Strona 57 z 73
Re: Zmud pomoc
: 15 wrz 2014 23:15
autor: Gleanevall
Sendraw słuzy do wysyłania tekstu bez parsowania, a dyskusja dotyczy wyświetlania tylko na ekranie.
Re: Zmud pomoc
: 15 wrz 2014 23:36
autor: Zurwen
Prosze, drugie 15s zajrzenia do helpa CMUDa:
#PRINT text
Displays text on the screen which won't fire triggers.
Re: Zmud pomoc
: 15 wrz 2014 23:48
autor: Gleanevall
Bez obrazy, Zurwen, sugeruję przeczytać dokładniej posty wyżej.
Re: Zmud pomoc
: 16 wrz 2014 00:42
autor: Zurwen
W ostateczności możesz te #SAY otoczyć przez #T- / #T+
PS. Późno już, co tam będę coś czytał

Re: Zmud pomoc
: 16 wrz 2014 06:55
autor: Khristoff
Możliwości kreowania rzeczywistości przez czarodziejów wyszły poza arkadie

Re: Zmud pomoc
: 17 wrz 2014 19:32
autor: Herenvarno
Procedura #mov pozwala nam bladzic "Palcem po mapie"
Czy jest jakis odpowiednik by dodatkowo otwierac/zamykac drzwi w takim trybie?
Re: Zmud pomoc
: 27 wrz 2014 14:45
autor: Fels
Cześć, mam pytanie.
pattern {^Zabiles (*) goblina.} nie działa, ani {Zabiłeś %1 %2 goblina.} też. Więcej nie wymyśliłem. Co robię źle?
F.
Re: Zmud pomoc
: 27 wrz 2014 14:55
autor: Gleanevall
Pierwszy działa, drugi nie ma sensu.
Re: Zmud pomoc
: 27 wrz 2014 20:06
autor: Fels
To dlaczego mi wariuje trigger tym patternie o takim "wykonaniu"
#ad zabitychGoblin 1 i dodaje dziwne liczby, zanim jeszcze {^Zabiles X X goblina.}? Jak dodać 1 do danej zmiennej?
Re: Zmud pomoc
: 27 wrz 2014 20:23
autor: Herenvarno
Kod: Zaznacz cały
; Zadeklaruj zmienne by te nie plataly sie luzem gdzies poza wszelkimi folderami
#Var TwojaZmienna {0}
#Var VOfiare {%null}
; Tutaj trigger wylapuje co zabiles
#trig {^Zabiles (*).$} {
; Teraz sprawdzamy czy ostatni wyraz to "goblin"
#Var VOfiare {%word( %1, %numWords( %1))}
#if (@VOfiare=="goblina") {
; Kiedy wiemy ze to "goblin" zwiekszamy wartosc zmiennej o kolejna ofiare
#Math TwojaZmienna {@TwojaZmienna+1}
;To co ponizej pokazuje ci czy trigger naprawde dziala
#SAY --------------------------------------
#color gray
#SAY Twoja Zmienna ma wartosc @TwojaZmienna
#color yellow
#SAY --------------------------------------
#color gray
}
}}