Strona 559 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 03 kwie 2012 11:52
autor: Rennz
'zglos mg' taką sytuację.

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 00:30
autor: Hari
Hej,
mam pytanie - wybralam pochodzeniowke wraz z nazwiskiem z listy, dostalam spis emocji - dzialaja, tylko samo nazwisko nie wyswietla sie przy imieniu w spisach, np przy "kto", to zalezy od pochodzeniowki? pytanie stad ze niektorzy gracze wyswietlaja sie z nazwiskami i tak pytam czy wszystko poszlo ok przy rejestracji.
Pozdrawiam,
h.


Dzieki Dhogrin :roll:

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 00:41
autor: Dhogrin
Spróbuj 'opcje pochodzenie +'. I ogólnie, '?opcje'. :)

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 09:52
autor: Cortez
Witam ponownie :)
Mam garść pytań do Was w związku z moimi kilkunastoma już godzinami spędzonymi z Arkadią.

1. Co dają mi zadania? Znalazłem kilka miejsc gdzie ktoś potrzebował ode mnie pomocy. Z ArkadiaWiki wywnioskowałem że kiedyś zadania były istotnym elementem gry. W tej chwili równie dobrze mogę zabijać potwory i na jedno wyjdzie?

2. Pytanko z gatunku odgrywania postaci. Czy Bóstwa ,zachowania bądź rzeczy,miejsca, zdarzenia powiązane z Imperium, można swobodnie przenosić do "świata" Sapkowskiego? Np. krasnolud z Mahakamu walcząc z zielonymi wzywa imię Sigmara?

3. Chciałbym w przyszłości zająć się handlem, mam już niejako określoną historię i przyszłość swojej postaci. To jaka będzie i do czego dąży. Czy jest możliwość szerszego odgrywania osoby kupca? Z tego co czytałem jest Cech Kupców Novigradu. Czy CKN działa na obecną chwilę? Były jakieś problemy ale wczoraj widziałem elfa z pierścieniem symbolizującym jego przynależność do CKN.

Narazie tyle, mam nadzieję że mnie nie zjecie :P

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 10:04
autor: Rennz
1. Łatwy dostęp do gotówki (nagrody za zadania) oraz bezpieczne zdobywanie na początku doświadczenia.

2. Nie ma z tym problemu.

3. Cech działa i funkcjonuje. Więcej informacji na jego temat znajdziesz na Wikipedii oraz przed wejściem do Cechu w księdze.

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 10:15
autor: Eve
Dzięki tzn AJ mozna też bawić się w kupca niezrzeszonego jesli się nie chce iść do Cechu. Jeśli poznajesz dopiero świat to lepiej spokojnie się z nim zaznajomić, wytrenować podstawowe um w GP (dają podstawowe umiejętności przydatne w grze) i wybrać interesujący Cię AJ w tym wypadku AJ Handlarza. Wg mnie lepiej rozejrzeć się po świecie niż od razu gdzieś się pchać.

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 10:21
autor: Cortez
Rennz:

Mam rozumieć że nie ma znaczenia czy dostaje doświadczenie za zadania czy za zabijanie potworów? Na jedno wychodzi tylko że zadania są po to bym mógł rosnąć w siłę z początku gdy dysponuje się wątła sprawnością bojową?

Dzięki za czujność na forum i odpowiedzi na kolejne moje pytanie :)

Eve:
Oczywiście tak chce zrobić. Widziałem że jest handlarz w Wyzimie, jedną nogą jestem już nim :) Problem w tym że dzisiejsze zmiany z "zapamiętywaniem" miejsca ostatniego pobytu przedmiotów które mam w ekwipunku, zeżarły mi mój "ogromny" majątek w postaci 100zł monet, zgłosiłem błąd i czekam na rozwój wypadków.
Nim zainteresuje się Cechem chce poznać świat, mechanizm rządzący Arkadią, zwyczaje i tak jak piszesz wyćwiczyć dostępne umiejętności.
Z pewnością przydadzą się jakieś monety podczas kandydatury, by coś kupić bądź kogoś :twisted:

Zabieram się za grę, dzięki za radę.

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 11:15
autor: Haern
No powcinało trochę rzeczy przez te zmiany, trzeba zgłaszać i trzymać kciuki, a nóż oddadzą.

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 11:21
autor: Gość
Noża mu nie wcięło, tylko monety :mrgreen:

Re: Porady dla graczy.

: 04 kwie 2012 17:03
autor: Cortez
wybierz paczke 4
Pracownik poczty mowi do ciebie: Ty juz dla nas dostatecznie ciezko zapracowales, daj teraz przez jakis czas szanse innym.

Czy ktoś mi może wyjaśnić na czym polega ta karencja, ile trwa i od czego zależy?
Pracownik poczty nie pozwala mi ciężko pracować :(