Rozwinięcie klubów
: 27 paź 2022 17:21
Kod: Zaznacz cały
Poniżej zbiór kilku pomysłów rozwijających kluby, które ja osobiście
bardzo chciałbym zobaczyć na Arkadii. Zachęcam do komentowania oraz
kontynuowania wątku jeżeli komuś coś takiego się podoba, jednocześnie
prosząc administrację o wzięcie pod uwagę możliwości wprowadzenia
podobnych ulepszeń uzupełniających kluby.
§1
ROZWINIĘCIE OPCJI ZWIĄZANYCH Z OPISEM KLUBU
1. Opis Klubu:
Dodanie możliwości edycji części treści strony tytułowej "klpomoc"
przez założyciela klubu.
Jednoczesne przemieszczenie informacji "Do klubu moga nalezec wylacznie
mezczyzni." pod spis członków klubu lub ewentualne przeniesienie informacji
pod treść regulaminu "klregulamin".
PRZYKŁAD:
Nazwa klubu: Spolka Kupiecka Zloty Kielich
<OPIS>
Spolka Kupiecka Zloty Kielich zalozona w celu...
</OPIS>
Przywodca: Drouhard
Zastepca przywodcy: Dudu
Szeregowi czlonkowie: Dainty
Do klubu moga nalezec wylacznie mezczyzni.
Komendy:
* krprzekaz <komu> przywodztwo - przekazanie komus wladzy nad klubem
* krzapros <kogo> - zaproszenie kogos do klubu
* krwyrzuc <kogo> - wyrzucenie kogos z klubu
...
KOMENDY:
kledytuj [opis/historie/regulamin] <nazwa klubu> - edytowanie opisu klubu
Komenda-Prefiks:
kpedytuj [opis/historie/regulamin] - edytowanie opisu klubu
2. Historia klubu:
Dodanie dodatkowej strony "klhistoria" do wypelnienia oraz edycji przez
założyciela klubu, przeznaczonej do umieszczenia na niej dodatkowej treści
związanej z opisem klubu.
KOMENDY:
klhistoria <nazwa klubu> - historia klubu
kledytuj [opis/historie/regulamin] <nazwa klubu> - edytowanie opisu klubu
Komenda-Prefiks:
kphistoria - historia klubu
kpedytuj [opis/historie/regulamin] - edytowanie opisu klubu
3. Regulamin klubu:
Dodanie dodatkowej strony "klregulamin" do wypełnienia oraz edycji przez
założyciela klubu, przeznaczonej do umieszczenia na niej dodatkowej treści
związanej z opisem klubu.
KOMENDY:
klregulamin <nazwa klubu> - regulamin klubu
kledytuj [opis/historie/regulamin] <nazwa klubu> - edytowanie opisu klubu
Komenda-Prefiks:
kpregulamin - historia klubu
kpedytuj [opis/historie/regulamin] - edytowanie opisu klubu
§2
ROZWINIĘCIE KLUBÓW
1. Wybór miejsca spotkań:
Dodanie możliwości wybrania przez założyciela klubu jednej z gospód jako
miejsca spotkań klubu.
PRZYKŁAD:
Nazwa klubu: Spolka Kupiecka Zloty Kielich
<OPIS>
Spolka Kupiecka Zloty Kielich zalozona w celu...
</OPIS>
Przywodca: Drouhard
Zastepca przywodcy: Dudu
Szeregowi czlonkowie: Dainty
Do klubu moga nalezec wylacznie mezczyzni.
Miejsce spotkan: Gospoda kupiecka pod Zlotym Kielichem
Komendy:
* krprzekaz <komu> przywodztwo - przekazanie komus wladzy nad klubem
* krzapros <kogo> - zaproszenie kogos do klubu
* krwyrzuc <kogo> - wyrzucenie kogos z klubu
...
KOMENDY:
klwybierz gospode dla <nazwa klubu> - wybranie miejsca spotkan klubu
Komenda-Prefiks:
kpwybierz gospode - wybranie miejsca spotkan klubu
Efekyt komendy poza gospodą:
Jako miejsce spotkan klubu mozesz wybrac jedynie jakas gospode.
Efekt komendy w gospodzie:
Wybranie gospody jako miejsca spotkan klubu wiaze sie z koniecznoscia przeznaczenia
dwudziestu pieciu mithrylowych monet na ten celu. Klub moze miec wyznaczone jedynie
jedno miejsce spotkan, jezeli wyznaczysz nowe miejsce spotkan, stare przepadnie.
Jezeli jestes pewny swojego wyboru powtorz komende.
