Strona 775 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 03 lut 2014 03:17
autor: Werbat
Nie każdy. Niektóre nie mają, bo nikt nie napisał. Ale dobrze kombinujesz - gppomoc dla pochodzeniówki, gzpomoc dla zawodu (AJ pewnie też - nie wiem, nigdy nie miałem AJ). Jak są emocje, to ich używaj; jak nie ma, Bank Opisów Twoim przyjacielem ;-)
Re: Porady dla graczy.
: 03 lut 2014 09:52
autor: Benantar
Werbat pisze:gzpomoc dla zawodu (AJ pewnie też - nie wiem, nigdy nie miałem AJ).
Tak, gzpomoc jest również dla zawodu AJ. W przypadku braku emocji wyświetla się jedynie informacja z jakim zawodem jest powiązana dana profesja.
Re: Porady dla graczy.
: 03 lut 2014 10:54
autor: Codex
to własnie dziwne po dołączyłem do zielarzy, juz trochę potrenowałem, ale gzpomoc daje odpowiedz slucham?

...
Re: Porady dla graczy.
: 03 lut 2014 11:18
autor: Miuosh
Zielarz zapewne nie ma żadnych emotów. Nie jest też powiązany z żadnym zawodem masowym

Re: Porady dla graczy.
: 06 lut 2014 09:49
autor: Galaeron
Miałem dosyć długą przerwę i w związku z tym pytanie nawiązujące do powyższego tematu:
Jak przywołać pomoc do emocji rasowych??
(tak chodzi o półelfa)
Re: Porady dla graczy.
: 06 lut 2014 09:51
autor: Nazira
plpomoc

Re: Porady dla graczy.
: 06 lut 2014 14:33
autor: Hiof
Witam.
Kiedyś było takie miasto - Bissingen, a w nim taka ulica - Syta. Było na niej od groma karczm. Wiem, że wiele z tego miasta przeniesiono do nowo powstałego Averheim, jednak nie wszystko. Mnie chodzi o gnomią karczmę, w której można było kupić destylat. Wiem, że podobny destylat można kupić w Mahakamie, ale to już było przed zlikwidowaniem Bissingen. Czy w Imperium jest gdzieś ta gnomia gospoda i inne z ulicy Sytej, czy może zostały spalone wraz z całym miastem?
Re: Porady dla graczy.
: 06 lut 2014 14:51
autor: Miuosh
Ogrzą wódkę i faszerowanego szczura też pamiętamy

[*]
Re: Porady dla graczy.
: 07 lut 2014 00:06
autor: Galkor
Czy w górach na północ od Toscanii, da się zejść w przepaść w dzień?
Jeśli tak, jaka jest komenda?
Re: Porady dla graczy.
: 07 lut 2014 00:28
autor: Coronius
Nie da.
Teoretycznie część przepaści ma lokację o którą uderzasz i daje się przeżyć, ale większość jest bez dna.