Strona 726 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 04 paź 2013 21:42
autor: Eidur
Waltar, jesli blad zwiazany jest z polelfem to pociesz sie ze nie jestes sam. Uzbroj sie w cierpliwosc bo blad byl zglaszany tydzien temu i do tej pory jest nierozwiazany, najwyrazniej moznowladne osoby sa zajeta jakimis innymi, duzo wazniejszymi rzeczami. Nie trac nadziei jednak, swieta blisko.
Re: Porady dla graczy.
: 05 paź 2013 16:32
autor: Veiro
Eidur.
"... Nie trac nadziei jednak, swieta blisko."
Z takimi magami jak obecnie, to chyba na swieta 2020.
Re: Porady dla graczy.
: 06 paź 2013 22:15
autor: Grothan
"Veiro radzi"

Powinna byc taka rubryka towarzyska
Re: Porady dla graczy.
: 07 paź 2013 18:10
autor: Marbas
Takie 2 pytania.
Jak najłatwiej spytać chaośników o przyłączenie się do nich?
Czy można tak jak kiedyś zostać demonem?
Re: Porady dla graczy.
: 07 paź 2013 18:28
autor: Terenes
Marbas pisze:Takie 2 pytania.
Jak najłatwiej spytać chaośników o przyłączenie się do nich?
Czy można tak jak kiedyś zostać demonem?
Ad 1) Spotykajac ich, wszedzie ich pelno
Ad 2) Kiedys byl na Arkadii tytul demona, ale to juz dawno nieprawda. Co wiecej ten demon byl taki sobie.
Re: Porady dla graczy.
: 08 paź 2013 11:58
autor: Nobia
Marbas pisze:Takie 2 pytania.
Jak najłatwiej spytać chaośników o przyłączenie się do nich?
Czy można tak jak kiedyś zostać demonem?
1. Postaraj się dowiedzieć jak mają na imię czempioni w poszczególnych kaplicach - generalnie wystarczy napisać klimatyczny list do któregoś z nich. Możesz też pokręcić się w okolicach, gdzie szczególnie często przebywają mutanci - podpowiem: Ziemie Czaszki - ale to nie jest zbyt dobry pomysł na początku (możesz zginąć, jeśli nie znasz terenu).
Od siebie dodam, że gra mutantem nie jest prosta - jeśli Ishtar to poziom easy, a Imperium to poziom hard tego muda, bycie w MC jest grą na poziomie nightmare/hell - masz przeciwko sobie praktycznie wszystkich (w tym graczy z zawodami elitarnymi, które potrafią zabić w 1,64 sek, bądź jednym ciosem specjalnym ze złej kondycji)

. Sami gracze w MC też, będą wymagający (trzeba raczej ogarniać sporo muda)
2. Demonów już nie ma - są za to Templariusze z super-mega elitarną zbroją, która czyni ich tak elitarnymi jak Zakonnicy, Tancerze i Zabójcy (razem wzięci) i na której widok przeciwnicy zamierają w bezruchu, albo uciekają w popłochu. No i też są hashuty...
Re: Porady dla graczy.
: 08 paź 2013 21:39
autor: Cortranna
Czy ogrowi warto w pewnym momencie ustawic zrecznosc jako wazna ceche, a sile i wytrzymalosc na mniej wazna? Nozownikiem to raczej nie bedzie...
Re: Porady dla graczy.
: 08 paź 2013 22:39
autor: Loptak
Według mnie nie warto.
(mając epika i tak pudłujesz w cholere, nie wiem od czego to zależy)
A co do nożownika, ogr może być dobrym nożownikiem (sztylety same w sobie są celne, więc zapewne będzie więcej trafiał niż innymi packami).
Re: Porady dla graczy.
: 09 paź 2013 08:40
autor: Nobia
Cortranna pisze:Czy ogrowi warto w pewnym momencie ustawic zrecznosc jako wazna ceche, a sile i wytrzymalosc na mniej wazna? Nozownikiem to raczej nie bedzie...
Wg mnie warto. Zależy tylko pod jaki zawód.
re Loptak: nożownik to nie tylko ChtH sztyletami, ale także uniki - co powinieneś wiedzieć

Re: Porady dla graczy.
: 09 paź 2013 09:02
autor: Bam
Cortranna pisze:Czy ogrowi warto w pewnym momencie ustawic zrecznosc jako wazna ceche, a sile i wytrzymalosc na mniej wazna? Nozownikiem to raczej nie bedzie...
Osobiście znam dwa ogry z zawodem fanatyka, które żeby grać głównie z drugiej linii ustawiły sobie jako ważne siłę i zręczność.