Efekt komendy w gospodzie - brak pieniedzy:
Wybranie gospody jako miesca spotkan klubu wiaze sie z koniecznoscia przeznaczenia
dwudziestu pieciu mithrylowych monet na ten celu. Nie posiadasz tylu monet.
Efekt komendy w gospodzie - z sukcesem:
Udane wybranie gospody jako miejsca spotkań odblokowuje dla klubu dwie następne możliwości.
Efekt komendy w gospodzie - z sukcesem - gdy klub miał już wcześniej ustalone miejsce spotkań:
Tablica klubu (2) oraz Depozyt klubu (3) przenoszą się do nowo wybranego miejsca bez strat.
By powrócić do wcześniejszego miejsca trzeba od nowa ponieść koszt wybrania gospody.
2. Tablica klubu:
KOMENDY:
W miejscu spotkan klubu masz dostep do dodatkowych komend:
klzapytaj o wiesci z <nazwa klubu> - pytanie w gospodzie o wiesci z klubu
klzostaw wiadomosc dla <nazwa klubu> - zostawienie w gospodzie wiadomosci dla klubu
Komenda-Prefiks:
kpzapytaj o wiesci - pytanie w gospodzie o wiesci z klubu
kpzostaw wiadomosc - zostawienie w gospodzie wiadomosci dla klubu
Efekt komendy "klzapytaj o wiesci z <nazwa klubu>":
Wyswietla tablice klubu.
Efekt komendy "klzostaw wiadomosc dla <nazwa klubu>":
Zaczynasz pisac notatke na tablicy klubu.
3. Depozyt klubu:
Dodanie możliwości wykupienia dla klubu wspólnego depozytu w wybranej jako miejsce
spotkań gospodzie.
KOMENDY:
klwykup kufer dla <nazwa klubu> - wykupienie wspolnego kufra dla klubu
klpowieksz kufer <nazwa klubu> - wykupienie wiekszego kufra dla klubu
klprzejrzyj kufer <nazwa klubu> - przegladanie zawartosci kufra klubu
klprzejrzyj <co> z kufra <nazwa klubu> - przegladanie okreslonych przedmiotow z kufra klubu
klwybierz <co> z kufra <nazwa klubu> - wybranie okreslonych przedmiotow z kufra klubu
klwloz <co> do kufra <nazwa klubu> - wlozenie czegos do kufra klubu
klwez <co> z kufra <nazwa klubu> - wyjecie czegos z kufra klubu
Komenda-Prefiks:
kpwykup kufer - wykupienie wspolnego kufra dla klubu
kppowieksz kufer - wykupienie wiekszego kufra dla klubu
kpprzejrzyj - przegladanie zawartosci kufra klubu
kpprzejrzyj <co> - przegladanie okreslonych przedmiotow z kufra klubu
kpwybierz <co> - wybranie okreslonych przedmiotow z kufra klubu
kpwloz <co> - wlozenie czegos do kufra klubu
kpwez <co> - wyjecie czegos z kufra klubu
CENA I POJEMNOŚĆ:
Maly kufer ----- 25 Mithryli - Wielkość: 4 x podstawowy depozyt ~ 1 worek
Zwykly kufer --- 25 Mithryli - Wielkość: 8 x podstawowy depozyt ~ 2 worki
Duży kufer ----- 50 Mithryli - Wielkość: 16 x podstawowy depozyt ~ 4 worki
Wielki kufer -- 100 Mithryli - Wielkość: 32 x podstawowy depozyt ~ 8 worków
Ogromny kufer - 200 Mithryli - Wielkosc: 64 x podstawowy depozyt ~ 16 worków
DODATKI - Stopniowany opis kufra:
Maly kufer:
Niewielki kufer ...<opis>... na ktorym widnieja oznaczenia <nazwa klubu>.
Zwykly kufer:
Kufer ...<opis>... na ktorym widnieja oznaczenia <nazwa klubu>.
Duzy kufer:
Duzy kufer ...<opis>... na ktorym widnieja oznaczenia <nazwa klubu>.
Wielki kufer:
Wielki kufer ...<opis>... na ktorym widnieja oznaczenia <nazwa klubu>.
Ogromny kufer:
Ogromny kufer ...<opis>... na ktorym widnieja oznaczenia <nazwa klubu>.
Ps. Moim zdaniem jest to ciekawe rozwiązanie, które nie naruszając zbytnio świata da
super opcje dla klubów i graczy pozwalające na dużo lepsze odgrywanie postaci.
Udanego dnia,
Jorgen