Strona 698 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 19 maja 2013 19:47
autor: Merkava
No dobrze, jak wytłumaczysz fakt że za to samo zadanie wykonane tak samo postać na kawalarzu dostawała ogromne, a na b.doświe niebotyczne?

Re: Porady dla graczy.

: 20 maja 2013 16:27
autor: Torek
Gdzie mogę nabyć mapy Miast ?

Re: Porady dla graczy.

: 20 maja 2013 17:39
autor: Miuosh
Torek pisze:Gdzie mogę nabyć mapy Miast ?
Zdaje się, że w "stolicach" domen (Novigrad, Nuln) są odpowiednie przybytki - poszukaj.
Na początek polecam m.in. tę stronę: http://mudy.republika.pl/Arka/index.swf

Re: Porady dla graczy.

: 20 maja 2013 17:49
autor: Torek
właśnie chce ograniczyć do minimum tamte mapy i używać map wewnętrznych dla fajniejszego klimatu :)
Ale dziękuję za pomoc.

Re: Porady dla graczy.

: 20 maja 2013 18:42
autor: Gość
Biblioteka Cechu Kupców Novigradzkich zawiera sporo map.

Myślę, że się dogadamy w sprawie ceny :twisted:


Bam: Zadania, o które pytasz, są w zdecydowanej mniejszości. Osobiście znam tylko kilka, ale wszystkie są z tych trudnych lub wymagają drużyny itp., więc tak naprawdę jak będziesz miał okazję wykonać zadanie to to zrób, a nie czekaj na wyższy level.

Re: Porady dla graczy.

: 20 maja 2013 20:45
autor: Bam
Wooku pisze:Bam: Zadania, o które pytasz, są w zdecydowanej mniejszości. Osobiście znam tylko kilka, ale wszystkie są z tych trudnych lub wymagają drużyny itp., więc tak naprawdę jak będziesz miał okazję wykonać zadanie to to zrób, a nie czekaj na wyższy level.
Sęk w tym, że ilu graczy tyle teorii. Powoli już kończę te łatwiejsze zadanka, ale dla wszystkich nowych postaci przydałaby się jakaś prosta informacja od Administracji, w stylu: "Każde prawidłowo wykonane zadanie daje na każdym lvlu taką samą ilość punktów doświadczenia. Opłacalnym jest niektóre z nich wykonać na wyższym lvlu, gdyż czas poświęcony na nie będzie krótszy niż na zdobycie tych punktów zabijając moby."

Uważam, że taka informacja jest potrzebna (w szczególności jeśli rzeczywiście niektóre zadania wypada robić na wysokim lvlu), chociażby po to, żeby zakopać te teorie, podobne do tych mówiących, że "stan zniszczenia broni nie wpływa na ilość zadawanych obrażen".

Re: Porady dla graczy.

: 20 maja 2013 22:35
autor: Molebb
@Torek: Dla fajniejszego klimatu polecam wstąpić do klubu obieżyświatów.

Re: Porady dla graczy.

: 22 maja 2013 15:25
autor: Seleni
Witajcie.

Gwoli wstępu. Jako, że Seleni biegała po Arce jeszcze z dinozaurami oraz że nie nie dokońca pojmuje zasady rządzace zawodami. Pozwole sobie zapytać:

Czy mając wykupiony etat w stowarzyszeniu (etat Kupca), a uprzednio ucząc się także w niebojowym AJ'cie (Handlarz), czy moge zmienic AJ na bojowy? Jak to sie odbije na umiejętnościach, skoro te same mam do trenowania już w zawodzie. Czy to w ogóle jest możliwe? Jakie będą tego konsekwencje?

Seleni

Re: Porady dla graczy.

: 22 maja 2013 15:31
autor: Bam
Seleni pisze:Witajcie.

Gwoli wstępu. Jako, że Seleni biegała po Arce jeszcze z dinozaurami oraz że nie nie dokońca pojmuje zasady rządzace zawodami. Pozwole sobie zapytać:

Czy mając wykupiony etat w stowarzyszeniu (etat Kupca), a uprzednio ucząc się także w niebojowym AJ'cie (Handlarz), czy moge zmienic AJ na bojowy? Jak to sie odbije na umiejętnościach, skoro te same mam do trenowania już w zawodzie. Czy to w ogóle jest możliwe? Jakie będą tego konsekwencje?

Seleni
AJ Handlarza to zawód, taki sam jak zawód Kupca tylko, że z niższymi umiejętnościami. Zyskując kupca straciłaś AJ Handlarza mimo, że ma podobne umiejętności. Biorąc nowy AJ stracisz obecny zawód Kupca.

Re: Porady dla graczy.

: 22 maja 2013 19:50
autor: Gerdia
Seleni:

Uściślając wypowiedź poprzednika:

Mając AJ nie ma obowiązku brania później etatu powiązanego z AJ (podany przykład najpierw ma się AJ Handlarza, później etat Kupca).
Etat można brać dowolny niezależnie od posiadanego wcześniej AJ. Trzeba jednak pamiętać, że zawód niepowiązany z AJ będzie się 'nabijać'
od zera. Tak samo mając zawód masowy można sobie zmienić na dowolny AJ (ale mało kto z tego korzysta :P)

Umięjętności z posiadanego AJ po wzięciu zawodu masowego (z etatu) będą 'zachowywać się' następująco:
1. Te, które się NIE pokrywają spadną do poziomu GP.
2. Te które się pokrywają, a są na poziomie niższym niż w zawodzie AJ - spadną do poziomu z zawodu masowego.
3. Te które się pokrywają, a są w zawodzie masowym na poziomie wyższym - będzie można rozwijać dalej.
4. W umiejętnościach na tym samym poziomie w obu zawodach - nic się nie zmieni.


G. :twisted:

p.s.
W razie dalszych wątpliwości zapraszam na pma :)