Strona 62 z 73

Re: Zmud pomoc

: 19 gru 2014 14:31
autor: Haern
Zapewne jakiś trigger, typu podążanie za drużyną, ma taki pattern, który łapie również wóz.

Re: Zmud pomoc

: 19 gru 2014 14:50
autor: Kaive
Faktycznie. Dziękuję. Powielał się trigger w poruszaniu się z drużyną. :)

Re: Zmud pomoc

: 01 sty 2015 10:35
autor: Herenvarno
Potrzebuje wskazowki w temacie mapowania, mianowicie nie wiem co uczynic, by mapper dodawal nowe lokacje, w czasie kiedy chadzam z druzyna, nie bedac jej liderem.
Na chwile obecna moj zmud jest odporny na grozbe piescia, na dodatek jest zupelnie nieprzekupny (obiecalem mu nawet wieksza przestrzen dyskową). :D

Re: Zmud pomoc

: 01 sty 2015 16:56
autor: Haern
Na moje oko jest to nieosiągalne. Ale chętnie zostanę zaskoczony.

Re: Zmud pomoc

: 01 sty 2015 17:21
autor: Brygu
Nie bawiłem się tak, ale jest komenda "#make n" która dodaje lokacje na polnocy. (Przynajmniej w cmudzie).

Trzeba by pokombinować z trigerem:

podazasz za * na (*).

#make %1
#move %1

Zatnie się przy pierwszym niestandardowym opisie podążania.
Ale jest to jakaś opcja.

Brygu.

Re: Zmud pomoc

: 06 sty 2015 12:01
autor: Amarr
Mam takie pytanie, ktore odkad gram mnie nurtuje - czy w zmudzie 4.21 da sie zrobic bindy?
Czy raczej jest to nie mozliwe - chodzi mi glownie o bindy druzynowe - zaslony, wsparcie, wskazanie przeciwnika, etc...

Re: Zmud pomoc

: 06 sty 2015 14:48
autor: Herenvarno
Da sie, skoro da sie cokolwiek przypisac klawiszom (np chodzenie) to da sie tez przypisac podstawianie polecen pod klawisze z triggerow, co za tym idzie, jest mozliwe to o co pytasz. Jednak lekko watpliwe jest to, by ktos ci gotowy skrypt udostepnil, lub napisal.

Re: Zmud pomoc

: 04 lut 2015 14:28
autor: Kaive
Łazik - temat przewijał się na którejś z wcześniejszych stron jednak mam jedno pytanie. Przy kodzie:

#CLASS {Lazik}
#ALIAS ib {
#CLASS Lazik on
idz biegiem
}
#ALIAS isb {
#CLASS Lazik on
idz szybkim biegiem
}
#ALIAS it {
#CLASS Lazik on
idz truchtem
}
#ALIAS im {
#CLASS Lazik on
idz marszem
}
#ALIAS in {
#CLASS Lazik on
idz niespiesznie
}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-wschod.} {#move ne}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-zachod.} {#move nw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-wschod.} {#move se}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-zachod.} {#move sw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludnie.} {#move s}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnoc.} {#move n}
#TRIGGER {Ruszasz * na wschod.} {#move e}
#TRIGGER {Ruszasz * na zachod.} {#move w}
#TRIGGER {Ruszasz * na gore.} {#move u}
#TRIGGER {Ruszasz * na dol.} {#move d}
#TRIGGER {Ruszasz * brodzac w wodzie na druga strone rzeki.} {#move brod}
#TRIGGER {Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane.} {wlacz_przejscie = 0}
#CLASS 0

łazik faktycznie działa, kropka przesuwa się nawet przy opcji "fast" o jedno pole ale... dlaczego po przerwaniu chodzenia za pomocą łazika, zwykłe poruszanie przesuwa mi kropkę na mapie o dwa pola? Co może być przyczyną?

Re: Zmud pomoc

: 04 lut 2015 16:20
autor: Kelebor
Na moje oko, w

Kod: Zaznacz cały

#TRIGGER {Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane.} {wlacz_przejscie = 0}
brakuje #CLASS Lazik off
Ja to mam zrobione trochę inaczej i wydaje mi się, że działa dość sprawnie.

http://wklej.org/id/1623951/

Re: Zmud pomoc

: 04 lut 2015 17:17
autor: Kaive
O i działa. Dziękuję Keleborze.
Problem faktycznie tkwił w tym co napisałeś. :)