Re: tf-mapper
: 26 sie 2013 18:48
I jeszcze jedno: czy tryb 'create' mógłby też korzystać z lity 'blokerów' i _nie_ rysować lokacji, kiedy nie ma z niej wyjścia?
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Kod: Zaznacz cały
#variable static {true}
#MACRO {\e[2~}{#if {"$static" == "true"}{#sh {<130>## MAP FLAG STATIC OFF!<070>};#var {static}{false};#map flag static off};#else {#sh {<120>## MAP FLAG STATIC ON!<070>};#var {static}{true};#map flag static on}}
Kod: Zaznacz cały
opts, args = getopt.getopt(sys.argv[1:], "rm:", ["map=", "remote", "disable-connectivity", "panels", "no-panels", "key-up=", "key-down=", "width=", "height=", "room="])
Mogę wrzucić ticketa, natomiast nie wiem, czym w rozumieniu mappera jest 'undo'. Ale jak mi pomoże w tym, co wnioskuję, to super :PThornag pisze:3. Tryb create nie moze korzystac z blokerow, powod jest prosty, najpierw naciskasz klawisz kierunku, pozniej arka wysyla komunikat, ktory wyzwala map:revert. Byl request na komende 'undo', ktory tez dodam bo to nie glupie jest - no ale trzeba wrzucic na issues jelsi nie ma.
Nie chcę ze spotlighta - chcę sobie w skrypt startujący TF-a dopisać, a on jest zwykłym shellowym wrapperem. /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper --map da radę.Thornag pisze:4. Zamiast robic na maciu open MudMapper.app --args --map=sciezka, wejdz w Preferences i tam sobie ustaw co i jak, wtedy maperka wygodnie mozna wlaczac ze spotlightu
Ja wohl ;-)Thornag pisze:Jesli macie pomysly na usprawnienia czy raporty bledow to prosilbym o zglaszanie na githubie - no chyba ze ktos sie w to nie bawi i konta nie ma - no ale Ci co maja to prosilbym o kolezenska uprzejmosc.