Strona 1 z 2
Walki z duza iloscia graczy.
: 20 paź 2009 11:33
autor: Ingwi
Co sadzicie o wprowadzeniu opoznienia do walk, w ktorych udzial bierze wieksza ilosc graczy?
Np.
Na lokacji jest 5 walczacych graczy to tury walki przebiegaja 2 razy wolniej, przy 10 np 3 razy wolniej.
Chodzi mi o to, ze moznaby ograniczyc ilosc 'spamu' lecacego podczas walk w duzych grupach. Samo spowolnienie walki wiele by zrobilo bo bylby jakis czas na podjecie dzialan 'taktycznych'.
Pozdrawiam,
ingwi
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 21 paź 2009 00:20
autor: Visborg
Nie wiem czy to realny, ani czy nawet sensowny pomysł, ale wiem że zawsze mnie drażniło to jak w niektórych sytuacjach mało zależy od graczy czy nawet postaci, a jak dużo od skryptów jakie ktoś ma czy ich nie ma...
Re down:
O tak, to rozwiązuje wszystkie problemy. Naprawdę.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 21 paź 2009 00:34
autor: Buluar
Polecam "opcje opisywanie -"
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 22 paź 2009 02:19
autor: Ingwi
Opcje opisywanie nie spelnia zadania, zwlaszcza kiedy chcesz wiedziec co sie dzieje....
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 22 paź 2009 07:53
autor: Brorok
Stanowczo protestuje! Akcje moich skryptow spadlyby o 200%!
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 27 paź 2009 14:52
autor: Zurwen
Można by ograniczyć liczbę osób bijącą jednego wroga. Ciężko wyobrazić sobie tłum 15 osobowy walczący z małym halflingiem. Z kolei jak spotykają się dwie bandy 10 osobowe to też nie zdarza się żeby każda z nich lała po jednym wybranym celu.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 27 paź 2009 16:49
autor: Pulp
Przecież efekt tłumu wprowadzono już dawno.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 28 paź 2009 14:58
autor: Zurwen
Przecież wiadomo, że nie o to mi chodzi.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 29 paź 2009 06:52
autor: Werbat
Przecież wiadomo, że jak każdy 'pomysł z dupy' lądujący tu możemy sobie dywagować do uśmiechniętej śmierci w myśl zasady 'chcesz po swojemu? zrób własnego MUD-a'.
ps.
I tak trzymać, Panowie na górze.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
: 25 sty 2010 19:09
autor: Rotkiv
Z tej samej beczki ale z innej czesci.
Pomysl ulatwiajacy zycie samotnikom:
Ostatnio byly zmiany w meczeniu sie, moze by i rozwazyc cos takiego:
-postacie bez druzyny mecza sie najmniej;
-male druzyny, troche wiecej;
-srednie, widocznie wiecej;
-duze, znaczaco wiecej.
Wiadomo, ze bylyby plusy (postac ma wieksze szanse ucieczki przed 10 wrogami) i minusy (np. 3 MC gonionych przez przepakowanego ZTka).
Taki luzny pomysl... oczywiscie trzeba by zmienic globalne ustawienia meczenia, bo juz w obecnej chwili wg. mnie zbyt szybko postacie sie mecza co zmusza do jeszcze wiekszego niz kiedys uzywania ziol.