Strona 10 z 13
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 07 lis 2017 18:23
				autor: Akali
				
Haha, Tęczowy jesteś mistrz xD najlepszy skrypt ever!
 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 08 lis 2017 22:51
				autor: Artak
				
<scripting grammar nazi>
A dlaczego masz taki bałagan w semantyce zmiennych? Jedne zmienne małymi, inne z wielkiej, a jeszcze inne z wielkimi w środku?
</scripting grammar nazi>
 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 09 lis 2017 17:19
				autor: Tercoral
				Ja w w ogole troche chaotyczny jestem. Duzo wysilku wlozylem w poznanie "ifa" i nauczenie sie ze jak nie ma nawiasu czy cudzyslowia to znaczy ze nie dziala. 

 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 11 sty 2018 19:17
				autor: Walkirr
				Zmienilem komputer, i wszystkie skrypty smigaja jednak teraz zadne dzwieki w mudlecie nie sa odtwarzane, probowalem aliasu z playSoundFile(getMudletHomeDir().. [[/sounds/beep.wav]]), podmienialem plik beep.wav, dzwiek w kazdej innej aplikacji dziala poprawnie.
Uzywam Mudlet 3.7.1 i Windows 7,
wczesniej mialem taki sam software, teraz tylko hardware jest inny...
Jakies pomysly co moze byc nie tak?
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 11 sty 2018 21:33
				autor: Crer
				1. Sprawdz czy masz glosniki.
2. Sprawdz czy glosniki sa wlaczone.
3. Sprawdz czy masz karte dzwiekowa.
Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac  
 
  
 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 12 sty 2018 22:28
				autor: Prav
				Potrzebuję ostatnio trochę przyidlować w grze.
Czy da się tak skonfigurować Mudleta, aby przy włączonej aplikacji nie zrywało połączenia po 30 minutach?
Trzeba zaznaczyć jakieś opcje podtrzymujące (w ustawieniach Mudleta i/lub opcjach Arkadii)?
Czy też załatwić to jakimś skryptem?
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 12 sty 2018 23:02
				autor: Derdhang
				Hmm, proponowalbym zapytac ((...) Wizów, moze zrobia wyjatek?)
 o legalnosc takiego rozwiazania (mam na mysli skrypt).
Arka sama automatycznie rozlacza po jakims czasie nieaktywnosci (zaleznie od ustawien w opcjach), maksymalnie po 30 minutach.
Nie ma innej mozliwosci na podtrzymanie polaczenia jak "cos uczynic" postacia, cokolwiek.
Jednak z tego co wiem, Arka nie toleruje botow czy skryptow wysylajacych (bez swiadomego udzialu gracza prowadzacego postac) cokolwiek do Muda.
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 12 sty 2018 23:23
				autor: Prav
				Myślałem, że da się skonfigurować podtrzymywanie połączenia np. poprzez opcję w Arkadii:
    utrzymywanie <wylacz/jednostronne/obustronne/-/+/++>
        - po wlaczeniu opcji Arkadia bedzie starala sie
          utrzymac polaczenie wysylajac regularnie w strone
          gracza minimalne ilosci danych. Obustronne
          utrzymywanie oznacza, ze dodatkowo mud bedzie
          oczekiwal automatycznej odpowiedzi. W przypadku jej 
          nieotrzymania polaczenie zostanie zerwane.
Próbowałem różnych wartości, ale zawsze zrywało, więc albo coś jest w mudlecie nie włączone(I klient nie odpowiada), albo ta opcja nie działa tak jak mi się wydaje.
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 12 sty 2018 23:35
				autor: Derdhang
				Nie dziala tak, jak Ci sie wydaje, ma zupelnie inne przeznaczenie.
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 17 sty 2018 21:25
				autor: Vigdis
				Nie udało mi się znaleźć rozwiązania mojego problemu lupką. 
Przemykanie z ui panelu mi nie działa, a ponoć powinno.  

  Pal licho. Ale może jest jakiś skrót klawiszowy na to, albo da się taki stworzyć? To by było nawet wygodniejsze niż klikanie. 
Sorki, jeśli głupie pytanie, bawię się mudletem od niedawna. 
