W większości zgodzę się z powyższymi wypowiedziami (re 3x up).
Moim zdaniem sufit jest, co prawda z szyby i to raczej pancernej, którą dałoby się pewnie przebić tylko komu by się chciało?
Takich graczy jest zapewne raptem kilku.
Weźcie pod uwagę system rozwoju postaci w WFRP. Tam z każdą kolejną sesją postać robiła się coraz silniejsza i lepiej wyekwipowana.
Zgodzę, że co do progu wejścia, ale myślę że będzie to zapewne w miarę potrzeb poprawiane, tak jak to już miało kilka razy miejsce.
A zgon to zgon. Nie ważne, czy spadłeś w przepaść, jakimś cudem nowy hełm pękł Ci na idloexpie/wyjściu do kibla i dostałeś w łeb, czy
też zgon w PVP lup na pułapce/instant evencie.
Najważniejsze moim zdaniem w braku kary za zgon jest to, że gracz, który nie dostał wszystkich info na tacy, może sobie
w miarę explorować świat. Wcześniej przy normalnej lub pomniejszonej kary za zgon nikt nie latał po warowniach, kurhanach, zamkach itp,
bo na 100% mógł oczekiwać zgona w magiczny i nieprzewidziany przez siebie sposób.
To powodowało, że duża część treści była praktycznie niedostępna. Nawet robienie secondów nie do końca rozwiązywało ten problem.
Wiadomo, że eRPeGowo można wiele informacji uzyskać na MUDzie, ale przyjemniej jest odkrywać samemu. Poza tym głupio co chwilę
pytać co się robi, żeby uwolnić się od jakiejś pułapki, lub czego tam trzeba dotknąć żeby jej uniknąć, albo gdzie sobie popływać, żeby odkryć
coś ciekawego bez ryzyka utonięcia... A może się mylę i wcale nie jest głupio? Sam nie wiem