Strona 58 z 77
Re: CMUD
: 29 wrz 2015 23:09
autor: Kitol
Dzięki nie zauważyłem tego Help.
Jak macie zrobione żeby mapper działał przy przemykaniu? Bądźcie tak mili i podajcie przykład.
Re: CMUD
: 29 wrz 2015 23:11
autor: Zurwen
Dodajesz #mo kierunek (#mo e, #mo w) przy makrze od przemykania.
Np
makro num-3 = przemknij poludniowy-wschod;#mo se
Re: CMUD
: 29 wrz 2015 23:40
autor: Fiora
Albo wejdź w View>Directions i na każdy kierunek dodaj odpowiednio na przykład:
Dla klawisza odpowiadającemu n:
n|polnoc|przemknij sie na polnoc
Re: CMUD
: 02 paź 2015 16:17
autor: Hurio
Ja dodalem do skryptu "directiony" np. "d|dol|przemknij dol|przemknij z druzyna dol".
Re: CMUD
: 04 paź 2015 15:32
autor: Aiathel
Witam, mam pewien problem, w sumie nie wiem czy to problem skryptu czy czegoś innego.
Mianowicie, mam skrypt:
Kod: Zaznacz cały
Pattern: (*) ledwo muska (*) (%w) (%w) (%w) (%w), trafiajac {go|ja} (*).
#if (%ends(%3,ym))
{#sub {<color #B4B4B4>[</color><color #818181>Hit</color><color #B4B4B4>]</color> <color #818181>1</color><color #B4B4B4>/</color><color #818181>6</color> <color #8080FF>|</color>%proper(%1)<color #B4B4B4>|</color> <color #B4B4B4>-></color> <color #B4B4B4>[</color><color #818181>%proper(%2)</color><color #B4B4B4>]</color> %proper(%3) %4 %5 %6 %7.}}
{#if (%ends(%3,im))
{#sub {<color #B4B4B4>[</color><color #818181>Hit</color><color #B4B4B4>]</color> <color #818181>1</color><color #B4B4B4>/</color><color #818181>6</color> <color #8080FF>|</color>%proper(%1)<color #B4B4B4>|</color> <color #B4B4B4>-></color> <color #B4B4B4>[</color><color #818181>%proper(%2)</color><color #B4B4B4>]</color> %proper(%3) %4 %5 %6 %7.}}
{#sub {<color #B4B4B4>[</color><color #818181>Hit</color><color #B4B4B4>]</color> <color #818181>1</color><color #B4B4B4>/</color><color #818181>6</color> <color #B4B4B4>|</color>%proper(%1)<color #B4B4B4>|</color> <color #B4B4B4>-></color> <color #B4B4B4>[</color><color #818181>%proper(%2) %3</color><color #B4B4B4>]</color> %proper(%4) %5 %6 %7.}}}
Kolor #B4B4B4 to jasnoszary
Dajmu tu na przyklad:
PanX ledwo muska wielookiego jednookiego wroga smuklym krzywym mieczem, trafiajac go w korpus.
I tu pojawia sie problem, o tyle o ile czasami dobrze mi subuje czyli:
[Hit] 1/6 |
PanX| -> [wielookiego jednookiego wroga]
Smuklym krzywym mieczem w korpus.
W duzej ilosci przypadkow koloruje mi "PanaX" na fioletowo, ale czasami nie.
Tu moje pytanie czemu czasami #sub nie dziala poprawnie?
Re: CMUD
: 04 paź 2015 20:03
autor: Irelia
"Substituted strings are not processed by further triggers."
http://www.zuggsoft.com/zmud/help7/SU.htm
... czyli triggery kolorujące coś nie działają na to co wyjdzie z #sub'a
mozesz zrobić:
#sub ""
#gag
#sh xyz
Re: CMUD
: 04 paź 2015 20:43
autor: Zurwen
#gag za #sub nie ma sensu, tzn. powininen byc sam #gag, bez #suba.
Re: CMUD
: 04 paź 2015 21:11
autor: Aiathel
No dobra, ale mi zależy właśnie na tym kolorze fioletowym. Nie chce go usuwać, on się własnie sam usuwa czasami i to zwykle kiedy wyskakuje dożo tekstu, komunikatów.
Re: CMUD
: 04 paź 2015 22:59
autor: Haern
To nie wina skryptów tylko źle działajacych czase mSUBów w CMUDZie. Zamienienie na #gag i #show powinno dać radę.
Re: CMUD
: 05 paź 2015 00:10
autor: Aiathel
Chyba nadal się nie zrozumieliśmy.
Chce zachować kolor xterm który wysyła mi mud.
Żeby mieć potem odpowiedni kolor osoby w w skrypcie, przeciwnika,druzyny,znanych itd.
