Strona 7 z 9

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 15 mar 2012 19:28
autor: Coronius
Jak siądzie na odpowiednio wysokim stołku to będą nawet łuki i magia :D

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 15 mar 2012 19:40
autor: Hunrim
Idąc Twoim tokiem rozumowania, skoro wszystko zależy od wyobraźni, zlikwidujmy w ogóle wszystkie zawody, przecież każdy można skutecznie odgrywać co chce, po co się ograniczać.

Shulz pisze:Hunrim:Gra jedna i druga ma taki sam potencjal niezaleznie od jezyka - z tym ze w Polsce mamy jeden mud a na swiecie mamy ich duzo wiecej
Po pierwsze, w Polsce nie ma jednego muda, przynajmniej nie było, nie jestem pewien, ale w okresie rozkwitu mudów, odwiedzałem z ciekawości: killera, Star Wars, Barsawię, Studnie Dusz, a to są tylko pierwsze przychodzące mi na myśl, które dziś jeszcze pamiętam. Jednak Arkadia zmiotła konkurencję i jest w tej chwili jedynym liczącym się polskim mudem. Skoro genesis jest taki świetny, to czy nie powinno być z nim podobnie?
Po drugie, trochę ostatnio zagłębiałem się w temat i biorąc pod uwagę ilość liczących się mudów anglojęzycznych, to i tak genesis ma o wiele większe potencjalne grono odbiorców. Mów co chcesz, ale ilość graczy jest wyznacznikiem jakości, nikt się nie zmusza do grania w coś, co nie sprawia przyjemności. Nie wiem po co na siłę chcesz kopiować pomysły, fajnie, że powstał "nasz" , oryginalny system zawodów. I podsumowując wszystkie za i przeciw, podoba mi się on bardziej, niż tak przez Ciebie zachwalany genesis.

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 15 mar 2012 21:24
autor: Shulz
Coronius i Pualie co to jest IRC przepraszam czy co? Robcie sobie obore na chatcie, gdzie wasze miejsce! Troch cooltury!

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 15 mar 2012 21:48
autor: Coronius
Lepsze nasze pogaduszki, niż twoje 'zmieńcie coś, bo uważam, że jest źle'

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 15 mar 2012 23:13
autor: Shulz
Wiesz co, z takim nastawieniem dalej biłbyś krowę niedaleko startówki.
Moje nastawienie jest raczej nie zmieniajcie juz prosze nic bo jest coraz gorzej.

Nie widze w jaki sposob przeprowadzanie glupich pogaduszek mialoby cos polepszyc
- mi polepszylo nastroj wprawdzie - ale nie o to chodzi zeby posmiac i pozartowac tylko troche popracowac w _dobrym kierunku_.

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 16 mar 2012 07:41
autor: Gość
Podejrzewam, że niewiele osób poza Tobą uważa Twoje wypowiedzi, za wiodące w _dobrym_kierunku_.

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 16 mar 2012 15:27
autor: Shulz
Czy uwazacie, ze moje wypowiedzi wioda w zlym kierunku?

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 16 mar 2012 15:36
autor: Coronius
To nie widać tego po komentarzach?

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 16 mar 2012 20:18
autor: Werbat
Ja nie powiem 'złym'. Takie nachalne wymyślanie jest po prostu bez sensu.

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

: 27 mar 2012 22:56
autor: Dymhard
@Schulz

Z Genesisa wywodzi się gamedriver i mudlib. Czy to implikuje że system gildiowy i klubowy ma być taki sam ? Jeśli tak to wszystkie gry oparte na Unreal albo Cyrtek Engine wyglądały tak samo i miałby takie same założenia oraz reguły gry.