Re: Skrypty
: 16 lut 2010 12:39
A lepiej mieć wyj....e i grac normalnie tak jak zawsze 

Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Super, w walce 2vs2 wszystko fajnie, ale w walce 8vs8 w dwie tury mozna pasc wiec takie rozwiazanie przy obecnej mechanice arkadii sie nie sprawdza.Urithair pisze:PA sama ocena juz tych wrogow powinna odbyc sie w trakcie walki - oho - tego sie zle bije, ale tamten nie trafia, wiec pewnie jest slabszy, to tamtego bedziemy lali.
Czyli nie chodzi o same skrypty, ktore w rzeczywistosci teoretycznie bylyby legalne, ale o umiar w ich uzywaniu.
Ja już kiedyś tak miałem, jak zmieniłem neta. Uwierz, nie dało się grać. BTW. takie coś nazwa się lagi i jest jednym z najbardziej wkurwiających zjawisk w tej grze.Kosh pisze:I dodatkowo ograniczyć ilość możliwych do wysłania komend do muda w zadanym okresie czasu. ^^
np. jedna na dwie sekundy
Taki bind powinien byc odgornie dodany do kodu arkadiiHuggus pisze:ciekawe jakbys uciekal ajkbys mogl wklepac kierunek co dwie sekundy
E: a zabij elfa to dobry bind, wrecz podstawowy