Strona 10 z 56
Re: Drobne Pomysły
: 29 maja 2010 15:02
autor: Rahul
Herenvarno pisze:
Za ciosem:
Nic tylko aktualnie założyć postać mięśniaka i gonić wszystkich innych nie mięśniaków, (podmienić słowa najszybszy z najsilniejszy).
Twierdzisz, że postać z wyższą zręcznością (bo takie zapewne miałyby wyższą "szybkość") nie ma przewagi nad "mięśniakiem" walcząc 1vs1? Litości.
Re: Drobne Pomysły
: 29 maja 2010 15:09
autor: Herenvarno
Widziałeś tam gdzieś napisane "Zręczność"?
Litości!.
Poza-tym twój przykład nie odnosił się powyżej do 1 Vs 1
Re: Drobne Pomysły
: 29 maja 2010 15:14
autor: Rahul
Edit:
Ru up: Przeczytaj raz jeszcze. Zapewne to własnie rasy z większą zręką miałyby wyższą szybkość. Poza tym przecież sam twierdzisz, że "mięśniaki" czyli jak rozumiem rasy z bonusem do siły i wytrzymałości miałyby ową szybkość mniejszą.
Ad2. Przykłady odnosiły się do walk 1v1 i drużynowych.
Re down:
Profit jest taki, że ja grając postacią z większą szybkością na przestrzeni 20 lokacji ubije tego z mniejszą i dwóch następnych. Dodatkowo przykład podany przez ciebie jest całkowicie pozbawiony jakiegokolwiek balansu czyli z przysłowiowej d***.
Z mojej strony eot.
Re: Drobne Pomysły
: 29 maja 2010 15:17
autor: Herenvarno
Dodatkowo powiedz mi gdzie jest profit w tym przykladie:
Ucieknę szybciej przez 20 lokacji i padnę na ryj, a tamten będzie mnie mógł gonić przez 300 lokacji bez zmeczenia i deliony.
Re Up.
http://pl.fantasy.wikia.com/wiki/Warham ... asy_Battle
Jeśli idzie o balans.
Hmm, tak się zastanowiłem, i przyznam ci racje, forum dotyczy pomysłu, nie zaś balansu czy tego jak coś powinno być zbalansowane. Co za tym idzie Przykłady sa mocno przejaskrawione by każdy mógł zobaczyć mechanikę na krótkim przykładzie. Nie są wzorem którego należny się trzymać.
Re: Drobne Pomysły
: 30 maja 2010 11:03
autor: Tararni
Pomysl kompletnie nieprzystosowany do Arkadii.
Z powodow właśnie podanych wyzej.
Bo na arce, z dlugimi traktami, prostymi expowiskami z jednym wyjsciem, itp. Jakiekolwiek kodowe roznicowanie ras pod wzgledem predkosci poruszania sie doprowadzi w pewnym okresie czasu, ze kazdy bedzie grac postacia najszybsza (np. gnom). Poniewaz zysk w dlugim okresie czasu z predkosci jest o wiele wiekszy niz z wytrzymalosci.
Przykladowo, masz postac mogaca przebiec 400 lokacji bez zmeczenia, ale wolno. W 9 przypadkach wpada Ci na expo druzyna wrogow, okazuje sie, ze sa slabsi, uciekaja.. raz wpada Ci druzyna silniejsza = masz 100% zgona.
A jesli masz postac najszybsza, ale mogaca przebiec 30 lokacji. I tu na 10 przypadkow expienia wpada Ci 4 razy druzyna slabsza, a az 6 razy silniejsza, ktorej musisz uciec. Z tym ze robisz to bez najmniejszego problemu.
Ogolnie chodzi o to. Ze smierc nawet raz na 100 okazji jest gorsza w dlugim okresie czasu niz koniecznosc uciekania w 60 przypadkach na 100.
Pozdrawiam.
Re: Drobne Pomysły
: 30 maja 2010 11:10
autor: Herenvarno
Czy tak nie jest podobnie teraz? Czasem spotkasz drużynę słabszą i uda ci się uciec na dłuższych traktach, a czasem mocniejsza i cie dopadnie? Czasem tez są inne warianty jak, drużyna silniejsza na długim trakcie i mniej poradna, wiec się uda uciec. Czy w tym wypadku zgon mniej boli?
W zamyśle mym jest to, by osoba szybsza mogla mieć szanse odbiegnąć od przeciwnika i mieć trochę czasu na np. ucieczkę i ukrycie się, wytrzymalsza by mogla robić dłuższe dystanse, z mniejszym zmęczeniem. By pierwsi mogli gubić trigujacych a drudzy wykańczać w biegu ich, zanim coś poważnego mu uczynią.
Zakładanie z góry ze "wszyscy" wybiorą rasę szybsza jest tez błędną, bo zakłada że "wszyscy" są nastawieni na PK. Że uwzględniają wybór rasy tylko walorem "przeżywalności". Zapewniam że tak nie jest.
Re down:
Postaram się to przedstawić w konkretnym balansie, jeśli w ciągu 48 godzin nic nie przedstawię, to oznacza ze chylę czoła. Obawiam się ze nie zostałem zrozumiany w poprzednich wypowiedziach.
Re: Drobne Pomysły
: 30 maja 2010 11:26
autor: Tararni
Nie, poniewaz teraz, na starcie masz takie same szanse na ucieczke jak fragujacy na fraga. Przy czym nie mowie o sytuacji skrajnej, typu ze jak wpada wrog to jestes ciezko ranny i leja Cie 3 npce, bo wtedy to wiadomo ze w obu wersjach niezyjesz. Mowie o sytuacjach w ktorych o ucieczce decyduja umiejetnosci graczy. W Twoim pomysle, w takiej sytuacji, juz na starcie widzac ze wpada 10 szybszych wrogow na lokacji, nas jest 3 mam 100% pewnosci, ze wszyscy padniemy, bo kodowo NIE MAMY SZANS uciec. A Obecnie, obie strony szanse maja rowne.
Re: Drobne Pomysły
: 30 maja 2010 12:10
autor: Gość
Podejrzewam Herenvarno, że nie rozumiesz pojęcia 100% zgon,
skoro tak upierasz się przy tym pomyśle
Re: Drobne Pomysły
: 30 maja 2010 13:50
autor: Pulp
Po pierwsze, blok czasowy na chodzenie to idiotyzm. Można co najwyżej kombinować z wpływem szybkosci poruszania sie na zmeczenie czy nieliniowoscia regeneracji sił.
Po drugie, TEMPO a nie tępo.
Po trzecie, co taka kobyła robi w "pomysłach drobnych"?!
Re: Drobne Pomysły
: 30 maja 2010 15:12
autor: Gniot
Plaszczyki zakrywajace noszona zbroje.