Ja tam nie narzekam, ale tak komentujac to gdybam, ze
if sila >= "1231" then "mocarny" end
Dla obliczen wartosci slowne nic nie znacza.
Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'
Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'
W oczekiwaniu na TE święta.
Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'
Znaczą. Mógłbym się pokusić nawet o wyjaśnienia, że prawdopodobnie gdy powstawał kod Arkadii nikt nie myślał o dobrych praktykach programowania, przeniesieniu progów cech do stałych, a w ifach pojawiły się wartości opisowe, a nie wartości przechowane przez stałe. Ale to nie rodzaj forum, na którym warto się na te tematy rozpisywać.
Przyjmuję do wiadomości, że zwiększenie liczby progów opisowych cech nie zostanie nigdy zrobione.
Komenda "cechy" w aktualnej formie jest także wystarczająca dla mnie, aby pominąć temat opisowego poziomu. Czekam na title.
Przyjmuję do wiadomości, że zwiększenie liczby progów opisowych cech nie zostanie nigdy zrobione.
Komenda "cechy" w aktualnej formie jest także wystarczająca dla mnie, aby pominąć temat opisowego poziomu. Czekam na title.
Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'
Zawsze można pokombinować. Zostawić stare funkcje, dodać nowe pod innymi nazwami i wywołać je już tylko w medytacji i komendzie cechy. Jakoś wątpię by w kodzie były wywoływane bezpośrednio komendy dla graczy.
Rozciągnięcie poziomów i przeskalowanie by najniższe były używane dało by poczucie dążenia do czegoś. Jako że expa się w tej chwili nie traci za parę lat wszyscy będą biegać na 3 nadludziach więc wcześniej czy później itak będzie trzeba to będzie zrobić.
Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'
Mozna tak zrobić, jeżeli masz małą funkcjonalność, którą łatwo wyciąć dzień-dwa później. Zgaduję, że przy czyms tak głęboko zaszytym podałeś właśnie przepis na syf pt "dwa systemy oceny cech postaci". Daj spokój.Zawsze można pokombinować. Zostawić stare funkcje, dodać nowe pod innymi nazwami i wywołać je już tylko w medytacji i komendzie cechy.
Z niektórymi ograniczeniami trzeba się po prostu pogodzić, przynajmniej na jakiś czas. Prawdopodobnie bez minimum przejrzenia, a prawdopodobnie refaktoru części systemów zadań/przejść specjalnych/pułapek nie możesz tego dotknąć. Choćby po to, żeby "cherlawi" nagle nie byli w stani zrobić zadań z przeciąganiem kłody czy nosić solo klatek.
Oczywiście nie oznacza to, że nie wspieram pomysłu. Gdyby źródła były otwarte, parę osób by się znalazło, żeby pomóc. (Nie)stety, nie są otwarte.
@Cyzel: o to to to. Choćby przez jaiś merge/pull request. Niekoniecznie cmudowo w samej grze.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2019 15:31 przez Yenrond, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'
Zawsze mozna sie zwizowac
A mi kurde na Arce zawsze brakowalo funkcji wizogracza. Zeby mozna bylo pomoc jakies lokacje czy itemy napisac, ale moc nadal grac...
A mi kurde na Arce zawsze brakowalo funkcji wizogracza. Zeby mozna bylo pomoc jakies lokacje czy itemy napisac, ale moc nadal grac...
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.
Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'
Przecież coś takiego istnieje. Komenda <zglos pomysl>.
A że nie wiesz co się z tym potem dzieje...
A że nie wiesz co się z tym potem dzieje...