Strona 9 z 12

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 12:39
autor: Grumsh
A lepiej mieć wyj....e i grac normalnie tak jak zawsze :)

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 12:52
autor: Urithair
Podmiot 'wrog' dziala tylko juz w trakcie walki. Mozesz przelamac na wroga, blokowac wroga, ale zaatakowanie kogos, kto juz z toba walczy to chyba jednak glupota. ;)
Fakt faktem, ze trzeba przyznac racje - to nie skrypty powinny za nas grac, zeby tylko kogos sfragowac. Mozna sie obindowac, ale nie robic z siebie robota. Moze o to wizom chodzi? Ze po prostu jak spojrzec na te skrypty, to gracz siedzacy przed nimi dziala jak maszyna, a nie powinien.

edit:
jakiestam literowki

editII:
Teraz tak sobie wyobrazilem "watahe" ogrow, schodzaca z gor. Przychodzi taka grupa dosc miernie inteligentnych istot i spotyka grupe elfow. Dowodca tych ogrow omiata swym iscie genialnym, nieomylnym i bystrym spojrzeniem wszystkich po czym poprzez wzglad na muskulature tych elfow (lol) wybiera najslabszgo.. Nastepnie swoja kocia zrecznoscia balansuje niczym bokser wagi lekkiej. Nie uwazacie, ze wyglada to co najmniej smiesznie? Przeciez dla ogra szysza to szysza - wszystkie takie same chuderlawe kosci obleczone w skore z dlugimi uszami. A sama ocena juz tych wrogow powinna odbyc sie w trakcie walki - oho - tego sie zle bije, ale tamten nie trafia, wiec pewnie jest slabszy, to tamtego bedziemy lali.
Czyli nie chodzi o same skrypty, ktore w rzeczywistosci teoretycznie bylyby legalne, ale o umiar w ich uzywaniu.

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 13:50
autor: Molu
Wywalic komende "porownaj" i po problemie ;)

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 14:05
autor: Kosh
I dodatkowo ograniczyć ilość możliwych do wysłania komend do muda w zadanym okresie czasu. ^^
np. jedna na dwie sekundy

Porównanie zajmie wtedy skryptowi bardziej "ludzka" ilość czasu.

O jakim umiarze my mówimy jak liczą się ułamki sekund. :)
I fotokomórki na traktach o tak.

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 15:13
autor: Momo
Urithair pisze:PA sama ocena juz tych wrogow powinna odbyc sie w trakcie walki - oho - tego sie zle bije, ale tamten nie trafia, wiec pewnie jest slabszy, to tamtego bedziemy lali.
Czyli nie chodzi o same skrypty, ktore w rzeczywistosci teoretycznie bylyby legalne, ale o umiar w ich uzywaniu.
Super, w walce 2vs2 wszystko fajnie, ale w walce 8vs8 w dwie tury mozna pasc wiec takie rozwiazanie przy obecnej mechanice arkadii sie nie sprawdza.

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 15:16
autor: Godar
Kosh pisze:I dodatkowo ograniczyć ilość możliwych do wysłania komend do muda w zadanym okresie czasu. ^^
np. jedna na dwie sekundy
Ja już kiedyś tak miałem, jak zmieniłem neta. Uwierz, nie dało się grać. BTW. takie coś nazwa się lagi i jest jednym z najbardziej wkurwiających zjawisk w tej grze.

Czasami się nawet cieszę, że wizowie nie słuchają graczy...

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 15:36
autor: Kosh
Coś o tym wiem bo mam chujowego neta z Play-a.
Dzięki temu nie expie bo szkoda czasu co za tym idzie
olewam zgony choć staram się ich unikać.

A gdybyś nie zauważył ironii w poprzednim moim poście to
uwierz ona tam była :)

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 15:45
autor: Huggus
ciekawe jakbys uciekal ajkbys mogl wklepac kierunek co dwie sekundy ;)

E: a zabij elfa to dobry bind, wrecz podstawowy :D

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 16:02
autor: Kosh
Tak szybko jak by mnie można było gonić ^^
Czyli tak jak jest obecnie.

Samo zabij jest ubogie, dodaj jeszcze nienawidź ^^
Zresztą nie wiem czemu tak Was nie lubią ... w końcu
tylko odgrywacie nieokrzesanych. Hrrrrr.

Re: Skrypty

: 16 lut 2010 16:30
autor: Ghazar
Huggus pisze:ciekawe jakbys uciekal ajkbys mogl wklepac kierunek co dwie sekundy ;)

E: a zabij elfa to dobry bind, wrecz podstawowy :D
Taki bind powinien byc odgornie dodany do kodu arkadii :twisted: