Strona 7 z 56
Re: Drobne Pomysły
: 03 maja 2010 12:14
autor: Yergo
Ogladasz uwaznie ogrzego rzeznika:
Ma na sobie elegancka cwiekowana obroze ze skory elfa i dlugi elegancki plaszcz ze skory krasnoluda.
Do pasa ma przytroczone olejna lampe, zamkniety woreczek ze skory czlowieka, zamkniety woreczek ze skory krasnoluda, zamkniety woreczek ze skory czlowieka i zamknieta sakiewke ze skory elfa.
Przy jego prawym ramieniu widzisz przypiety pek budzacych groze krasnoludzkich skalpow.
Jakby skora mojej postaci miala wisiec w takim towarzystwie, to nawet nie zal by mi bylo straconego expa :D
Swoja droga brakuje mi mozliwosci zamowienia i zrobienia sakiewki z wybranej skory. Woreczki na ziola, jakies ciuszki sa, a sakiewki do tej pory jakos nie spotkalem. Cos przeoczylem, czy faktycznie nie ma?
Postuluje takze o naprawienie wagi w plaszczach. Nikt ich nie bedzie zakladal, nawet jak maja fajne opisy, poki sa 5x ciezszym ubraniem od pozostalych ubran, a korzysci sa niewspolmierne. Poza tym mam wrazenie, ze aktualne plaszcze sa "naprawione" tymczasowo i jeszcze nie sa podpiete do liba ubran.
Re: Drobne Pomysły
: 04 maja 2010 06:56
autor: Violla
Halflingi mają chyba jakieś cudeńka ze skóry - ale czy sakiewkę także, to nie wiem. Jak bardzo brakuje, może warto zgłosic pomysł (z opisem) u kuśnierza?
Re: Drobne Pomysły
: 04 maja 2010 11:10
autor: Tararni
Jesli mnie pamiec nie myli to pomysl wycinania skor z graczy byl juz przerabiany pare lat temu. I skonczylo sie na tym ze to jest za bardzo brutalne, czy jakies.. W kazdym razie nie bedzie kodowane.
Oczywiscie moge sie mylic ;]
Re: Drobne Pomysły
: 11 maja 2010 11:38
autor: Pulp
1. Znacznie zwiększyć szanse na zobaczenie kogoś wymykajacego sie z lokacji podczas trwania komendy szukaj lub wprowadzic opoznienie przemykania na wzor plywania/wspinaczki. Obecnie szukanie trwa dosc dlugo, a przemyka sie natychmiast, co daje dość śmieszny rezultat.
2. Cofnąć ujawnianie szukającego. Jakikolwiek problem to rozwiązywało na pewno znajdzie sie rozwiązanie, ktore nie ogranicza tak grywalności.
3. Przyjrzeć się mechanice/balansowi puklerzy. Cos jest z nimi poważnie nie tak.
4. Przyjrzeć się przedmiotom używającym many. Niektóre "zjadają" ogromne jej ilości, a przekłada się to na bardzo mizerny efekt. Teraz kiedy nawet przeszukanie pancerza wymaga many, takie zuzywanie jej bez powodu jest cecha bardzo negatywna, a magiczne przedmioty powinny być chyba atrakcyjne.
Re: Drobne Pomysły
: 11 maja 2010 15:34
autor: Coronius
Pulp pisze:1. Znacznie zwiększyć szanse na zobaczenie kogoś wymykajacego sie z lokacji podczas trwania komendy szukaj lub wprowadzic opoznienie przemykania na wzor plywania/wspinaczki. Obecnie szukanie trwa dosc dlugo, a przemyka sie natychmiast, co daje dość śmieszny rezultat.
Przemykanie juz ma takie 'opoznienia'. Chcesz zeby to calkiem bylo bezuzyteczne?
Re: Drobne Pomysły
: 11 maja 2010 16:34
autor: Pulp
Coronius pisze:Przemykanie juz ma takie 'opoznienia'.
Dlaczego kłamiesz?
Chcesz zeby to calkiem bylo bezuzyteczne?
Całkiem? Dobre sobie. Jakby teraz choć troche takie było...
Ostatnio znów wzmocniono ukrywanie względem spostrzegawczości. Spowodowało to tyle, że wyższe ukrywanie partyzanta (w zamian za stosunkowo niską siłę) przestało mieć znaczenie, podczas gdy nożownik jest stanowczo zbyt silny jak na zawód z ukrywaniem w obecnej formie.
Re: Drobne Pomysły
: 11 maja 2010 16:58
autor: Gość
wieści z 17.10.09:
Inaczej dziala takze komenda szukaj - po dostatecznie wielu
przeszukaniach danej lokacji zawsze w koncu uda sie znalezc
ukrtego gracza lub przedmiot.
No właśnie niezbyt, bo tej osoby już dawno tam nie będzie - przemknie się obok.
Gdyby zrobić tak, że szukającemu znacznie łatwiej jest zauważyć przemykającego, to taki schowany miałby wybór: albo siedzieć cicho i może nie będzie długo go szukał, albo zaryzykować przemykanie.
Re: Drobne Pomysły
: 11 maja 2010 20:07
autor: Coronius
Pulp pisze:Coronius pisze:Przemykanie juz ma takie 'opoznienia'.
Dlaczego kłamiesz?
Chcesz zeby to calkiem bylo bezuzyteczne?
Całkiem? Dobre sobie. Jakby teraz choć troche takie było...
Ostatnio znów wzmocniono ukrywanie względem spostrzegawczości. Spowodowało to tyle, że wyższe ukrywanie partyzanta (w zamian za stosunkowo niską siłę) przestało mieć znaczenie, podczas gdy nożownik jest stanowczo zbyt silny jak na zawód z ukrywaniem w obecnej formie.
Sama kłamiesz.
Zeby sie ukryc dobrze trzeba odczekac dluzej niz trwa jedno przeszukanie lokacji. Szybkie przemykanie skutkuje duzo mniejszym ukryciem.
Ale jak rozumiem to dla Ciebie nie dosc. Najlepiej by bylo wprowadzic 5 sekund delaya na komende 'przemknij sie' prawda?
Re: Drobne Pomysły
: 11 maja 2010 21:52
autor: Pulp
Coronius pisze:Zeby sie ukryc dobrze trzeba odczekac dluzej niz trwa jedno przeszukanie lokacji.
Chyba w dzień, na niekorzystnym dla zawodu terenie.
Szybkie przemykanie skutkuje duzo mniejszym ukryciem.
Co z tego, ze 1000 to duzo mniej niz 3000, skoro próg widzialności osoby ze spostrzegawczością na doskonale to 800.
Ale jak rozumiem to dla Ciebie nie dosc. Najlepiej by bylo wprowadzic 5 sekund delaya na komende 'przemknij sie' prawda?
Więcej dramatyzmu!

Re: Drobne Pomysły
: 11 maja 2010 22:01
autor: Gość
Pulp, masz nozownika?
Albo przeprowadziles testy ukrywania sie z jakims innym nozownikiem?