Strona 10 z 12

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 16:55
autor: Kosh
Co tam się ograniczać trigi dodać:
Opcje:
Zabij elfa: T

xxx xxx elf przybywa - zabij elfa;zabij elfa

sp
xxx xxx elf - zabij elfa;zabij elfa

*nagle*elf*pojawia*sie - zabij elfa;zabij elfa

itd ^^
Aa właśnie elfki też ? Jak sadzicie ?

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 17:07
autor: Huggus
tak, wtedy masz bind: zabij samice elfa

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 17:19
autor: Molu
Huggus pisze:tak, wtedy masz bind: zabij samice elfa
Ponoc ta komenda dziala tez na samce...
Jakis blad muda - nie rozroznia... :roll:

Re: Skrypty

: 19 lut 2010 13:08
autor: Aida
Ghaz ma zabij elfa pod enter :P

tylko ma rozroznienie na TW bo to pszyjaciele <3

Re: Skrypty

: 20 lut 2010 09:23
autor: Grumsh
Elfy nie maja samców!

Re: Skrypty

: 19 kwie 2010 00:37
autor: Atan
Przejrzalem temat i przyznam ze moje zdziwienie jest ogromne.
Kompletnie nie rozumiem watpliwosci w interpretacji zapisow regulaminu, ale i nie rozumiem, ktora zasade zlamal gracz wspierajacy nieszczesnego zakonnika z przykladu skoro wspieral z palca a nie trigiem.
A jednak zdaniem administracji
Rafgart pisze:... zlamal.
Gram juz czas jakis, i reguly byly dla mnie zawsze jasne: jesli moja postac wykonuje jakiekolwiek czynnosci bez mojego udzialu na zasadzie reakcji na informacje otrzymane z muda to jest to zlamanie zasad.
Oczywiscie mozna nadac rozne wagi roznym wykroczeniom, zbieranie monet z cial jest mniejszym wykroczeniem niz atopogon, ale to juz szczegoly.

To samo dotyczy porownan, jesli program porownuje cechy, binduje najslabszego, i ja decyduje czy zaatakowac czy nie, to pkt 8 nie zostal naruszony - no ale to moje zdanie.

I druga rzecz:
zastanawiam sie jaki sens ma interpretowanie / a moim zdaniem nadinerpretowanie / zapisow regulaminu w tajemnicy przed tymi, ktorzy maja go przestrzegac.
Jesli Zasady nie sa czytane przez administacje 'wprost' - a nie sa, swiadczy o tym odpowiedz Rafgarta cytowana powyzej, to spodziewalbym sie calego stada wyjasnien wlasnie w takim temacie jak ten.
Ale coz, ostatnio gdzies znalazlem wypowiedz o schylkowym etapie Arkadii, moze to i prawda, a szkoda, szkoda.

Re: Skrypty

: 22 lip 2010 00:35
autor: Alve
Sorry mowie z gory: nie przeczytalem poprzednich 10 stron:/

anywayz: czy kto ma i moglby wyslac mi ( greenapple105@gmail.com ) licznik zabitych? byl tutaj http://archiwum.twoj.net/index.php?showtopic=5135 ale link nie dziala a nie bede szukal skryptu w 300 stronach forum

Re: Skrypty

: 22 lip 2010 10:26
autor: Sirius
http://twoj.net/viewtopic.php?f=69&t=19 ... 5778470574

To ten sam post, tylko nie z archiwum.

: 01 sie 2010 05:57
autor: Balwur
Próbuje naprawic skrypt dowodzenia druzyna.

Wyskakuje mi taki problem:

d_tmp%proper( %item( @druzyna, %i))", "}} {#exec {#KEY ctrl-%item(@bindy_zaslon,%i) {@komendactrl @osobadozasloniecia}};#exec {#KEY alt-%item(@bindy_zaslon,%i) {@komendaalt @osobadozasloniecia}}}};#if (%numwords(@blad_tmp)) {#show @kolordr Ustawiam zaslony, ale nie znasz odmian: %leftback(@blad_tmp,2).}
^ syntax error

Moze ktos pomoc?

Re: Skrypty

: 01 sie 2010 16:28
autor: Carolla
Pytanie: Czy po zalogowaniu zloopowanie komendy k wszystkich co powiedzmy pol sekundy jest karalne czy nie? Po co mi coś takiego? Potrzebne do skryptu który będzie wyświetlał health bary wszystkich aktualnie znajdujących się na lokacji plus przez pół minuty będzię trzymał kondycje tych którzy wyszli (chyba, że po drodze im się umarło), ma to odciążyć mnie od nudnego wciskania klawisza k wszystkich i dodatkowo odblokować mi jeden klawisz bindów.