Strona 770 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 24 sty 2014 16:57
autor: Tuna
omg :!:
:shock: Nie jestem pewna, czy chciałam by powyższe ujrzało światło dzienne...

I sorry za offa.

Re: Porady dla graczy.

: 24 sty 2014 19:04
autor: Mikkel
Co jaki czas odnawiają się NPC? Niektóre z nich są zadziwiająco często wybijane (nie wiem czy przez graczy, czy przez inne NPCe, mniejsza z tym), co czyni dostarczenie im paczki bez udawania się na tamten świat niemożliwym...

Pytam, bo to już któryś raz, gdy przebyłem pół świata z paczką, a NPCa akurat zabito, więc nie wiem, czy czekać, czy odpuścić sobie (czyt. przebyć owo pół świata raz jeszcze i zwrócić pobraną paczkę).

Re: Porady dla graczy.

: 24 sty 2014 19:24
autor: Werbat
Różnie. Zależy od npca.

Re: Porady dla graczy.

: 24 sty 2014 19:32
autor: Kalt
Werbat musi ******** od rzeczy byle post klepnąć, taki już folklor mamy.

Re: Porady dla graczy.

: 24 sty 2014 21:35
autor: Khazog
Mikkel pisze:Co jaki czas odnawiają się NPC? Niektóre z nich są zadziwiająco często wybijane (nie wiem czy przez graczy, czy przez inne NPCe, mniejsza z tym), co czyni dostarczenie im paczki bez udawania się na tamten świat niemożliwym...

Pytam, bo to już któryś raz, gdy przebyłem pół świata z paczką, a NPCa akurat zabito, więc nie wiem, czy czekać, czy odpuścić sobie (czyt. przebyć owo pół świata raz jeszcze i zwrócić pobraną paczkę).

Nie ma sztywnego czasu odnawiania sie npcy z tego co wiem, ale generalnie jedne sie szybciej pojawiaja, drugie wolniej.
Szkoda czasu na czekanie, chyba, ze mozesz cos pozabijac w okolicy i przy okazji czekac :)

Re: Porady dla graczy.

: 24 sty 2014 23:47
autor: Werbat
Kalt pisze:Werbat musi ******** od rzeczy byle post klepnąć, taki już folklor mamy.
To tak nadal w temacie 'od rzeczy', znane przysłowie: 'gwiazdkowanie przekleństw jest przykre, tak abstrach*jąc'.

Re: Porady dla graczy.

: 25 sty 2014 13:24
autor: Kelebros
Kolejna porcja pytań od nooba :P

Kiedyś było tak, że jak spojrzałem na innego gracza, oczywiście po przedstawieniu się, mogłem zobaczyć jego poziom. Teraz już tego nie widzę. To trwała zmiana czy zależy od którejś z umiejętności?

W Gildiach podróżniczych daną umiejętność można wytrenować tylko do poziomu pobieżnie?

Jak w praktyce wygląda trening umiejętności praktycznych? Np. targowanie się. Jeżeli w gildiach jestem ją w stanie wytrenować do poziomy pobieżnie/trochę to jest sens ładować w to całe złoto? Dajmy na to do maksymalnego poziomu trzeba pewnie wydać z 25 złotych monet. Czy to jest opłacalna inwestycja? Jak to przekłada się w praktyce na oszczędności ? :) I analogicznie inne cechy, szacowanie, ocena obiektu itd.

A tu już mega lamowate pytanie :D W sumie nie wiem czy ktoś może mi na nie odpowiedzieć. Kupiłem w mahakamie zdobiony gnomi mlot. Ewidentnie według opisu i "emocji" po dobyciu go, młot jest wyposażony w jakiś zmyślny mechanizm. Ale jednak moja postać "uważa że" młot jest dziwnie wyprofilowany i zle wyważony.
Ten mechanizm trzeba w jakiś sposób uruchomić czy korzystanie akurat z tego młota (i innych z wysokiej polki) zalezy od umiejetnosci walki młotami/poziomem inteligencji ? A może młot jest po prostu kiepski?

Re: Porady dla graczy.

: 25 sty 2014 13:50
autor: Thorffin
Poziom innego gracza zobaczysz, jeśli przedstawił Ci się I jesteś z nim w drużynie. Nie zależy to od żadnej umiejętności.

W różnych gildiach podróżniczych możesz wytrenować różne umiejętności do różnych poziomów. Na przykład - alchemii nauczysz się tylko w Nuln i to tylko na trochę. Spostrzegawczości i wspinaczki nauczysz się w różnych gildiach, ale mogą one oferować różny poziom umiejętności. Jedna wyszkoli Cie tylko do trochę, a kolejna już na pobieżnie i nawet wyżej.

Zainwestuj w eksperyment:
Idź do sklepu z ekwipunkiem i sprawdź jego ceny. Wytrenuj sobie targowanie się na ile tam będziesz chciał i wróć do tegoż sklepu.
ALBO
Zdobądź dowolny przedmiot. Wyceń go w sklepie. Wytrenuj sobie targowanie się ile tam dusza zapragnie i wróć wycenić go raz jeszcze.
I dalej, czysto TEORETYCZNIE, bo pewności nie mam:
1. Im większa ocena obiektu, tym pewniejszy będziesz, że np. lekki sztylet jest fantastycznie wyważony i zabójczo skuteczny, a nie kiepsko wyważony i w ogóle nie skuteczny. Innymi słowy - wiesz lepiej, jakiej jakości jest Twój ekwipunek.
2. Szacowanie przydaje się przy liczeniu np. monet, a także oceny wagi i objętości przedmiotu.

Subiektywnie uważam, że warto jest mieć te umiejętności, ale dopiero jak monety będą Ci zalegać i nie będziesz miał pojęcia co z nimi zrobić.

Co do młota - spytaj na Arce.

Re: Porady dla graczy.

: 25 sty 2014 20:48
autor: Kelebros
Thorffin pisze:jak monety będą Ci zalegać i nie będziesz miał pojęcia co z nimi zrobić.
To tak się da? :shock:

Re: Porady dla graczy.

: 25 sty 2014 20:51
autor: Redaan
Thorffin pisze: Na przykład - alchemii nauczysz się tylko w Nuln i to tylko na trochę.
Alchemię można trenować też w innym miejscu. Choć najwyższy poziom szkoleń jest faktycznie dostępny w Nuln.

Jako, że powszechnie udostępnione pozwolę sobie podlinkować:

Gildie Podróżnicze i umiejętności