Walki z duza iloscia graczy.

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Ingwi
Posty: 2
Rejestracja: 20 paź 2009 11:04

Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Ingwi »

Co sadzicie o wprowadzeniu opoznienia do walk, w ktorych udzial bierze wieksza ilosc graczy?

Np.
Na lokacji jest 5 walczacych graczy to tury walki przebiegaja 2 razy wolniej, przy 10 np 3 razy wolniej.

Chodzi mi o to, ze moznaby ograniczyc ilosc 'spamu' lecacego podczas walk w duzych grupach. Samo spowolnienie walki wiele by zrobilo bo bylby jakis czas na podjecie dzialan 'taktycznych'.

Pozdrawiam,
ingwi
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Visborg »

Nie wiem czy to realny, ani czy nawet sensowny pomysł, ale wiem że zawsze mnie drażniło to jak w niektórych sytuacjach mało zależy od graczy czy nawet postaci, a jak dużo od skryptów jakie ktoś ma czy ich nie ma...

Re down:
O tak, to rozwiązuje wszystkie problemy. Naprawdę.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2009 04:00 przez Visborg, łącznie zmieniany 1 raz.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Buluar »

Polecam "opcje opisywanie -"
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Ingwi
Posty: 2
Rejestracja: 20 paź 2009 11:04

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Ingwi »

Opcje opisywanie nie spelnia zadania, zwlaszcza kiedy chcesz wiedziec co sie dzieje....
Brorok
Posty: 83
Rejestracja: 24 sie 2009 23:00

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Brorok »

Stanowczo protestuje! Akcje moich skryptow spadlyby o 200%!

Bo tematy na forum dyskusyjnym nie sluza do dyskusji.
------
Na mnie nie patrzcie, ja tu tylko expie!
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Zurwen »

Można by ograniczyć liczbę osób bijącą jednego wroga. Ciężko wyobrazić sobie tłum 15 osobowy walczący z małym halflingiem. Z kolei jak spotykają się dwie bandy 10 osobowe to też nie zdarza się żeby każda z nich lała po jednym wybranym celu.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Pulp »

Przecież efekt tłumu wprowadzono już dawno.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Zurwen »

Przecież wiadomo, że nie o to mi chodzi.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Werbat »

Przecież wiadomo, że jak każdy 'pomysł z dupy' lądujący tu możemy sobie dywagować do uśmiechniętej śmierci w myśl zasady 'chcesz po swojemu? zrób własnego MUD-a'.

ps.
I tak trzymać, Panowie na górze.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Rotkiv
Posty: 176
Rejestracja: 12 lut 2009 22:32

Re: Walki z duza iloscia graczy.

Post autor: Rotkiv »

Z tej samej beczki ale z innej czesci.


Pomysl ulatwiajacy zycie samotnikom:

Ostatnio byly zmiany w meczeniu sie, moze by i rozwazyc cos takiego:
-postacie bez druzyny mecza sie najmniej;
-male druzyny, troche wiecej;
-srednie, widocznie wiecej;
-duze, znaczaco wiecej.

Wiadomo, ze bylyby plusy (postac ma wieksze szanse ucieczki przed 10 wrogami) i minusy (np. 3 MC gonionych przez przepakowanego ZTka).

Taki luzny pomysl... oczywiscie trzeba by zmienic globalne ustawienia meczenia, bo juz w obecnej chwili wg. mnie zbyt szybko postacie sie mecza co zmusza do jeszcze wiekszego niz kiedys uzywania ziol.
ODPOWIEDZ