest? Czy faktycznie ogromne postepy rownaja sie awansowi? Czy faktycznie awansuje sie zawsze wraz z apokalipsa?
I dodatkowe pytania: czy obpostepy po prostu sie zawsze dodaja do poprzednich, czy to jest jakies bardziej skomplikowane? Czy na przyklad przy awansie ucianane jest to co sie zrobi ponad poziom potrzebny do awansu? Tzn. czy jesli zrobilam juz tyle obpostepow, zeby miec awans i na niego czekam, to warto dalej zagladac w kazda dziure? Czy lepiej sobie zachowac te latwiej dostepne dziury na po awansie, bo sie zagladanie zmarnuje?
I dodatkowe pytania: czy obpostepy po prostu sie zawsze dodaja do poprzednich, czy to jest jakies bardziej skomplikowane? Czy na przyklad przy awansie ucianane jest to co sie zrobi ponad poziom potrzebny do awansu? Tzn. czy jesli zrobilam juz tyle obpostepow, zeby miec awans i na niego czekam, to warto dalej zagladac w kazda dziure? Czy lepiej sobie zachowac te latwiej dostepne dziury na po awansie, bo sie zagladanie zmarnuje?
Re: Porady dla graczy.
Zawiniątko nie zmienia sie po apoce, a w nocy z niedzieli na poniedziałek.
Re: Porady dla graczy.
Zawiniątko/tuba zmienia się przy zalogowaniu. Wówczas pokazuje nam też jakie zrobiliśmy ostatnio obpostępy. Doświadczenie zawsze dodaje nam się do wcześniej uzyskanego i nic nie powinno być ucinane.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual