Strona 65 z 73
Re: Zmud pomoc
: 05 kwie 2015 10:16
autor: Bianik
Mapper w trybie mapowania nie chce dodawać lokacji (np. podczas chodzenia). Dodam, że jeszcze niedawno wszystko chodziło mi dobrze i bez większych problemów.
Gdzie coś popsułem? Ktoś może mnie naprowadzić? Jakieś pomysły?
Re: Zmud pomoc
: 20 kwie 2015 08:16
autor: Athalyse
A ja mam problem z alertem dzwiekowym w trigach (#PLAY jakistamdzwiek.wav).
O ile wczesniej nic nie mulilo, nie wysypawalo sie i fungowalo jak nalezy, tak od jakiegos czasu jak mi sie uruchomi taki dzwiek (Np. jakies blingblingbling atakuja Cie Twoje ulubione kolegi ogry) to mam pare sekund laga, zanim sie nie odwiesi. Wywalilam #PLAY i sie nie wiesza, tylko zastanawiam sie dlaczego sie tak zmud zaczal dlawic.
HALP?
Re: Zmud pomoc
: 20 kwie 2015 20:35
autor: Herenvarno
Uzaleznione to jest od tego, ilo bitowy dzwiek jest odtwarzany (domyslam sie ze wav)
Re: Zmud pomoc
: 26 kwie 2015 12:30
autor: Borgin
pracuje ktos nad nowym licznikiem poziomow?
chetnie pomoge jesli potrzeba wam jakichs danych do obliczen.
Re: Zmud pomoc
: 26 kwie 2015 12:36
autor: Herenvarno
Jedyne co mi naprawde jest potrzebne zeby licznik poziomow dzialal, to wszystkie "srednie z cech+podcech" ktore byly wymagane w poprzednim systemie do osiagniecia danego poziomu postaci.
Re: Zmud pomoc
: 15 maja 2015 10:13
autor: Aleksa
Moze mi ktos poradzic jak zrobic cos takiego jak strzalki przy ucieczce kogos w Zmudzie?
Np. Ziemniaczany placek uciekl ci na wschod.
----->
Re: Zmud pomoc
: 15 maja 2015 11:47
autor: Herenvarno
Strzalki wskazujace ucieczke jako button, czy tez jako asci art?
Re: Zmud pomoc
: 15 maja 2015 11:50
autor: Aleksa
Ascii art.
Re: Zmud pomoc
: 15 maja 2015 12:13
autor: Herenvarno
Odpowiedz wysalana na PW.
Re: Zmud pomoc
: 15 maja 2015 12:18
autor: Aleksa
Dzięęękuję
