Strona 10 z 11

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 31 sty 2023 18:36
autor: Gretiks
Cześć!
Dzięki za skrypty. Mam mały problem. Nie mogę znaleźć pliku imie.txt. Komenda lua getMudletHomeDir() kieruje mnie do pewnej lokalizacji, ale tam nie ma tego pliku. Nie wiem czy się nie utworzył. Potrzebuje tego by zrobić chowanie broni. Kliknięcie w oknie mudleta podczas gry co prawda ją opuszcza i dobywa, ale to nie to.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 lut 2023 01:17
autor: Rasande
Gretiks pisze: 31 sty 2023 18:36 Cześć!
Dzięki za skrypty. Mam mały problem. Nie mogę znaleźć pliku imie.txt. Komenda lua getMudletHomeDir() kieruje mnie do pewnej lokalizacji, ale tam nie ma tego pliku. Nie wiem czy się nie utworzył. Potrzebuje tego by zrobić chowanie broni. Kliknięcie w oknie mudleta podczas gry co prawda ją opuszcza i dobywa, ale to nie to.
Pliku imie.txt już od dawna nie ma - zastępuje go teraz plik imie.json. Można go edytować zgodnie z tym, co jest w skryptach (wpisz komendę /cfg i zapoznaj się z pomocą), wygodniej jednak będzie użyć tego pluginu.

Generalnie, jeśli nie straszne Ci dramy i bagienko, to pomoc uzyskasz dużo szybciej na Discordzie Arkadii/skryptów.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 23 cze 2023 14:02
autor: Hargrim
Chciałbym ogromnie podziękować za to, że tak niesamowite skrypty i mapa są powszechnie dostępne dla wszystkich, dzięki nim mogę wrócić do gry. Po jednym dniu zaznajomienia się z nimi śmigam po całym świecie jak ta lala. Dzięki jeszcze raz!

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 cze 2024 10:16
autor: Seoari
Coż, jestem świeżynką jeśli chodzi o mudleta. Potrzebuję kilku wskazówek. Czy w tym kliencie jest jakiś przycisk, który powoduje sprawdzenie kondycje wszystkich na lokacji? Albo jakieś bieżące wyświetlanie swojej kondycji? Nie wiem czy nie ogarniam, ale jakoś nie mogę tego znaleźć.... Oprócz tego chodzik.... czy da się ustawić jakoś jego prędkość? Standardowo chodzi tylko 'biegiem'.....

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 cze 2024 10:28
autor: Kerian
Zainstalowales te skrypty? Bo powino byc okienko z kondycjami wszystkich na lokacji.

A lazik klikalny na mapie jest nielegalny. :) Uzywa sie komendy "idz"

?idz

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 cze 2024 10:35
autor: Seoari
Tak ZAINSTALOWAŁAM. Mimo to nie pokazuje mi żadnych pasków... w sumie jakby pokazuje mi tylko liczbowo stany.
Nie wiem jak łazik może być nielegalny, tym bardziej że mam nad nim pełną kontrolę, jest dostępny nawet na kliencie oficjalnym, a oprócz tego jest dostępny na forum ze skryptami, które propagują wizowie i zachęcają do ich użytkownia. Skoro to takie "NIELEGALNE" to raczej by ten post o mudlecie w ogóle usunęli.....

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 cze 2024 10:37
autor: Seoari
Mam tylko taki pasek....

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 cze 2024 10:44
autor: Kerian
Mnie nie pytaj, ja jestem tylko uzytkownikiem tego cyrku...

No to powinnas miec okienko kondycji. Moze jest schowane pod okienkiem mappera?

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 cze 2024 10:46
autor: Seoari
Dziękuję za pomoc... rzeczywiście było schowane okno.... Ślepa ja... Tak to jest jak to człowiek próbuje coś po kilku latach... Dzięki.
Aż mi wstyd. :D

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 02 cze 2024 11:09
autor: Seoari
a jak zrobić keybind na komendę spójrz? Chcę żeby np. po wciśnięciu num5 postać spojrzała na lokację. Na to jest jakiś pattern?