Strona 10 z 23

Re: tf-mapper

: 08 wrz 2013 12:16
autor: Dhogrin
Sother pisze:podaliasowalem wyjscia wg schematu:
/alias w /send -warkadia w %; /send -wmapper navigate:exit:w
i ladnie przy create chodzi (przy standardowych kierunkach).
Przegladajac jednak map.tf zastanawiam sie czy nie powinno to byc zhookowane przez:
linia 526-527 map.tf

Kod: Zaznacz cały

/eval /def -F -q -mregexp -h'SEND ^(?:|przemknij (?:sie |)(?:z druzyna |))(%{_map_standard_exits})$$' _map_hooks_ide = \
/_map_go exit:%%{P1}
?
tak ze nie trzeba zadnych aliasow dodawac?

#### Problem rozwiazany:
hooki dzialaja, tylko trzeba ustawic:

Kod: Zaznacz cały

/set _map_on=1
wtedy nie trzeba zadnych komend dodawac. Przy ladowaniu mapy defaultowo jest ustawione na '0'


M.
Ano, standardowe wyjścia są zhookowane jak należy, nie ma potrzeby tworzenia jakichkolwiek aliasów. A do wygodnego włączania mapy można korzystać z komendy '/mapa on'.

Re: tf-mapper

: 08 wrz 2013 15:03
autor: Thornag
Zapomnialem dodac, ze byla jeszcze zmiana ze sposobem w jaki mapper rysuje pokoje GORA/DOL.

Caly czas D/U robilos witch levelow (wyjscie bylo na innej 'plaszczyznie') - niby wszystko ok ale przejsc takich jest tak malo (wlasciwie tylko w lokacjach typu gory mahakamu etc), ze zdecydowalismy zaimplementowac inne rozwiazanie jako domyslne.

Przy rysowaniu U/D mapper zacznie szukac wolnego 'pola' zaczynajac od polnocy, jesli jakies znajdzie to klepnie tam room.

Powinno to znacznie przyspieszyc mappowanie terenow, teraz mozna przejsc/przeklikac mape i rozlozenie rommow poprawic pozniej zamiast tak jak teraz recznie linkowac kazde UP/DOWN.

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 10:23
autor: Sother
Witam,

Kawal dobrej roboty.

(na marginesie, jezeli customy nie chca dzialac, trzebe dodac pierwsza czesc frazy do custom list w map.tf)

Sugestia co do U/D i zmiany poziomow:
- moze dalo by sie zrobic to opcjonalnie (ten sam level / poziom +/-1)
Czasami wygodnie jest miec cos na tym samym poziomie, czasami lepiej miec osobny poziom np. kanaly w Quen/Nuln. Mozna by to ustawic jako tick-box (lub w Preferences)?


Pozdrawiam,
M.

P.S.
Przy sciaganiu nowej wersji (linux) - nie mam pojecia jak zrobic git pull, ale udaje mi sie get clone - czy to to samo?

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 11:21
autor: Thornag
Instrukcja: http://try.github.io/levels/1/challenges/1

Tickbox jest w lewym panelu po lewej od 'numpada'

Co do customow, to mamy ich spora pule, ciekawy jestem jaki custom nie dzialal?

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 13:07
autor: Sother
Z ogolnodostepnych to 'przejdz przez kladke' w kanalach w Quen.
dodanie
przejdz|\
rozwiazalo sprawe.

Moze znajdzie sie pare w Imp.

Dzisiaj moze sprawdze jak dzialaja teleporty.

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 13:31
autor: Thornag
Jest u nas w map.tf :) No chyba, ze kiedys nap wiezilismy to nie bylo :)

/set _map_custom_exits_with_arg=\
dotknij|\
obejrzyj|\
obroc|\
odsun|\
otworz|\
pchnij|\
pociagnij|\
podnies|\
przecisnij|\
przeczolgaj|\
przedrzyj|\
przejdz|\
przeplyn|\
przepraw|\
przeskocz|\
przesun|\
przyloz|\
rozsun|\
skocz|\
wdrap|\
wejdz|\
wespnij|\
wskocz|\
wslizgnij|\
wyjdz|\
wynurz|\
zanurkuj|\
zejdz|\
zeskocz|\
zsun

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 20:37
autor: Ralandil
Thornag pisze: map:undo - kasuje ostatni room/link, jelsi w ostatnim 'kroku' nie bylo tworzenia to nic sie nie dzieje, undo wykona rownierz revert.
Polecenie map:undo faktycznie usuwa nowo utworzoną lokacje lub nowe połączenie, ale przy zwykłym chodzeniu nie cofa kroku (nie wykonuje revert). Szkoda.

Wersja: thornag-tf-mapper-v1.0-104-gdc5aada.tar.gz.

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 20:47
autor: Sother
Ralandil pisze:[
quote="Thornag"]
map:undo - kasuje ostatni room/link, jelsi w ostatnim 'kroku' nie bylo tworzenia to nic sie nie dzieje, undo wykona rownierz revert.
Polecenie map:undo faktycznie usuwa nowo utworzoną lokacje lub nowe połączenie, ale przy zwykłym chodzeniu nie cofa kroku (nie wykonuje revert). Szkoda.

Wersja: thornag-tf-mapper-v1.0-104-gdc5aada.tar.gz.[/quote]

map:undo w zalozeniu ma kasowac lokacje na mapie ktorej nie ma na mudzie. np.
> Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.

Mapper tworzy lokacje na poludnie. komanda ta kasuje owa lokacje.

Jezeli jest lokacja na poludnie i mapper ja wylapal to wszystko wyglada w porzadku..

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 20:51
autor: Ralandil
Nie zgodzę się. Polecenie map:undo powinno działać tak jak w tintinie. Zarówno usuwa nowo utworzoną lokację/link, jak również cofa zwykły krok. Po co to rozdzielać na drugie polecenie revert nie mam pojęcia.

Re: tf-mapper

: 09 wrz 2013 21:20
autor: Sother
Aa juz rozumiem, ale map:undo cofa krok - przynajmniej u mnie.
majac sytuacje (Gdzie P to postac)
[P]-[ ]

Wykonujemy krok na poludnie
[ ]-[ ]
|
[P]

I okazuje sie ze nie ma takiego wyjscia, po map:undo cofa do poprzedniego stanu
[P]-[ ]