Strona 9 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 22 mar 2009 19:08
autor: Wilhelm
Heeru pisze:-Czy dam rade grac z gmuda jak zawsze czy jednak musze przejsc na jakies mega zaawansowane potwory i uczyc sie tych waszych skryptow?
Dasz rade, oczywiscie ze dasz. Tylko przez ostatnie pare lat gra w mudy sporo sie zautomatyzowala. To ze bedzie malo efektywna nie znaczy ze sie nie bedzie dalo.
Heeru pisze:-Czy ktos moglby w prosty sposob wyjasnic mi zaslanianie itd. to znaczy jak gralem to robilo sie wesprzyj tylko wiec chyba rozumiecie moj szok i zagubienie... ;)
Twoj kolega walczy z potworem, Ty go zaslaniasz - potwor bedzie atakowal Ciebie.
Heeru pisze:-Gdzie sa wszyscy? Moja postac ma 11 godzin i jak dotad spotkalem trzy ogry, elfa w Campo, pare przemilych elfow w Rinde z ktorymi nawet zamienilem dwa slowa oraz jakiegos skoltunionego halflinga na statku. Dodam ze robilem zadanka krecac sie dosc intensywnie po swiecie... Kurcze nawet dziewczynka od kota zyla!! ;) Lazilem z 4 godziny w okolicach Daevon (jestem czlowiekiem) i nikt mnie nie zaatakowal! Czy wiewiorki zostaly zlikwidowane? Kiedys 15 minut bylo juz niemal pewna smiercia... :) Tak wiec pytam sie, gdzie jest tych 100 graczy ktorych widze ze graja...
Pewnie wszyscy expia. Trafiles na zly moment, albo nie w tych miejscach szukasz.
Heeru pisze:-Czy rzeke przy utopcach sie przeskakuje czy mam myslec dalej? Bo jak skoczylem to zginalem straszliwa smiercia... Mysle ze to moze staty niskie ale nie wiem.
Pokombinuj inaczej, racjonalnie zastanow sie co bys zrobil jesli mialbys na swej drodze spora rzeke.
Heeru pisze:-Rozumiem ze teraz jest droga rozwoju troszke inna, to znaczy sam robie AJ, potem albo wczesniej stowarzyszenie i wtedy moge miec zawod jakis? Zawod dostaje sie za questa czy co?
Robisz postac, bierzesz AJota, z niego masz jakies tam umiejetnosci. Kazdy AJot jest powiazany z jakims zawodem, np:
Bierzesz marynarza, potem dostajesz sie do korsarzy albo bierzesz zawod korsarza to juz masz troche stazy naliczonego z tego AJota wiec nie zaczynasz treningu od zera. Zeby miec zawod musisz byc w stowarzyszeniu jakims.

Pozdrawiam.

Re: Porady dla graczy.

: 22 mar 2009 19:22
autor: Heeru
Dzieki.
Moj boze, automatyzacja gry w muda... Dobra, chce sobie pograc dluzej wiec raczej zalezy mi na efektywnosci. Czy jest cos darmowego? Mudy w sosie wlasnym jeszcze istnieja? Tam bylo z tego co pamietam duzo info ale nie wiem czy jest swieze. Nie umiem pisac skryptow... Kiedys, pamietam, nawet chyba nie tak dawno temu, byl jakis mega hiper wspanialy skrypt Opala, czy jest jakis taki gotowiec do zassania gdzies?

Re: Porady dla graczy.

: 22 mar 2009 19:33
autor: Wilhelm
Zalezy na czym pracujesz, jak na windzie to zassaj sobie zmuda, latwo sie na nim pisze, tutaj masz pomoc:

http://skrypty.mandrek.info/zmud/zmud.html

A jak na czyms linuxowskim to polecam tf`a, link do strony Inwara, masz tam nawet okrojony pakiecic skryptow na start:

http://www.ingwar.eu.org/tf/


A tutaj archiwum:

http://archiwum.twoj.net/index.php?s=82 ... owforum=12

Re: Porady dla graczy.

: 22 mar 2009 19:41
autor: Heeru
Super. Dzieki za szybka i tresciwa odpowiedz.

Re: Porady dla graczy.

: 22 mar 2009 20:45
autor: Deli
Freeware pod windowsa - mushclient - http://www.gammon.com.au/mushclient/mushclient.htm

Re: Porady dla graczy.

: 23 mar 2009 13:02
autor: Heeru
Deli pisze:Freeware pod windowsa - mushclient - http://www.gammon.com.au/mushclient/mushclient.htm
Fajne. Natomiast zastanawia mnie czy zakodowanie mapera jest naprawde tak trudne ze praktycznie zaden darmowy klient go nie ma...

Re: Porady dla graczy.

: 23 mar 2009 14:16
autor: Wilhelm
Heeru pisze:
Deli pisze:Freeware pod windowsa - mushclient - http://www.gammon.com.au/mushclient/mushclient.htm
Fajne. Natomiast zastanawia mnie czy zakodowanie mapera jest naprawde tak trudne ze praktycznie zaden darmowy klient go nie ma...
Jest mapper napisany przez graczy arkadii (z tego co kojarze to przez Pabla i kogos jeszcze). Jest kompatybilny z programami typu mush, mithryl, tf. Ale to juz musialbys poszukac kogos kto sie tym bawi.

Pewnie info do ukala.

Re: Porady dla graczy.

: 23 mar 2009 15:11
autor: Werbat
Wilhelm pisze:Jest mapper napisany przez graczy arkadii (z tego co kojarze to przez Pabla i kogos jeszcze). Jest kompatybilny z programami typu mush, mithryl, tf. Ale to juz musialbys poszukac kogos kto sie tym bawi.
Tyle, że z tym TF-em to mały gnój, bo wymaga afair odpalania zarówno klienta jak i mappera na tym samym hoście. Czyli jak grasz via shell, to dupa.

(Hint: mogę się mylić, nie używałem, ale mi się po głowie kołata.)

Re: Porady dla graczy.

: 23 mar 2009 19:44
autor: Grrid
Wcale nie dupa. Tez dziala. Potrzebne zewnetrzne IP i odpowiednie przekierunkowanie na routerze.

Re: Porady dla graczy.

: 27 mar 2009 12:37
autor: Yergo
Mapik jest uroczy wlasnie dzieki temu, ze mozna grac z nim mimo shella.

Linki bezposrednie:
http://gonzo.umcs.lublin.pl/~pkarczma/d ... /mapik.htm <- mapik
http://mituniewicz.pl/svn/Projekty/Arkadia/Skrypty/ <- wciaz potezne skrypty Liseva, lacznie z integracja z mapikiem.

Warto by bylo, jakbys poczytal jeszcze tutaj: http://wikipedia.arkadia.rpg.pl/view/Ja ... 7_gr%C4%99

Uzbroj sie w cierpliwosc, jezeli chcesz to odpalic, ale zapewniam, ze warto ;)