Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Hej. Po dłuższej przerwie zainstalowałem na świeżo mudleta i skrypty (łatwiej się to instaluje i konfiguruje).
Po wstępnej konfiguracji nadal nie działają mi:
1. Bindowanie skrótu do otwierania bram w Campagrotta - odbijam się od bramy, mapa cofa pozycję poprawnie ale nie pojawia się podpowiedź/aktywacja bindu z poleceniem otwarcia bramy. Trzeba gdzieś to włączyć czy może dopisać pattern w jakimś triggerze?
2. Po krótkiej walce udało mi się skonfigurować /db i /ob. W praktyce działa: bronie są wyciągane, dobywane i chowane gdzie trzeba. Ale po dobyciu nie zmienia się status w stopce (cały czas jest "Bronie: off"). Może tak zostać? To tylko kosmetyka, czy ten status jest wykorzystywany w innych skryptach, które mogą przez to źle działać i lepiej to poprawić? Konfiguracja nie była oczywista, ponieważ pomoc zawiera przykłady ze starych plików (nie json), a używam dwóch broni z pochew. Może ktoś wkleić poprawny fragment z pliku konfiguracyjnego (dla dwóch broni)?
Po wstępnej konfiguracji nadal nie działają mi:
1. Bindowanie skrótu do otwierania bram w Campagrotta - odbijam się od bramy, mapa cofa pozycję poprawnie ale nie pojawia się podpowiedź/aktywacja bindu z poleceniem otwarcia bramy. Trzeba gdzieś to włączyć czy może dopisać pattern w jakimś triggerze?
2. Po krótkiej walce udało mi się skonfigurować /db i /ob. W praktyce działa: bronie są wyciągane, dobywane i chowane gdzie trzeba. Ale po dobyciu nie zmienia się status w stopce (cały czas jest "Bronie: off"). Może tak zostać? To tylko kosmetyka, czy ten status jest wykorzystywany w innych skryptach, które mogą przez to źle działać i lepiej to poprawić? Konfiguracja nie była oczywista, ponieważ pomoc zawiera przykłady ze starych plików (nie json), a używam dwóch broni z pochew. Może ktoś wkleić poprawny fragment z pliku konfiguracyjnego (dla dwóch broni)?
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Czy obecnie klient w wersji appimage na linuxach może odpalać dzwięki za pomocą domyślnych funkcji?
Z tego co widzę jakiś czas temu był problem z zapakowaniem gstreamera do wydania appimage i teraz sam nie wiem, czy brakuje mi zależnośći, czy też jedynym wyjściem jest kompilacja ze źródeł(czego chciałbym uniknąć)?
Edycja.
Ostatecznie skompilowałem z kodu, ale muszę przyznać, że instrukcja dla Debiana przy pomocy gita to mały koszmar. Wersja domyślna to 4.16 development(na której powyższe skrypty mają problem), a wersja -branch to 4.6, której nie idzie zaktualizować wewnątrz klienta.
Udało się ściągając kod 4.16 stable, który jest podlinkowany w instrukcji dla Ubuntu. Podczas kompilacji sypało warningami, ale program ruszył i odtwarza dzwięki.
Z tego co widzę jakiś czas temu był problem z zapakowaniem gstreamera do wydania appimage i teraz sam nie wiem, czy brakuje mi zależnośći, czy też jedynym wyjściem jest kompilacja ze źródeł(czego chciałbym uniknąć)?
Edycja.
Ostatecznie skompilowałem z kodu, ale muszę przyznać, że instrukcja dla Debiana przy pomocy gita to mały koszmar. Wersja domyślna to 4.16 development(na której powyższe skrypty mają problem), a wersja -branch to 4.6, której nie idzie zaktualizować wewnątrz klienta.
Udało się ściągając kod 4.16 stable, który jest podlinkowany w instrukcji dla Ubuntu. Podczas kompilacji sypało warningami, ale program ruszył i odtwarza dzwięki.
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
a probowales zagadac na dc na kanale mudleta?
ludzie sa chetni do pomocy i napewno poprawia bledy jesli jakies sa
aro
ludzie sa chetni do pomocy i napewno poprawia bledy jesli jakies sa
aro
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Czy w Mudlecie jest jakis symbol zastępujący zmudowy ;? Zastanawiam się czy jest możliwość wysyłania natychmiastowo kilku komend, np. usmiechnij sie wesolo; mrugnij; tupnij.
Oraz gdzie znajdę plik imie.txt? W instrukcji ten plik jest wspomniany kilkakrotnie, ale niestety nie widze nigdzie heidrun.txt(a tylko heidrun.lua).
Oraz gdzie znajdę plik imie.txt? W instrukcji ten plik jest wspomniany kilkakrotnie, ale niestety nie widze nigdzie heidrun.txt(a tylko heidrun.lua).
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Wejdz w preferencje Mudleta, druga zakladka Input line. Domyslnie obecnie separator komend to bodajże ;; (podwójny średnik) trzeba to zmienić na pojedynczy.Heidrun pisze: ↑29 gru 2022 01:09 Czy w Mudlecie jest jakis symbol zastępujący zmudowy ;? Zastanawiam się czy jest możliwość wysyłania natychmiastowo kilku komend, np. usmiechnij sie wesolo; mrugnij; tupnij.
Oraz gdzie znajdę plik imie.txt? W instrukcji ten plik jest wspomniany kilkakrotnie, ale niestety nie widze nigdzie heidrun.txt(a tylko heidrun.lua).
Mowisz do posiwialego wiekowego kruka w Khazalidzie: Co poradzisz jak nic nie uradzisz.
Posiwialy wiekowy kruk kracze w Khazalidzie: Niiic.
Posiwialy wiekowy kruk kracze w Khazalidzie: Niiic.
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
W obecnej postaci skryptow plikiem konfiguracyjnym jest plik imie.json.
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Dziękuję za pomoc <3
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Czesc,
Walcze od 2 dni z konfiguracja Mudleta. Ściągnałem wersje 4.16, skrypty 4.72 i wszystko super poza niedzialajacymi klawiszami numerycznymi by chodzić...
Ktoś ma jakiś pomysł co może być powodem?
Walcze od 2 dni z konfiguracja Mudleta. Ściągnałem wersje 4.16, skrypty 4.72 i wszystko super poza niedzialajacymi klawiszami numerycznymi by chodzić...
Ktoś ma jakiś pomysł co może być powodem?
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Kod: Zaznacz cały
/konfiguracja
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
dziekuje, dziala