Walki z duza iloscia graczy.
Walki z duza iloscia graczy.
Co sadzicie o wprowadzeniu opoznienia do walk, w ktorych udzial bierze wieksza ilosc graczy?
Np.
Na lokacji jest 5 walczacych graczy to tury walki przebiegaja 2 razy wolniej, przy 10 np 3 razy wolniej.
Chodzi mi o to, ze moznaby ograniczyc ilosc 'spamu' lecacego podczas walk w duzych grupach. Samo spowolnienie walki wiele by zrobilo bo bylby jakis czas na podjecie dzialan 'taktycznych'.
Pozdrawiam,
ingwi
Np.
Na lokacji jest 5 walczacych graczy to tury walki przebiegaja 2 razy wolniej, przy 10 np 3 razy wolniej.
Chodzi mi o to, ze moznaby ograniczyc ilosc 'spamu' lecacego podczas walk w duzych grupach. Samo spowolnienie walki wiele by zrobilo bo bylby jakis czas na podjecie dzialan 'taktycznych'.
Pozdrawiam,
ingwi
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Nie wiem czy to realny, ani czy nawet sensowny pomysł, ale wiem że zawsze mnie drażniło to jak w niektórych sytuacjach mało zależy od graczy czy nawet postaci, a jak dużo od skryptów jakie ktoś ma czy ich nie ma...
Re down:
O tak, to rozwiązuje wszystkie problemy. Naprawdę.
Re down:
O tak, to rozwiązuje wszystkie problemy. Naprawdę.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2009 04:00 przez Visborg, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Polecam "opcje opisywanie -"
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Abraham Lincoln
Abraham Lincoln
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Opcje opisywanie nie spelnia zadania, zwlaszcza kiedy chcesz wiedziec co sie dzieje....
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Stanowczo protestuje! Akcje moich skryptow spadlyby o 200%!
Bo tematy na forum dyskusyjnym nie sluza do dyskusji.
------
Na mnie nie patrzcie, ja tu tylko expie!
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Można by ograniczyć liczbę osób bijącą jednego wroga. Ciężko wyobrazić sobie tłum 15 osobowy walczący z małym halflingiem. Z kolei jak spotykają się dwie bandy 10 osobowe to też nie zdarza się żeby każda z nich lała po jednym wybranym celu.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Przecież efekt tłumu wprowadzono już dawno.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Przecież wiadomo, że nie o to mi chodzi.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Przecież wiadomo, że jak każdy 'pomysł z dupy' lądujący tu możemy sobie dywagować do uśmiechniętej śmierci w myśl zasady 'chcesz po swojemu? zrób własnego MUD-a'.
ps.
I tak trzymać, Panowie na górze.
ps.
I tak trzymać, Panowie na górze.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Walki z duza iloscia graczy.
Z tej samej beczki ale z innej czesci.
Pomysl ulatwiajacy zycie samotnikom:
Ostatnio byly zmiany w meczeniu sie, moze by i rozwazyc cos takiego:
-postacie bez druzyny mecza sie najmniej;
-male druzyny, troche wiecej;
-srednie, widocznie wiecej;
-duze, znaczaco wiecej.
Wiadomo, ze bylyby plusy (postac ma wieksze szanse ucieczki przed 10 wrogami) i minusy (np. 3 MC gonionych przez przepakowanego ZTka).
Taki luzny pomysl... oczywiscie trzeba by zmienic globalne ustawienia meczenia, bo juz w obecnej chwili wg. mnie zbyt szybko postacie sie mecza co zmusza do jeszcze wiekszego niz kiedys uzywania ziol.
Pomysl ulatwiajacy zycie samotnikom:
Ostatnio byly zmiany w meczeniu sie, moze by i rozwazyc cos takiego:
-postacie bez druzyny mecza sie najmniej;
-male druzyny, troche wiecej;
-srednie, widocznie wiecej;
-duze, znaczaco wiecej.
Wiadomo, ze bylyby plusy (postac ma wieksze szanse ucieczki przed 10 wrogami) i minusy (np. 3 MC gonionych przez przepakowanego ZTka).
Taki luzny pomysl... oczywiscie trzeba by zmienic globalne ustawienia meczenia, bo juz w obecnej chwili wg. mnie zbyt szybko postacie sie mecza co zmusza do jeszcze wiekszego niz kiedys uzywania ziol.